edit: Opslaan doe je zo als hij opent met Quicktime oid,
Met rechter muisknop op de link klikken en dan 'opslaan als'
dit kan omdat hij op me eigen website server staat, en niet bij megaupload/rapidshare e.d
Hidden Message
Reply to view the Secret Message
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 07-06-2010 @ 21:32:50 (100%)
What do you think about [e]Alore on Danse Tomazos Mashup ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik vind hem vrij geslaagd, zeker rond 1 minuut tot 01.30 en dan opnieuw die break op het einde waarna het helemaal omslaat (rond 04.00).
Zelf was ik niet echt een fan van het origineel, maar door deze versie een paar keer te horen ben ik het toch stilaan beter beginnen te vinden. Toch blijf ik geen fan van dit lied in het algemeen (niet op jouw bedoelt maar op het origineel)
Met wel programma heb je dit gemaakt ? Veel tijd in gestoken?
hier even een editje tomazos:? ik was hem aan het beluisteren en kreeg meteen weer een feestgevoel , wat wil zeggen dat die schijf er zeker een keertje tussen gaat vliegen. De mensen hier op mijn kot genoten zeker mee van jou versie en ik kreeg enkel positieve reacties . Keep on going.
Groetjes
Music makes my day.
User edit by ThirTeen on 07-06-2010 @ 10:07:17 (100%)
Ik heb hem nu een aantal keren beluisterd en het is zeker eentje om deze zomer te draaien. De mensen verwachten hem niet op die manier en dat kan een leuk effect geven op de dansvloer. Heel leuk gedaan trouwens!
de black and white versie van mj wordt nog regelmatig gedraait hoor!!
niet slecht maar toch niet echt een topper... ga hem sowieso draaie en zien hoe het volk reageert...
User edit by timmy90 on 14-06-2010 @ 23:11:25 (100%)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community