Poster: Ilja
[AppleFanBoy]
If it's not broken don't fix it, bij apple weten ze deze uitspraak blijkbaar heel goed. ?Mac mini al tig jaar hetzelfde ( lekker fijn klein ) maar wordt van binnen steeds krachtiger.
[/AppleFanBoy]
[AppleFaboy]
Wat is er mis met core 2 duo 64 bits ? ? ?Ik koop mijn computer niet om te gamen ( daar heb ik een console voor ), en Logic en andere zware programma's draait mijn mac mini 2.26 Ghz 2GB zonder enige probleem. ( hapert niet eens ).
En ja ik ben een apple fanboy. ?En was eerst een apple hater, tot ik er mee in aanraking kwam, man wat een verfrissing na jaren met die rotte windows computer te hebben gewerkt.
[/AppleFanBoy]
Poster: BlackChaos
Ik vind een langzame Core 2 Duo 64 bit, voor deze tijd veel te langzaam, ikzelf heb geen zin om op een console te gamen, omdat ik het ronduit kl*te vind, Mijn intel celeron haalt ook makkelijk zon programma's te openen en gebruiken, daar hoef ik geen laptop van 1200 euro voor te kopen deze was maar 200 euro,
Ikzelf heb PC, Intel AMD, Mac OSX 10.5 leopard, Mac OSX 10.6 Leopard, en de nieuwste Snow Leopard 10.6 geprobeerd
en ik vind de programma's die draaien op windows vele male meer aanbod hebben dan op Mac
omdat je gewoon een hele kleine doelgroep aanspreek, Ik ben geen Mac hater, omdat ik het geprobeerd heb en een mening gevormt heb
Ik vind nog altijd, Windows 7 en XP vele malen beter als Standaard MacOSX.
Jij vind dus XP beter dan OSX ? ?
Nou dan staan we mijlenver uit elkaar. ?Ik was juist blij om van dat verschrikkelijke besturings systeem af te zijn.
Windows vista is een al flop. En windows 7 heb ik even geprobeert, microsoft probeert echt de OSX te clonen he.
Maar helaas dat zal de gestoorde Steve Ballmer nooit lukken en windows zal een pruts besturings systeem blijven
Ik vond windows 7 niks aan.
Jij vind dus XP beter dan OSX ? ?
Nou dan staan we mijlenver uit elkaar. ?Ik was juist blij om van dat verschrikkelijke besturings systeem af te zijn.
Windows vista is een al flop. En windows 7 heb ik even geprobeert, microsoft probeert echt de OSX te clonen he.
Maar helaas dat zal de gestoorde Steve Ballmer nooit lukken en windows zal een pruts besturings systeem blijven
Ik vond windows 7 niks aan.
Poster: Lead
Graag zaken onderbouwen jongen, een wellus/nietus verhaal welke nou beter is, daar komen we toch nooit uit.
Beide hebben voor en nadelen, het is maar net waar je je computer voor gebruikt, welke systeem de voorkeur heeft,
Ik heb Win7 en Snow Leopard en kan voor beide voors en tegen noemen. Beide hebben hun eigen sterke kanten. De discussie die gestart is in de openingstopic heeft te maken met de omzet van beide bedrijven...
@Helixon
DIt is wel zeer lame vergelijking. ?op een de meest Dikke iMac kun je flinke spellen op draaien, en dat is gewoon de waarheid, ?call of duty ziet er op mac beeldschoon uit.
@Helixon
DIt is wel zeer lame vergelijking. ?op een de meest Dikke iMac kun je flinke spellen op draaien, en dat is gewoon de waarheid, ?call of duty ziet er op mac beeldschoon uit.
Poster: Vassilli
ja precies. Ik draai Modern Warfare 2 alle settings high op mn Macbook Pro... Crysis trouwens ook. Dus: 'op een mac kan je niet gamen': Bullshit
@Helixon