Poster: djdolivieira
Ik denk ook dat er niks anders zit om te betalen. Een negatieve registratie bij BKR wil je niet hebben. Je kan dan niks meer. Geen huis kopen, Geen financierring aan gaan. Geen ander abbo nemen. Geen?creditcard, Niet meer rood staan. Ik kan het weten want heb zelf met dat bijltje gehakt en ben er met veel moeite uitgekomen. Dus eest betelen en dan procederen. Maar daar heb je ook geld voor nodig want een advocaat werk ook niet voor niets.??
En effe voor de duidelijkheid. Iedereen boven de 16 jaar staat geregistreerd bij BKR. Het gaat er om of je negatief of positief geregisteerd staat. ALs je iets wil aangaan dan wordt je getoets of je negatief of positief ben. Negatief betekent dat je in het verleden je financieele verplichtingen op een?of andere manier niet ben nagekomen. Of jij er wat aan kan doen dat doet er niet toe Na genoeg komen ook mensen die er niks aan kan doen een negatievemarkering krijgen in dit soort gevallen wat hier in de post hier boven gemeld staat. Wel is het zo dat als je zonder dat jij schuldig ben negatief geregistreerd staat en je krijgt gelijk word de negatieve registratie gelijk terug gedraaid. Ook is het zo als je de schulden af betaald heb je nog 5 jaar geregistreerd blijft staan als negatief. ?
inderdaad,
ikzelf heb 100 x gebelt ofzo, kreeg steeds aanmaningen en herinderingen en dreigingen van BKR wat allemaal niet de afspraak was..
en bij de 100e keer zei ik tegen die vrouw (toen ik inmiddels opeens was afgesloten wat niet de afspraak was omdat ik 2 bedrijven heb met deze tel) van:
'ik blijf 99 keer aardig maar ben er nu echt KLAAR mee!! en dat is niet aan u persoonlijk, u kunt er niks aan doen en heeft gewoon de pecht dat u de 100e keer bent.. maar ik word zo SCHIJT ziek van dit gezeik elke keer!!!'
toen kon er opeens wel allemaal van alles.. en sinds dien heb ik altijd kunnen bellen, ook met die 1100 eu achter stand, en krege opeens allemaal dingen terug.. en toen kreeg ik nog bij elkaar 80 eu van het bellen naar klanten service, en nog 200 a 300 euro die eraf gingen wat een fout bij hun was.