Zijn we nou zo dom of? (5/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

ArCee    posted on 27-05-2010 16:27
Zijn wij deejays nou zo dom?
Zijn wij nou echt van die kuddedieren?
hebben we nou allemaal oogkleppen op?
Lopen we elkaar op te naaien?

Is iedereen nou helemaal Pioneer?ge*l geworden of worden alle (toekomstige) deejays helemaal gek gelult door anderen?
Hiet is toch werkelijk van de zotte, dat een 8 (ACHT) jaar oude mixer ,DJM 600, waar nog 400 euro voor word gevraagt, door een stel mafkezen word opgedreven qua prijs tot ver voorbij de vraagprijs? Cool
Dus ver boven de 400 euro, wat op zich al teveel is voor een 8 jaar oude mixer!!
Je zou zowat denken dat Pioneer zelf mensen in dienst heeft om de gebruikte prijzen hoog te houden?
Mocht het zo zijn dat het echt alleen deejays zijn, dan zijn ze echt helemaal van het padje hoor en hebben zwaar geestelijke hulp nodig!!
Echt te dom voor woorden, dit is elkaar echt gewoon gek maken, of weet ik veel wat, maar recht aan het apparaat doet het absoluut niet.
Zwaaaaaaaar overschat..........................Cool?

Check: http://verkopers.marktplaats.nl/6182848
User edit by ArCee on 27-05-2010 @ 16:29:17 (5%)

What do you think about Zijn we nou zo dom of? ??

Vote :   

Ilja    posted on 29-05-2010 09:43
En dat was jij zeker nooit ?
Victor    posted on 29-05-2010 10:15
Poster: Ilja
Pioneer's CDJ 400, 800, 900, 1000, 2000 zien er allemaal tot in de puntjes pro uit en stralen gewoon uit ?dat ze voor het echte werk gemaakt zijn,

Hebben we het hier allebei over dezelfde CDJ-400? Die met dat my first Fisher Price rode looplichtje om de jog heen dat je kan instellen in verschillende verrassende lichteffectjes?
Ilja    posted on 29-05-2010 10:17
Ik vind het verrekte fijn ( een soort alternatief voor Vinyl schermpje van de grotere pioneer ).
Bouncy    posted on 29-05-2010 10:17
Poster: Ilja
@Bouncy
Ik zeg ook helemaal niet dat ik het even doe ( wat zo werkt het niet ), wel dat ik het kan leren en toepassen op mijn volgende mix.?

Masteren....

Ik wens je veel succes, ik kan het zelf ook niet...

Poster:?Ilja
Ik zie soms wel in clubs hoe DJ als gekken op de CUE knop aan het rammen zijn, vind je het gek dat het op gegeven moment lam wordt.

Ja, ik ben het gewend van thuis, daar kan ik ook hard op m'n CUE knoppen rammen Winking my eye (NUMARK FTW)
Ilja    posted on 29-05-2010 10:23
@Bouncy
Je moest mij die link niet geven, nu ben ik opgewonden geraakt?Cool
Lead    posted on 29-05-2010 10:50
De discussie wordt nu wel heel flauwtjes en is behoorlijk off-topic.

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

259 Users online: 146 Guests (113 Unknown)
Pages generated today : 42.442
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.949.734