Mensen, ik twijfel er nog aan of ik m weg doe. Er zal niet al teveel vraag naar zijn, en ik heb?best wel een verleden met deze mixer, maar vooruit, misschien is er vraag naar, dat merk ik dan nu wel.
Te koop: Behringer DX 1000 PRO, de OER mixer van Behringer.De mixer is reeds 10 jaar in mij bezit, indertijd nieuw gekocht in Alkmaar (Dijkman muziek) en
nooit het huis uit geweest. Alleen binnenshuis gebruikt voor eigen mixen maken en radio sets.
Mixer is
nooit gerepareerd, hij wil gewoon niet stuk, slechts een maal preventief schoon gemaakt, zo'n 3 jaar geleden (eat your heart out Pioneer

)
Alleen de mic 2 schuif gaat wat stroef vanwege NOOIT gebruikt.De mixer is momenteel nog wekelijks in gebruik voor mijn radio uitzendingen / mixes, maar word deze week vervangen voor mijn nieuwe RMX 40 DSP van Reloop.
Specs:
2 x microfoon kanaal.
5 x line out.
2 x master kanaal (links / rechts gescheiden).
2 x rec in en rec out (ik heb er momenteel een tweetal pc's aan hangen voor playback en recording) Je kunt zelfs met de 1 pc afspelen, 2e pc neemt op als je wil.
Op alle kanelen: gain (hardheid) high, mid, bass gescheiden in te stellen.
1 x crossfader (nooit gebruikt, draai niet met crossfaders).
Mic via voorinstellingen af te regelen zodat met over de muziek heen spreekt, zonder schuiven van de muziek te gebruiken.
DEZE MIXER HEEFT GEEN EFFECTEN!?Mixer
MOET niet weg, ik hou m graag, maar wil er ook best een ander een plezier mee doen indien nodig.
Bij onvoldoende belangstelling laat ik m nog eens goed schoon maken en leg m stofvrij in plastic zal en doos?op reserve.
Ik bied m ook alleen hier aan, en niet op M.P of zo.
Volgens de man die hem schoon maakte is dit de
Mercedes van Behringer, nog gemaakt in Duitsland dus onvergelijkbaar met de meuk die ze nu maken, oer solide en betrouwbaar.
Alles is eventueel nog te krijgen en te repareren qua onderdelen. Niet dat het bij mij ooit nodig was, maar onthoud,
hij is wel 10 jaar oud en behoorlijk gebruikt, minimaal 2 uur per dag,
maar ook een periode van een jaartje of?5 helemaal niet. Ik wil daar gewoon heel eerlijk in zijn.
Voor de rookies, op de foto zit er een dubbele speler van Numark onder en boven, die doet dus niet mee!!
Reageren per pm lijkt mij het handigste?
Prijs: TEAB.

Hoop dat mijn telefoon foto duidelijk genoeg is?