Beste mensen,
Ik Grudgie hier zal me eens aan jullie voorstellen.
Omdat ik toch al tijdje op deze site kijk maar nooit echt member was dacht ik, laat ik eens een account aanmaken.
Mijn forum/nick naam is dus Grudgie, maar in het dagelijks leven heet ik gewoon Leon.
Ben ik 24 jaar, studeer ik Laboratorium Techniek, Microbiologie.
Mijn sport is voetballen en ben ik een enorme fan van mijn club Feyenoord.
Mijn hobby's verder zijn draaien (net als de meeste

), luister ik heel veel muziek, kijk ik enorm veel films, houd ik ervan om lekker te chille, naar feesten te gaan.. al is dit de laatste jaren wat? minder geworden omdat ik persoonlijk zelf die prijzen van die kaartjes belachelijk duur vind, en daarbij ook nog eens die drank munten belachelijk duur.
Net als de meeste members hier draai ik ook. Ik draai nu ongeveer 5 jaar en zal ik binnenkort eens foto maken van mijn hele gear. Over enkele weken krijg ik mijn dj booth/meubel binnen waar mijn mengpaneel en draaitafels mooi zijn ingebouwd.. + 2 standaards voor mijn CDJ1000MK3.
Ik draai 2 stylen, Hardstyle en Hardtechno/Schranz. Misschien kennen sommige mij wel onder de DJ naam Nrth. Op LSDB staan wel wat setjes van me.. en als er interesse zijn kan ik sommige ook wel weer eens opnieuw uploaden

.
Nja.. dit was het denk ik wel :P weet niet wat ik verders nog moet neerzetten..
Oja, en ik moet vanavond draaien in Amsterdam op het feest Afdeling: Techno, afsluiten met Hardtechno :D. Niet dat dat nou echt relevant is voor dit topic :P..
Hier nog even mijn SoundCloud link, waar al mijn sets etc komen op te staan
http://soundcloud.com/nrthVriendelijke Groeten,
Grudgie