DJ Wil-I-Am! (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djwilliam    posted on 27-05-2010 20:25
Hee Mannen en VrouwenWinking my eye,

Ik ben DJ Wil-I-Am! en kom uit het Brabantse dorp Bergeijk.

Heb mijn eigen drive-in, maar geef de voorkeur aan het draaien in de clubs.
Ik heb een vaste baan bij ??n van de drie uitgaansgelegenheden hier in Bergeijk en draai daar om de 2 weken.

Ben van plan volgend jaar uit te breiden naar de clubs in de omringende omgeving en zo op te stomen.

Op een paar dagen na mijn 16e verjaardag?stond ik al voor de eerste keer in?het?caf?tijdens een DJ-Contest die ik won.??

Ik heb 2,5 jaar mijn eigen Drive-in set waarmee ik in de omgeving een goede naam heb gekregen.
Elk weekend heb ik wel een afspraak en draai tevens voor verschillende licht- en geluid verhuurbedrijven.

Ben tevens ook op bedrijfsfeesten en schoolfeesten aan het draaien.

De examenfeesten staan al in de agenda genoteerd en ook op?festival FEID 2010 waar ook La Fuente komt draaien ben ik van de partij.

Heb voor de drive-in een simpel setje staan; namelijk Mp3-Anti Shock-?Boombox Double CD-player, Behringer DJX700 en DAP Palladium 1200 staan.

Heb onlangs een post gemeld op het forum dat ik een probleem ondervond met verschillende Pioneer CDJ-1000 MK3, die mijn gebrande cd's na een bepaalde tijd niet meer pakte en een ERROR ervoor gaf. Wie weet hoe ik dat kan vermijden. Deze cd's waren gewoon gebrand met Windows Media Player en zijn Medion CD-R 's .
Nu heb ik alvast Ashampoo Burning Studio 9 gedownload en Philips CD-R's gekocht.
Hoop dat dat zal helpen, denk jij ook?

Groeten!
DJWILLIAMWATTS
User edit by djwilliam on 27-05-2010 @ 22:02:25 (1%)

What do you think about DJ Wil-I-Am! ??

Vote :   

Jnazzz    posted on 31-05-2010 16:58
Poster: the-melody
Ik wil niet lullig doen ofzo maar Wil.I.Am doet weldegelijk dj sets onder die naam.

Ja inderdaad?en onder de naam?Zuper Blacq ook denk ik.
djwilliam    posted on 31-05-2010 19:31
Poster: Jnazzz

Ja inderdaad?en onder de naam?Zuper Blacq ook denk ik.

Ok? dat wist ik niet. Maar dat maakt niet uitWinking my eye
DJWILLIAMWATTS

This is an old Topic

No new postings for 5.594 days.
 Post CommentThat would be 186.5 months
or a whopping 15.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

85 Users online: 43 Guests (42 Unknown)
Pages generated today : 48.045
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.454.679