Poster: Ilja
@Stagiar
Kleine pikkie heb je zeg, ?dat *apple Rulez* ?was gewoon als een grap erbij gezet. ? Dat heb ik toch in een post erna erbij gezet, met een Emotion. ??
Ontopic:
Daarnaast dit is Microsoft's eigen schuld, zij gaven als maar geen gehoor over klachten over vooral windows Vista. ?
In plaats van om een nieuw service pack voor uit te brengen om alle bestaande klachten te verhelpen komen ze weer het geweldig dure windows 7, en het gedoe begint opnieuw. ? ?
Daarom gooien veel consumenten handdoek in de ring en geven microsoft de vinger en kopen een mac die wel fatsoenlijk wordt ondersteund en veel langer meegaat dan windows. ? ?
Daarnaast geldt het ook voor windows mobile, mensen zijn het zat dat een mobiel operationeel systeem dat leven makkelijker moet maken, het alleen maar irritanter maakt, dus denken ze bij zichzelf, als we toch een mac hebben, waarom dan niet een iPhone die feilloos met Apple OS samengaat en ook jaren na aanschaf van product nog steeds ondersteund wordt. ?
Ik ben overgestapt naar de MAC omdat ik schijtziek werd van om de dag inti-virus en anti-spyware te laten draaien, die ervoor zorgden dat in de tussentijd geen enkel ander programma feilloos gedraaid kon worden. ? ??
En ik weet nog steeds niet over welke vrijheden jullie het hebben met windows, ik heb zo veel vrijheid als ik wil op mijn MAC.?
Ik vind dit een zeer belachelijke post, waarom ?
* Windows vista word nog ondersteund tot 2012, met service packs en dat, plus Windows 7 uitgebracht.
* iPhone en iPod krijg je met iTunes ook fijnloos op je windows PC.
* Als je Anti-Virus programma's download waarvan je weet dat ze je pc trager laten lopen, download ze dan niet, ga voor een gratis alternatief zoals Avast! waarbij ik geen hinder ondervind met mijn PC's alle 4 niet!
* Mac OSX 10.6 heeft wel dergelijk een Anti-Virus, maar word niet zo toegepast als bij windows, Mac check op geinfecteerde package's zoals *nux besturingssystem dat ook doen
* Windows mobile is idd k*t, maar windows 6.1 ~ 6.5 word nu al erg lang ondersteund door Microsoft Corp.
* Ik heb meer vrijheden op windows omdat, Ik kan uitbreiden op games/applicaties, ik hoef geen 1500 euro mac te kopen die nog altijd op een Core 2 series draait ( oude macbook's + iMacs ) en core i5/7 waarom is dat nodig dan ? besturingssysteem zou zo licht zijn, het kan wel zo zijn dat alles op de mac vloeiend loopt, Maar mocht een developer iets snellers maken, begint iedereen te zeuren dus doen ze het niet, dus verouderde API's in programma's, ik koop maar 1x windows 7 of lager, en kan mijn leven lang aan die windows vasthouden, zoals windows XP die al ondertussen rondom de 6 jaar oud is, dus waar hebben we het over

Edit,
Btw is het je al opgevallen dat ze bij de Iphone, Ipod en dat, ze al jaren dezelfde skin hebben