DJ Wil-I-Am! (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djwilliam    posted on 27-05-2010 20:25
Hee Mannen en VrouwenWinking my eye,

Ik ben DJ Wil-I-Am! en kom uit het Brabantse dorp Bergeijk.

Heb mijn eigen drive-in, maar geef de voorkeur aan het draaien in de clubs.
Ik heb een vaste baan bij ??n van de drie uitgaansgelegenheden hier in Bergeijk en draai daar om de 2 weken.

Ben van plan volgend jaar uit te breiden naar de clubs in de omringende omgeving en zo op te stomen.

Op een paar dagen na mijn 16e verjaardag?stond ik al voor de eerste keer in?het?caf?tijdens een DJ-Contest die ik won.??

Ik heb 2,5 jaar mijn eigen Drive-in set waarmee ik in de omgeving een goede naam heb gekregen.
Elk weekend heb ik wel een afspraak en draai tevens voor verschillende licht- en geluid verhuurbedrijven.

Ben tevens ook op bedrijfsfeesten en schoolfeesten aan het draaien.

De examenfeesten staan al in de agenda genoteerd en ook op?festival FEID 2010 waar ook La Fuente komt draaien ben ik van de partij.

Heb voor de drive-in een simpel setje staan; namelijk Mp3-Anti Shock-?Boombox Double CD-player, Behringer DJX700 en DAP Palladium 1200 staan.

Heb onlangs een post gemeld op het forum dat ik een probleem ondervond met verschillende Pioneer CDJ-1000 MK3, die mijn gebrande cd's na een bepaalde tijd niet meer pakte en een ERROR ervoor gaf. Wie weet hoe ik dat kan vermijden. Deze cd's waren gewoon gebrand met Windows Media Player en zijn Medion CD-R 's .
Nu heb ik alvast Ashampoo Burning Studio 9 gedownload en Philips CD-R's gekocht.
Hoop dat dat zal helpen, denk jij ook?

Groeten!
DJWILLIAMWATTS
User edit by djwilliam on 27-05-2010 @ 22:02:25 (1%)

What do you think about DJ Wil-I-Am! ??

Vote :   

Joep    posted on 27-05-2010 20:27
Welkom!
Je bent zo te lezen al goed bezigCool
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
ThijsG    posted on 27-05-2010 20:29
Heey!
Orginele naamWinking my eye Zelf bedacht?:p

Leuk dat je je hier hebt aangemeld en dat je er druk mee bezig bent!?
Heb geen CDJ1000's en ik heb geen idee(A)
Naomi    posted on 27-05-2010 20:30
Welkom @ DJR

Poster: djwilliam
Hee Mannen

Mogen vrouwen geen DJ zijn??CoolCool
Xurion    posted on 27-05-2010 21:13
Welkom hier en veel plezier Happy, laughing
En je woont lekker bij mij en DJ Lil Quint in de buurt :P
User edit by Xurion on 27-05-2010 @ 21:14:30 (100%)
DJADMIN    posted on 27-05-2010 21:15
Haha, welkom !

Bergeijk...resident van 't Hof of ehhh ?
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Tekhead    posted on 27-05-2010 21:50
welkom hier. Natuurlijk mogen meisjes dj zijn (en niet alleen topless hoor Cool)
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
djwilliam    posted on 27-05-2010 21:59
Poster: DJADMIN
Haha, welkom !

Bergeijk...resident van 't Hof of ehhh ?

Bedankt, nee resident in het DonsKaffee.
DJWILLIAMWATTS
DJADMIN    posted on 27-05-2010 22:08

Bedankt, nee resident in het DonsKaffee.

Hmm :P Mn vriendin woont in Eersel, ik ben resident in Valkenswaard...ben er ??n keer op stap geweest in 't hof, maar dat was niet zo'n denderend succes :Q
Lucalicious    posted on 27-05-2010 22:24
welkom!!
vind alleen je naam niet heel origineel..
maar zo te zien ben je wel al goed bezig als dj!
walteur    posted on 28-05-2010 00:02
welkom @ DJR!
bambamstudio    posted on 28-05-2010 00:03
Bergeijk, das in de buurt: De mooie Kempen Winking my eye Welkom op DJR
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
djwilliam    posted on 28-05-2010 08:30

Hmm :P Mn vriendin woont in Eersel, ik ben resident in Valkenswaard...ben er ??n keer op stap geweest in 't hof, maar dat was niet zo'n denderend succes :Q

Haha, nee de laatste tijd is er inderdaad minder te doen in Bergeijk, helaas voor de DJ's.
Okee, in welke club in Valkenswaard? Ik heb de ambitie volgend jaar daar te gaan draaienWinking my eye.

Groetjes

@lukalicious; Daar heb je misschien wel gelijk in, maar de naam past ten eerste goed bij me en ik had die naam al voordat BEP weer opnieuw bekend werd; plus dat hij geen DJ-naam heeft en eigenlijk gewoon een zanger is. Ten derde is het zo dat je verschillende dj-namen vaker terugziet, heb je nog nooit 15 andere DJ Remzy's/Marty gezien? bijvoorbeeld..

Bedankt allemaal, en post me maarWinking my eye!
DJWILLIAMWATTS
User edit by djwilliam on 28-05-2010 @ 08:33:34 (99%)
DJADMIN    posted on 28-05-2010 10:24

Haha, nee de laatste tijd is er inderdaad minder te doen in Bergeijk, helaas voor de DJ's.
Okee, in welke club in Valkenswaard? Ik heb de ambitie volgend jaar daar te gaan draaienWinking my eye.

Groetjes

@lukalicious; Daar heb je misschien wel gelijk in, maar de naam past ten eerste goed bij me en ik had die naam al voordat BEP weer opnieuw bekend werd; plus dat hij geen DJ-naam heeft en eigenlijk gewoon een zanger is. Ten derde is het zo dat je verschillende dj-namen vaker terugziet, heb je nog nooit 15 andere DJ Remzy's/Marty gezien? bijvoorbeeld..

Ik draai vast in de B&N in Valkenswaard, 2 of 3x per maand, meestal op Zaterdag =)

Het is een hell of a job, maar wel elke zaterdag heerlijk. Mocht je een keer wat in Bergeijk samen willen spinnen, valt dat maybe wel te regelen als ik in de buurt ben Winking my eye
Lucalicious    posted on 28-05-2010 17:21
haha ik vind het ook niet erg ofzo hoor, als jij dat een goede naam vind!
RenéKuppens    posted on 28-05-2010 17:28

Ik draai vast in de B&N in Valkenswaard, 2 of 3x per maand, meestal op Zaterdag =)

Het is een hell of a job, maar wel elke zaterdag heerlijk. Mocht je een keer wat in Bergeijk samen willen spinnen, valt dat maybe wel te regelen als ik in de buurt ben Winking my eye

B&N is echt een pauper tent maar altijd gezellig kom er als ik niet hoef te draaien op vrijdag altijd!
LilQuint    posted on 28-05-2010 17:33
William!
Ik wist niet dat jij dit ook hadt!
We moeten nog een keer wat afspreken om te draaien Winking my eye
Doe de groeten thuis & ook aan Wesley natuurlijk!
Nog veel plezier @ DJR!
Dolivieira    posted on 28-05-2010 17:57
Welkom
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
DJADMIN    posted on 28-05-2010 21:16
Poster: Ren?Kuppens

B&N is echt een pauper tent maar altijd gezellig kom er als ik niet hoef te draaien op vrijdag altijd!

Agree, er komt vreemd volk. Maar idd, wel gezellig ! Zaterdag is wel relaxter als vrijdag vind ik zelf, minder druk, maar gezelliger volk !
Winston    posted on 29-05-2010 01:46
Welkom Will-I-Am, ik dacht dat je de meneer van BEP was, mja....

Eerste waar ik aan denk is cd langzaam te branden: speed 4x hooguit 8x.
Tic Toc
Mixt-Ape    posted on 30-05-2010 11:01
Welkom!
Nood    posted on 30-05-2010 11:53
Poster: Winston
Welkom Will-I-Am, ik dacht dat je de meneer van BEP was, mja....

En je hebt gelijk! We hebben er een internationale ster bij op DJR!Cool

Welkom!
XMatiC    posted on 30-05-2010 12:47
Welkom !
www.youtube.com/LennertDJ
Bootstrap    posted on 30-05-2010 12:50
Welkom hier Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
djwilliam    posted on 31-05-2010 12:32
Poster: Nood

En je hebt gelijk! We hebben er een internationale ster bij op DJR!Cool

Welkom!

Dat nog n?t niet, maar helaas schrijf je de dj-naam ook met ??n L minder (omdat ik dat mooier vind)Winking my eye Maar zoals ik al heb gezegd is het helemaal niet om een zanger van de BEP na te?apen. Met die naam ben ik bekend rondom Bergeijk en mijn nieuwe logo en visitekaartjes zijn net allemaal klaar dus reden genoeg om het niet te veranderen. Winking my eye
Maar goed, Ik had er ook wel een grapje over kunnen maken hoorHappy, laughing
DJWILLIAMWATTS
the-melody    posted on 31-05-2010 12:51

Ik wil niet lullig doen ofzo maar Wil.I.Am doet weldegelijk dj sets onder die naam.

178 Users online: 54 Guests (124 Unknown)
Pages generated today : 22.134
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.428.768