De Late Leeuw Deel 39 (13/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Xurion    posted on 30-05-2010 10:59

What do you think about De Late Leeuw Deel 39 ??

Vote :   

Ilja    posted on 03-06-2010 21:38
Poster: Luni-B

De rekening diend betaald te worden hoe dan ook , doe je dat niet kom je automatisch bij de BKR.
Daar is het bijna onmogelijk geworden om er volledig uit te komen. je gaat daar door veel problemen krijgen in de toekomst.

wat je kan doen is de rekening betalen , schriftelijk een brief schrijven. zij zullen je antwoorden. en gevolg van dat kan je rechtsbijstand contacteren.

Klacht al bij de geschillen commissie ingediend, is kijken wat er nu gaat gebeuren, ze kunnen gewoon keihard mijn rug op, ik heb nog tijd tot het einde van de maand. ? Ik betaal niet voor andermans fouten, ?en als ik betalen dan gaan ze al helemaal niets meer doen.
User edit by Ilja on 03-06-2010 @ 21:39:40 (2%)
Flaged
Dolivieira    posted on 03-06-2010 21:39
Poster: Ilja
@Snoey

Als je iets niet weet, lul dan AUB niet.

?Hoe kan ik tegen die tering honden in beroep gaan Confused ? Wie het weet mag het zeggen.

Ik denk ook dat er niks anders zit om te betalen. Een negatieve registratie bij BKR wil je niet hebben. Je kan dan niks meer. Geen huis kopen, Geen financierring aan gaan. Geen ander abbo nemen. Geen?creditcard, Niet meer rood staan. Ik kan het weten want heb zelf met dat bijltje gehakt en ben er met veel moeite uitgekomen. Dus eest betelen en dan procederen. Maar daar heb je ook geld voor nodig want een advocaat werk ook niet voor niets.??

En effe voor de duidelijkheid. Iedereen boven de 16 jaar staat geregistreerd bij BKR. Het gaat er om of je negatief of positief geregisteerd staat. ALs je iets wil aangaan dan wordt je getoets of je negatief of positief ben. Negatief betekent dat je in het verleden je financieele verplichtingen op een?of andere manier niet ben nagekomen. Of jij er wat aan kan doen dat doet er niet toe Na genoeg komen ook mensen die er niks aan kan doen een negatievemarkering krijgen in dit soort gevallen wat hier in de post hier boven gemeld staat. Wel is het zo dat als je zonder dat jij schuldig ben negatief geregistreerd staat en je krijgt gelijk word de negatieve registratie gelijk terug gedraaid. Ook is het zo als je de schulden af betaald heb je nog 5 jaar geregistreerd blijft staan als negatief. ?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Ilja    posted on 03-06-2010 21:41
Ja dat weet ik inderdaad, maar zo komen deze klootzakken van grote bedrijven met alles weg, zij gaan gewoon vanuit dat je betaald en je mond houdt. ?Dat hebben ze van de Nederlandse regering geleerd.?

Want daar staat NL goed om bekend, alles maar blijven slikken, ?kijk eens naar Fransen, als ze iets niet bevalt, dan dwingen ze hun wil af.
User edit by Ilja on 03-06-2010 @ 21:43:35 (100%)
Flaged
Tomazos    posted on 03-06-2010 21:45
Poster: djdolivieira

Ik denk ook dat er niks anders zit om te betalen. Een negatieve registratie bij BKR wil je niet hebben. Je kan dan niks meer. Geen huis kopen, Geen financierring aan gaan. Geen ander abbo nemen. Geen?creditcard, Niet meer rood staan. Ik kan het weten want heb zelf met dat bijltje gehakt en ben er met veel moeite uitgekomen. Dus eest betelen en dan procederen. Maar daar heb je ook geld voor nodig want een advocaat werk ook niet voor niets.??

En effe voor de duidelijkheid. Iedereen boven de 16 jaar staat geregistreerd bij BKR. Het gaat er om of je negatief of positief geregisteerd staat. ALs je iets wil aangaan dan wordt je getoets of je negatief of positief ben. Negatief betekent dat je in het verleden je financieele verplichtingen op een?of andere manier niet ben nagekomen. Of jij er wat aan kan doen dat doet er niet toe Na genoeg komen ook mensen die er niks aan kan doen een negatievemarkering krijgen in dit soort gevallen wat hier in de post hier boven gemeld staat. Wel is het zo dat als je zonder dat jij schuldig ben negatief geregistreerd staat en je krijgt gelijk word de negatieve registratie gelijk terug gedraaid. Ook is het zo als je de schulden af betaald heb je nog 5 jaar geregistreerd blijft staan als negatief. ?

inderdaad,

ikzelf heb 100 x gebelt ofzo, kreeg steeds aanmaningen en herinderingen en dreigingen van BKR wat allemaal niet de afspraak was..

en bij de 100e keer zei ik tegen die vrouw (toen ik inmiddels opeens was afgesloten wat niet de afspraak was omdat ik 2 bedrijven heb met deze tel) van:

'ik blijf 99 keer aardig maar ben er nu echt KLAAR mee!! en dat is niet aan u persoonlijk, u kunt er niks aan doen en heeft gewoon de pecht dat u de 100e keer bent.. maar ik word zo SCHIJT ziek van dit gezeik elke keer!!!'

toen kon er opeens wel allemaal van alles.. en sinds dien heb ik altijd kunnen bellen, ook met die 1100 eu achter stand, en krege opeens allemaal dingen terug.. en toen kreeg ik nog bij elkaar 80 eu van het bellen naar klanten service, en nog 200 a 300 euro die eraf gingen wat een fout bij hun was.
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Dolivieira    posted on 03-06-2010 21:46
Ilja @
Daar heb je gelijk in. De nederlander heb altijd een grote mond maar als puntje bij paaltje komt, dus met andere worden als het er op aan komt. Zie je maar een handje vol mensen demonstreren
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 03-06-2010 @ 21:47:53 (5%)
ThijsG    posted on 03-06-2010 21:55
Probeer gewoon eens even langs Phone house gaan ofso kan geen kwaad.
Tekhead    posted on 03-06-2010 21:58
Allez, t is in Nederland al even erg als bij ons !
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Tomazos    posted on 03-06-2010 22:19
misschien moet ik een telefoon maatschappij opstarten met de slogan: 'Tomazos Networks.. waar u Niet opgelicht wordt'
User edit by Tomazos on 03-06-2010 @ 22:26:17 (3%)
FML    posted on 03-06-2010 22:20

Klacht al bij de geschillen commissie ingediend, is kijken wat er nu gaat gebeuren, ze kunnen gewoon keihard mijn rug op, ik heb nog tijd tot het einde van de maand. ? Ik betaal niet voor andermans fouten, ?en als ik betalen dan gaan ze al helemaal niets meer doen.

daar zullen je ze de zelfde informatie geven, aangezien het anno 2010 is en alles geautomatiseerd is kom je regelrecht bij de BKR ( wat registreert of dat jij te laat betaald of helemaal niet betaald , beide kan dus negatief zijn )

In dit geval zal jij moeten aantonen of dat jij daadwerkelijk daar heen heb gebeld. je telefoon slaat dit soort gegevens op aangezien jij nogal met gear en geld smijt ga ik er van uit dat je een smartphone hebt.

Ook gevallen helpen als jij kan aantonen geen relatie te hebben met de betreffende nummer. ik zag dat het een bank was ? is dat jou bank? anders is het even goed nog vreemd dat het op je rekening komt maar het zou niet de eerste keer zijn.

# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 03-06-2010 @ 22:21:41 (21%)
Ilja    posted on 03-06-2010 22:27
Zeg Luni ben jij een ambtenaar of zo ? ?Volgens jou moet ik maar braaf gaan betalen en voor de rest mijn bek houden, of hoe zit het ?
mrmagix    posted on 03-06-2010 22:31
Haha, jah Tekhead, inderdaad, heb hier ook al h??l veel misserie gehad met de kleine lettertjes van de abonnementen.

Als?Tomazos Networks over de benelux gaat werken, count me in :D
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Tomazos    posted on 03-06-2010 23:15
geheid succes gegarandeerd..

geen kleine lettertjes en shit.. gewoon duidelijkHappy, laughing
JollyJunkie    posted on 03-06-2010 23:22
Wel leuk om te zien dat in het nieuwe magazine van RJ-shop het artikel van Lead staat over luidsprekers (met bronvermelding overigens) Happy, laughing
FML    posted on 03-06-2010 23:40
Zeg Luni ben jij een ambtenaar of zo ? ?Volgens jou moet ik maar braaf gaan betalen en voor de rest mijn bek houden, of hoe zit het ?

Nee als je nog niet kan lezen zal ik je doorverwijzen naar de kleuter klas.
'begrijpend lezen' begint vanaf groep 3 meen ik.
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 03-06-2010 @ 23:41:10 (20%)
qntr0l    posted on 04-06-2010 08:35
Zijn er mensen die verstand hebben van Nero Cover Designer?

Ik wil graag het volgende: Ik zou graag mijn CD's met Nero willen branden, waarna ik ook direct de tracklisten uitprint via een sjabloon dat ?k zelf ontworpen heb. Ik wil dan niet de voorkant van het boekje, cd inlay etc., maar alleen tracklist voor in mijn CD map.
wa
Kan ik ergens instellen dat wanneer ik in Nero op de 'Cover designer' knop druk, hij automatisch de tracks op de cover zet in mijn eigen sjabloon, en dat ik vervolgens maar ??n blaadje af kan drukken voor in mijn CD map (dus niet die CD-inlay enzo).
Bootstrap    posted on 04-06-2010 12:24
Het valt me op dat mixjes waar blijkbaar niet zo veel op aan te merken valt bijna niet worden geluisterd. Toch ben ik wel benieuwd wat de pro's van mijn TWSTd demo vinden Happy, laughing Zouden jullie even willen luisteren? Ik weet zeker dat hij ook niet misstaat op je iPod Cool Ik wil heel graag wat opmerkingen horen waardoor ik weer kan verbeteren Cool

LINKJE NAAR TOPIC
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
qntr0l    posted on 04-06-2010 12:27
Haha, mijn hitmixxx werd ook al gewoon 1 keer geluistered Tongue. Drama dus.
W.i.M    posted on 04-06-2010 12:27
Poster: JollyJunkie
Wel leuk om te zien dat in het nieuwe magazine van RJ-shop het artikel van Lead staat over luidsprekers (met bronvermelding overigens) Happy, laughing

Kun je het artikel niet inscannen / foto maken en even hier plaatsen.

Wel leuk om even te kijken Happy, laughing
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Bootstrap    posted on 04-06-2010 12:29
Poster: qntr0l
Haha, mijn hitmixxx werd ook al gewoon 1 keer geluistered Tongue. Drama dus.

Ja jammer is dat.. Zullen we dan maar die van elkaar luisteren? Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Sandr    posted on 04-06-2010 12:38
Ja dat weet ik inderdaad, maar zo komen deze klootzakken van grote bedrijven met alles weg, zij gaan gewoon vanuit dat je betaald en je mond houdt. ?Dat hebben ze van de Nederlandse regering geleerd.?

Want daar staat NL goed om bekend, alles maar blijven slikken, ?kijk eens naar Fransen, als ze iets niet bevalt, dan dwingen ze hun wil af.

Kwestie van gras en groener aan de overkant ofzo? Jij bent redelijk anti NL geloof ik...

Ik reageer vrij weinig op wat je zegt omdat er nooit een fatsoenlijke discussie op gang gaat komen. Je komt altijd met argumenten die niet onderbouwd zijn.?Of je komt met?een goede maat, familielid of collega van je?die directeur is?van het grootste bedrijf van de wereld dus je weet echt wel waar je het over hebt. Hou een keer op met die onzin en probeer eens een fatsoenlijke post te maken die inhoudelijk ook nog ergens over gaat....

Over je provider probleem: Leuk dat je die kerel zijn naam hebt genoteerd.. maar dan? 'Japie zei dat het mijn fout niet was.....' Daar zullen ze bij vodafone weinig mee doen. Telefoongesprekken opnemen, scheelt je al een hoop! En als jij niet het tegendeel van je provider kan bewijzen zal je zelf moeten kiezen, lekker dwars blijven en een BKR registratie aan je broek of betalen.

Ik hoop voor je dat je eruit komt en met dat uitreksel moet dat vast wel lukken...
Play that funky music white boy....
qntr0l    posted on 04-06-2010 12:38
Haha, prima, moet je wel even zelf de link opzoeken Tongue.
Ilja    posted on 04-06-2010 12:50
@Sandr

Geloof je het zelf ? ? ?Volgens mij kun je niet anti NL en pro Wilders zijn ( wat ik ben ).
User edit by Ilja on 04-06-2010 @ 12:50:53 (11%)
Flaged
Jorrit    posted on 04-06-2010 13:05
@Sandr

Geloof je het zelf ? ? ?Volgens mij kun je niet anti NL en pro Wilders zijn ( wat ik ben ).

Pro Wilders zijn en pro-NL zijn met elkaar verbinden is een brand image wat hij zichzelf aanmeet, en z'n volgertjes slikken dat natuurlijk als zoete koek. Wat Wilders doet is in mijn ogen in geen enkel opzicht goed voor Nederland, hij zorgt voor haat, verdeeldheid, spanning en onzekerheid.?

Verdeel en heers, iemand?
Sandr    posted on 04-06-2010 13:09
Hoezo kan dat niet?
Ik kan ook van het spelletje voetbal houden, maar de houding van de Fifa ten opzichte van electronische hulpmiddelen kan me wel tegenstaan....
Ik hou van DJ gear maar niet van de spullen die Denon maakt....

Je woont in Nederland, dus in Nederland kan je stemmen. Van de politieke partijen die hier voor handen zijn kies jij voor Wilders. Dat wil toch niet zeggen dat je ook direct pro Nederland bent?

Nederland is meer dan een politieke partij... Jij walgt van Nederlanders omdat?die alles slikken, jij walgt van Nederland omdat er hier voor alles geld uit je zakken wordt geklopt, jij walgt van Nederland omdat we hier veel te aardig zijn voor buitenlanders die hier komen wonen....

Ik heb geen zin om alle topics die je vervuild te gaan doorlezen om de lijst waar jij van walgt nog langer te maken...

Play that funky music white boy....
Ilja    posted on 04-06-2010 13:20
@Jorrit

**hij zorgt voor haat, verdeeldheid, spanning en onzekerheid**

Daar zorgen bepaalde bevolkingsgroepen ?zelf voor door zich niet aan te passen en met hun vervloekte religie provoceren. ??

Dus jij vind vertellen van waarheid zeer fout is ( dat is immers wat Wilders doet, en om dezelfde reden probeert links NL hem achter de tralies te krijgen ). ?

Mocht Wilders PM worden dan is dat een zegen voor Nederland. ?En gaat eindelijk de grote schoonmaak beginnen, die stads commando's mogen zo snel mogelijk komen. ?Hetzelfde geldt voor sluiten van grenzen en EU de middelvinger geven.

En worden eindelijk alle graaiers ( van banken, pensioen fondsen, verzekeringen, semi-staats bedrijven ) eindelijk keihard aangepakt, en waar nodig berecht voor hun wanbeleid ( Bos, Wellink, Zalm en Kok mogen extra hard aangepakt worden ).
User edit by Ilja on 04-06-2010 @ 13:24:38 (40%)
Flaged

260 Users online: 10 Guests (250 Unknown)
Pages generated today : 8.372
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.486.373