Poster: Sunrise8
precies, daar draait het om natuurlijk. Toch valt het me wel een beetje tegen van een Belg (dan heb je toch iets meer met Franse taal dan de Hollanders neem ik aan? (en ja ik weet het verschil tussen de Nederlandse en Franse kant van Belgi?)) dat je niet de juiste spelling wist, hoe kon jehaha..
Ben het nummer nu aan het luisteren, zal zo even een comment geven
EDIT: beginstukje is heel vet, tot aan de climax. Dan valt het nummer een beetje terug. Ik vind het ook meer een mash-up dan een bootleg (ben een tijdje uit de house wereld, sorry als dat hetzelfde betekent :-$)..
Er mogen inderdaad wat meer instrumenten in en wat meer layers zodat het wat 'Voller' klinkt. Luister een de Vato Bootleg en haal daar je inspiratie uit, die heeft namelijk echt een zwingende climax.
Maar ik geef je een 7, hij klinkt toch wel lekker
Poster: Ziax
cheken.
Op zich wel leuk, iets minder filters erin had wel gemogen van mij maar het klinkt wel leuk. Ik heb ook wel de indruk (vooral in het begin) dat hij wat offbeat loopt en dat alors on dance harder staat het ander nummer.
Moest hij nog wat gefine-tuned worden zou ik hem zeker durven draaien op een feest