De Late Leeuw Deel 39 (12/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Xurion    posted on 30-05-2010 10:59

What do you think about De Late Leeuw Deel 39 ??

Vote :   

main    posted on 03-06-2010 16:17
uitgetest...

wat een tegenvaller...

haha nee, wat een top ding! zit pas op effectje 50 van de kaosspad, 6 eq stylen zijn ECHT handig en geweldig!
je kunt de cf uitzetten zoals adrien al aangaf in mn topic over welk mengpaneel ik moest kopen ?n hij past perfect bij mn axis!!

dJORD    posted on 03-06-2010 16:20
en de foto...?
main    posted on 03-06-2010 16:24
moet ik nog nemen, maar ik ga kijken of ik mn flightcase zo kan bewerken dat de korg erin past.
als ik goed heb gemeten hoef ik alleen maar die tussen schotjes weg te halen en dan past t prima LOL

edit: nog een vraagje: mijn fl studio doet t niet meer, al m fl bestanden hebben niet meer het fl logo en als ik m opstart via de snelkoppeling zegt ie: missing file..
iemand enig idee?
User edit by main on 03-06-2010 @ 16:38:30 (95%)
mrmagix    posted on 03-06-2010 17:10
ga kijken naar waar de snelkoppeling gaat? rechterklik properties en dan target denk ik.
Of gewoon program files en dan naar je FL studio map gaan...
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Tomazos    posted on 03-06-2010 18:45
Ik word zomaar opeens gevolgt op twitter door bekende dj'sCool,

werd net toegevoegd door 'ian carey'

lolCool
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
qntr0l    posted on 03-06-2010 19:04
Jij bent toch ook een superstar dj Tongue?
Tomazos    posted on 03-06-2010 19:05
lolCool
Snoey    posted on 03-06-2010 19:06
Poster: Tomazos
Ik word zomaar opeens gevolgt op twitter door bekende dj'sCool,

werd net toegevoegd door 'ian carey'

lolCool

Ja daar had ik ook last van :P
www.soundcloud.com/ten-hooven
Tomazos    posted on 03-06-2010 19:10
vaag he:P

net rekeningen overgemaakt,

Onder andere tmobile van 900 eu..
heb al sinds December een conflict met ze, en verloren..

ik had Tmobile familie afgesloten, en er was een storing.. en in kleine letters stond dat tmobile niet aansprakelijk is voor storingen e.d.. zo word een 10'tje per maand wel erg duur met dat family pakket..

en ook zorg en auto verzekeringen,boetes e.d..

en me moeder even wat cadeau gedaan,

pff als je dat allemaal bij elkaar ziet doet het Pijn!!!, als je gaat bedenken wat voor leuke andere dingen je ervan had kunnen doen Cool, maja.. zoals ik altijd geleert heb: uitstellen werkt ook niet.
en achteraf wel Beetje blij dat die enorme stapel er doorheen is!
User edit by Tomazos on 03-06-2010 @ 19:11:55 (10%)
Ilja    posted on 03-06-2010 19:39
Ik heb gezeik met Vodafone, ook stel klootzakken, ze beweren dat ik 12 uur heb gebeld in maand maart, terwijl ik nog nooit over mijn limiet ben gegaan, en ook nooit service nummers bel, laat staan buitenland, en nu dreigen de klootzakken met mij aanmelden bij BKR.
ThijsG    posted on 03-06-2010 19:47
Mensen, telefoonaanbieders zijn alt?jd t*ringleiers.

Wel erg gierig van bijde verhalen.
User edit by ThijsG on 03-06-2010 @ 19:59:17 (6%)
Joep    posted on 03-06-2010 19:57
Poster: main
en dan is je korg km 402 binnen gekomen LOL

WWOOOOOOOOOWWWWWWW, dat ding is vet! (qua looks en feel)
ga m nu eens grondig uittesten!Cool

Ik heb hem ook sinds gisteren binnen!
Hij is inderdaad echt vet manWinking my eye
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
Snoey    posted on 03-06-2010 19:57
Poster: Ilja
Ik heb gezeik met Vodafone, ook stel klootzakken, ze beweren dat ik 12 uur heb gebeld in maand maart, terwijl ik nog nooit over mijn limiet ben gegaan, en ook nooit service nummers bel, laat staan buitenland, en nu dreigen de klootzakken met mij aanmelden bij BKR.

Dure rekening, maar bij het BKR wil je niet. Ze hebben wel gelijk, want JIJ moet kunnen aantonen dat je niet zoveel gebeld hebt.

@ Tomas

Tmobile Family is duur en erg onhandig.

Wat ik je aanraad: Lyca mobile

Je bestelt een gratis simkaart via internet, zoek lyca mobile op google, dan kan je het aanvragen.

Wanneer je de sim hebt ontvangen, stop je hem in een oud toestel, je meldt je aan op de site. Wanneer je 10 euro opgewaardeerd heb, kan je met de andere lyca klanten elk gesprek 30 min gratis bellen. Naar vaste lijnen een bepaalde tijd gratis, voor de rest naar het buitenland heel goedkoop bellen.?

Voordelen:

* Je zit niet vast aan een abonnement ?
* Gratis simkaart
* Gratis bellen
* In het buitenland met hele scherpe tarieven bellen
* Dubbel beltegoed bij elke opwaardering
* Op=op, je hebt je belkosten zelf in de hand
* Online precies zien hoelang je gebeld hebt en wat eht gekost heeft

Nadelen:

* Voor gratis bellen, moeten beide bellers gebruik maken van een lyca simkaart
* Het bereik is af en toe iets minder?

Ik heb het aangeschaft omdat ik mijn vriendin leerde kennen de telefoon rekeningen opliepen tot 200 euro. Buiten je bundel bellen is verschrikkelijk duur. Een half uur bellen kost 9 euro buiten je bundel.?
En met 1 opwaardering bel ik minimaal 2 maanden, dus nog geen 5 euro per maand!?

Enige vervelende is, dat je met 2 telefoons in je zak loopt, maar dat is mij die 150 euro per maand wel waard.

Heb voor je opgezocht wat bellen tussen Nederland en Spanje kost naar vaste lijn 6cent per minuut, en naar mobiel 20 cent!
User edit by Snoey on 03-06-2010 @ 20:01:39 (7%)
Ilja    posted on 03-06-2010 20:11
@Snoey

Als je iets niet weet, lul dan AUB niet.

Tegen mij is door vodafone gezegd ( toen ik ze eerste keer belde ) dat zij een fout hebben gemaakt en al mijn belminuten buiten de bundel vielen, vanaf het begin van de maand dus. ?En 2 dagen later beweren ze opeens dat zij helemala geen fout hebben gemaakt. Hoe kan ik tegen die tering honden in beroep gaan Confused ? Wie het weet mag het zeggen.

En ze doen er eeuwigheid over om mij een uittreksel te sturen, ik heb het al 3 dagen geleden opgevraagd, nog steeds niks in de brievenbus gezien.
User edit by Ilja on 03-06-2010 @ 20:14:10 (38%)
Flaged
main    posted on 03-06-2010 20:24
Poster: Joep

Ik heb hem ook sinds gisteren binnen!
Hij is inderdaad echt vet manWinking my eye

serieus? haha super vet! want weinig mensen hebben m!
ben al aan t mixen sinds 3 uur vanmiddag LOL

ook een goeie geluidskwaliteit moet ik zeggen! prachtig! wat een topding!!!!!
User edit by main on 03-06-2010 @ 20:25:24 (37%)
Snoey    posted on 03-06-2010 20:25
Net zeg je nog dat Vodafone jou laat beweren dat jij 12 uur hebt staan bellen in maart.?

Misschien moet je dan maar wat duidelijker zijn als je weer last hebt van lange tenen Winking my eye
User edit by Snoey on 03-06-2010 @ 20:25:24 (1%)
Tomazos    posted on 03-06-2010 20:26
@ snoey

heb tmobile genomen voor 2e keer vanwege de iphone.. 1 week later kwam ik erachter dat ze ook te hacken/kraken zijn.. en op de 'vrachtwagen gevallen' markt +- 200 eu kosten.. dus helaas..

maja, dit is de laatste keer tmobile voor mij!,

had van het geld leuke andere dingen kunnen doen.. maja,
wou Alles afbetaald hebben voordat ik eind deze maand ga draaien in buitenland voor 2 maanden
Ilja    posted on 03-06-2010 20:29
@ snoey

heb tmobile genomen voor 2e keer vanwege de iphone.. 1 week later kwam ik erachter dat ze ook te hacken/kraken zijn.. en op de 'vrachtwagen gevallen' markt +- 200 eu kosten.. dus helaas..

wou Alles afbetaald hebben voordat ik eind deze maand ga draaien in buitenland voor 2 maanden

iPhone is met een kleine bijbetaling bij andere providers verkrijgbaar he?Cool

@Snoey
Nu beweren ze 2 dingen, dat ze zowel geen fout hebben gemaakt ( terwijl ik de naam van die medewerker heb genoteerd ), en dan ik 12 uur heb gebeld.
User edit by Ilja on 03-06-2010 @ 20:30:51 (31%)
Flaged
Tomazos    posted on 03-06-2010 20:34
zelfde bij mij..

in het begin was het allemaal hun fout en zouden ze het oplossen.. kreeg zelfs 60 eu terug wegens bellen met klanten service.. en daarna wisten ze alles om te draaien met Datums die hun wel hebben en ik niet..

T-to-the-J    posted on 03-06-2010 20:49

Jah, zoiets had ik ook: Ik had om ongeveer half 2 s'nachts een half uur naar zeist gebeld. op een donderdag terwijl ik lag te slapenConfused Maar ze wouden het nummer ook niet geven, lekker vaag zeg.
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Ilja    posted on 03-06-2010 20:56
Ga hun even fijn bij de geschillen commissie aanmelden, rotzaken.

Het grappigste is, dat zij beweren dat ik na 9 maart al over mijn limiet heen was, terwijl eind maart een automatische incasso is gedaan door hun ( over de maand maart ), dat gewoon klopte ( mijn afgesproken maandbedrag, en daar kwamen paar euro bij omdat ik volgens mij paar keer naar ABN had gebeld ( 0900 nummer ), en komen ze eind april opeens met naheffing van 111 euro extra, ? dacht het toch even van niet.
User edit by Ilja on 03-06-2010 @ 21:00:11 (100%)
Flaged
Snoey    posted on 03-06-2010 21:06
@ snoey

Ik bedoelde meer een 2e telefoon voor in het buitenland en voor mensen waarmee je heel veel belt (vriendin, beste vrienden). Je zit namelijk niet vast aan een abo en de simkaart is gratis.
FML    posted on 03-06-2010 21:22
Hoe kan ik tegen die tering honden in beroep gaan Confused ? Wie het weet mag het zeggen.

De rekening diend betaald te worden hoe dan ook , doe je dat niet kom je automatisch bij de BKR.
Daar is het bijna onmogelijk geworden om er volledig uit te komen. je gaat daar door veel problemen krijgen in de toekomst.

wat je kan doen is de rekening betalen , schriftelijk een brief schrijven. zij zullen je antwoorden. en gevolg van dat kan je rechtsbijstand contacteren.

# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Joep    posted on 03-06-2010 21:35
Poster: main

serieus? haha super vet! want weinig mensen hebben m!
ben al aan t mixen sinds 3 uur vanmiddag LOL

ook een goeie geluidskwaliteit moet ik zeggen! prachtig! wat een topding!!!!!

Jup, ik was diegene die jouw topic over de km 202 een beetje kwam vervuilenWinking my eye
Ik ga hem gebruiken i.c.m. 2 Kontrol x1's en een geluidskaart. Het probleem is alleen dat ik de geluidskaart nog niet heb, dus moet ik mijn BCD3000 aansluiten op 1 kanaal om hem te testen.
De effecten zijn ook leuk, maar tussen sommige hoor ik geen verschil en sommige zorgen ervoor dat hij in het rood springt...
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
main    posted on 03-06-2010 21:38
ach, in het rood draai je toch wel. heb daar geen geluidsproblemen/vervorming mee gehoord.
tja, met 99 effecten kan het bijna niet dat je alles gebruikt, ben ik wel even zoet mee komende maanden haha!

pm trouwens waar jij m had gekocht en hoe duur die was, ben wel benieuwd!

231 Users online: 39 Guests (192 Unknown)
Pages generated today : 26.070
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.504.071