Poster: Ilja
Ik heb gezeik met Vodafone, ook stel klootzakken, ze beweren dat ik 12 uur heb gebeld in maand maart, terwijl ik nog nooit over mijn limiet ben gegaan, en ook nooit service nummers bel, laat staan buitenland, en nu dreigen de klootzakken met mij aanmelden bij BKR.
Dure rekening, maar bij het BKR wil je niet. Ze hebben wel gelijk, want JIJ moet kunnen aantonen dat je niet zoveel gebeld hebt.
@ Tomas
Tmobile Family is duur en erg onhandig.
Wat ik je aanraad: Lyca mobile
Je bestelt een gratis simkaart via internet, zoek lyca mobile op google, dan kan je het aanvragen.
Wanneer je de sim hebt ontvangen, stop je hem in een oud toestel, je meldt je aan op de site. Wanneer je 10 euro opgewaardeerd heb, kan je met de andere lyca klanten elk gesprek 30 min gratis bellen. Naar vaste lijnen een bepaalde tijd gratis, voor de rest naar het buitenland heel goedkoop bellen.?
Voordelen:
* Je zit niet vast aan een abonnement ?
* Gratis simkaart
* Gratis bellen
* In het buitenland met hele scherpe tarieven bellen
* Dubbel beltegoed bij elke opwaardering
* Op=op, je hebt je belkosten zelf in de hand
* Online precies zien hoelang je gebeld hebt en wat eht gekost heeft
Nadelen:
* Voor gratis bellen, moeten beide bellers gebruik maken van een lyca simkaart
* Het bereik is af en toe iets minder?
Ik heb het aangeschaft omdat ik mijn vriendin leerde kennen de telefoon rekeningen opliepen tot 200 euro. Buiten je bundel bellen is verschrikkelijk duur. Een half uur bellen kost 9 euro buiten je bundel.?
En met 1 opwaardering bel ik minimaal 2 maanden, dus nog geen 5 euro per maand!?
Enige vervelende is, dat je met 2 telefoons in je zak loopt, maar dat is mij die 150 euro per maand wel waard.
Heb voor je opgezocht wat bellen tussen Nederland en Spanje kost naar vaste lijn 6cent per minuut, en naar mobiel 20 cent!