[P] D-Force Ft. M&M - Jou Kop Is Lelijk
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

DForce    posted on 29-05-2010 23:49
Produced by
D-Force Ft. M&M

Production Name
Jou Kop Is Kanker Lelijk (2010)

Check it out

Cool
Mod edit by Lead on 30-05-2010 14:13 (16%)

What do you think about [P] D-Force Ft. M&M - Jou Kop Is Lelijk ??

Vote :   

danielvds    posted on 30-05-2010 01:36
Sorry, maar dit vind ik echt slecht.. Ten eerste de tekst, die echt slaat helemaal nergens op! Daarnaast is de muziek is ook nog dramatisch. Lijkt net of de hele plaat vol in het rood zit ofzo Cool Vind de tekst ook niet echt iets voor op dit forum..
Visionair Records | Daniel Danté
bambamstudio    posted on 30-05-2010 01:40
Sorry, dit is geen muziek maar een bak herrie, ik neem aan dat je dat zelf ook wel weet en dit alleen maar post op te provoceren...
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
DForce    posted on 30-05-2010 03:18
Lol, ja heb dit zomaar in elkaar gebakken in avondje. En provoceren, ja zo kun je het ook noemen. Ik maak gewoon muziek zoals ik het leuk vind. Het ene nummer is beter dan de andere. Cool En wat anderen daarvan vinden... Cool
TripleSpin    posted on 30-05-2010 03:53
Uuuh.. dit is al de 2e titel die ik tegen kom waar je echt ff beter bij moet nadenken.
En blijkbaar is het stoer om tegenwoordig met ziektes te spotten maar goed.

Nummer vind ik eigenlijk ook heeeelemaal niks..
Al bij al, als er een markt voor is veel succes en gewoon doorgaan.
We don't live in your shadow, but we grow in your shade
Vassilli    posted on 30-05-2010 04:32
Mooi....Cool
bambamstudio    posted on 30-05-2010 09:52
Poster: TripleSpin
Uuuh.. dit is al de 2e titel die ik tegen kom waar je echt ff beter bij moet nadenken.
En blijkbaar is het stoer om tegenwoordig met ziektes te spotten maar goed.

Nummer vind ik eigenlijk ook heeeelemaal niks..
Al bij al, als er een markt voor is veel succes en gewoon doorgaan.

hier is geen markt voor
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
DJADMIN    posted on 30-05-2010 12:16
Met zo'n titel luister ik 't niet eens...
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Ilja    posted on 30-05-2010 12:19
Zo jij bent creatief?Cool Fatsoenlijke naam verzinnen is ook een kunst he?Cool
JelledMusic    posted on 30-05-2010 13:00
Ik schrok me dood bij het horen van dit nummer omdat ik dacht dat mijn speakers kapot waren.. maar nee, het is jouw interpretatie van muziek (Dikke van Dale zegt: mu?ziek de; v 1 geluid, voortgebracht door de menselijke stem of door instrumenten omwille van (de schoonheid van) dat geluid zelf)

Wat een hoop herrie.. sorry. Misschien dat ik door de titel het nummer al niet meer objectief kan bedoordelen. Blijkbaar mik je hiermee op de groep 13/14 jarige die net van de poep en plas humor in de 'Yo Yo, kijk is wat voor scheldwoorden ik durf te zeggen.. EN SCHOOL IS STOM!' fase beland zijn.

Was de titel anders geweest, had ik je waarschijnlijk minder aangevallen maar ik heb hier mijn redenen voor..

So... try again!

P.S. Je hoofd (kop in dit geval) is een bezit en daarom gebruik je het bezittelijke voornaamwoord jouW: en dus niet het persoonlijke voornaamwoord: Jou Cool
User edit by JelledMusic on 30-05-2010 @ 13:17:24 (22%)
Vassilli    posted on 30-05-2010 13:02
Poster: DForce
Lol, ja heb dit zomaar in elkaar gebakken in avondje. En provoceren, ja zo kun je het ook noemen. Ik maak gewoon muziek zoals ik het leuk vind. Het ene nummer is beter dan de andere. Cool En wat anderen daarvan vinden... Cool

Zet het dan niet op DJR.
LilQuint    posted on 30-05-2010 13:11
Whatte?
Je scheld toch niet met ziektes?
Weet je wel niet hoe zielig je dan bent!
Ik schrok gewoon van die titel..
Ik luister het gewoon niet. DOor die titel.
Mij 2 opa's zijn gestorven aan kanker. En jij scheld ermee alsof het niks is!
Doe normaal man gek..

Sorry dat me reactie zo fel is.. Maar ik vind dit echt niet kunnen!
-Richard-    posted on 30-05-2010 13:18
Denk dat voornamelijk door je gekozen titel voor veel mensen alleen al bij het lezen daarvan dit alles een beetje erg verkeerd valt (including me, moet ik bekennen). Er zijn veel mensen die de ergste dingen meegemaakt hebben daarmee, en het los daarvan beoordelen van een track gaat dan vaak niet werken na het zien van zo'n song titel.
Ondanks dat ik helemaal niks te zeggen heb over jou manier van denken what so ever, is mijn tip een beetje op te passen met zulke dingen. Is prettiger voor de member, en ook voor jou, gezien je dan waarschijnlijk meer eerlijk commentaar dan boze kritiek zal krijgen.

(Netjes gezegd zo tochCool?)
dJORD    posted on 30-05-2010 13:27
ik zou de titel maar gouw weghalen, je zier hoe mensen reageren en terecht ook!!!
Lead    posted on 30-05-2010 14:30
Dit soort woorden in een titel zijn hier NIET gewenst.

De productie is daarom dan ook verwijderd.

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

146 Users online: 69 Guests (77 Unknown)
Pages generated today : 17.078
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.423.712