Poster:?Ilja
Nee dat klopt apple OS zal zeker nooit zo veel bugs, lekken en vastlopers kunnen evenaren
Poster:?Ilja
Apple rulez
Poster: Sebasz
Fail topic
Poster: Sebasz
Fail topic,
Bill Gates is allang geen CEO meer van Microsoft. En daarbij ?'heeft niet alleen te maken met de stabiliteit en uiterlijk van Mac OS' heeft dat er helemaal niks mee te maken, maar komt het door successen als de iPhone. Maar ja, de bron is dan ook niet geweldig?
Jouw reply als bron gebruiken is dus wel betrouwbaar en geweldig ? ik heb dit geschreven ter informatie, en de bron is?van een gerespecteerde krant. Maar ja het komt van de Belgen, het zal dus niet betrouwbaar zijn, en ik vraag geen anti apple bullshit, van kortzichtige windows lovers.
Vervelend inderdaad als je niet zoveel vrijheid hebt zoals in Windows. Daar komt bij dat de meeste vastlopers door mensen veroorzaakt worden die niet weten wat ze doen. Daarvoor is die vrijheid helaas te veel?
Weer zo een reply die kant nog wal raakt ! Wat vrijheid ? Niks vrijheid, die krijg je omdat ze er toch niet in slagen hun systeem degelijk te beveiligen, en indien ze er ooit eens moesten in slagen dat wel te doen, gaan ze die beveiliging niet op hun stuursysteem voor home editie doen, want neem het van mij aan, dat ze daar hun eigen put mee graven, omdat er niet veel particuliere gebruikers gaan willen betalen?voor ?een minderwaardig?produkt van een bedrijf dat alle regels ivm eerlijk zaken doen aan z'n laars lapt, en via allerlei omwegen, elke?concurrent met alle (veelal illegale) mogelijke middelen wil kapot concurreren, maar gelukkig voor alle consumenten zijn er instanties die daar tegenin gaan, en hen verplichten om er een open platform van te maken. Als je de Forbes businessguide of een andere betrouwbare fairtrade bron leest, dan zal het je niet verbazen dat Microsoft op de allerlaatste plaats staat als het gaat over FairTrade, en dat is een rechtvaardige plaats, ook omdat?er veelvuldig torenhoge boeten aan Microsoft?worden opgelegd, en die leggen er nog wat meer de nadruk op !
dat de meeste vastlopers door mensen veroorzaakt worden die niet weten wat ze doen. Daarvoor is die vrijheid helaas te veel?
Poster: Kevinova
Dit is net zoiets als waarom er maar 1 Monopoly fabriceert....
Apple heeft nog altijd niet alle facciliteiten als windows. Heel erg veel grote bedrijven werken nou eenmaal met windows en daarom zullen die nooit een overstap doen gezien de software die hun gebruiken niet door Apple word ondersteunt. Ofwel er zal altijd een gigantische markt voor mister Billy blijven gezien wij particuliere gebruikertjes niets zijn vergeleken met grote bedrijven.
En dan maken ze ook nog eens om de zoveel jaar een niewe OS waardoor ze weer een piekverkoop hebben.
Apple maakt veel spullen en software wat aan voornamelijk particulieren verkocht word. Deze groep wil het liefst niet te veel betalen al vind ik dat zelf bij Apple vaak wel. Het werkt stukke stabieler maar toch zit er vaak een addertje onder het gras waardoor je het moet vernieuwen. Ik heb nu al bij 3 Ipods gehad dat hij na 2 jaar kaduuk zij. En ja dan koop je maar een nieuwe he. Dit soort dingen zal de consument toch in gaan zien en misschien overwegen terug naar het oude te gaan.
Ik zelf werk dagelijks met allebij en ja, als je er niet teveel aan verkloot doet allebei het evengoed.
Poster: Ilja
@Stagiar
Kleine pikkie heb je zeg, ?dat *apple Rulez* ?was gewoon als een grap erbij gezet. ? Dat heb ik toch in een post erna erbij gezet, met een Emotion. ??
Poster: Snaad
Maar inderdaad, Apple moet het meer van de 'kortere' succes hebben. Neemt trouwens niet weg dat ze het briljant hebben gedaan en ik zie het nog wel ff zo blijven. Zeker met de iPad, die ik zeker ook ga kopen, blijven ze nog wel ff staan.
Nee dat klopt apple OS zal zeker nooit zo veel bugs, lekken en vastlopers kunnen evenaren
*Enne, was jij niet diegene die als een schoothondje bij Tiesto zat? In sportpaleis...*
Jezus wat ben jij een kansloze type, zeker jaloers dat je er niet bij kon.?