Zijn we nou zo dom of? (4/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

ArCee    posted on 27-05-2010 16:27
Zijn wij deejays nou zo dom?
Zijn wij nou echt van die kuddedieren?
hebben we nou allemaal oogkleppen op?
Lopen we elkaar op te naaien?

Is iedereen nou helemaal Pioneer?ge*l geworden of worden alle (toekomstige) deejays helemaal gek gelult door anderen?
Hiet is toch werkelijk van de zotte, dat een 8 (ACHT) jaar oude mixer ,DJM 600, waar nog 400 euro voor word gevraagt, door een stel mafkezen word opgedreven qua prijs tot ver voorbij de vraagprijs? Cool
Dus ver boven de 400 euro, wat op zich al teveel is voor een 8 jaar oude mixer!!
Je zou zowat denken dat Pioneer zelf mensen in dienst heeft om de gebruikte prijzen hoog te houden?
Mocht het zo zijn dat het echt alleen deejays zijn, dan zijn ze echt helemaal van het padje hoor en hebben zwaar geestelijke hulp nodig!!
Echt te dom voor woorden, dit is elkaar echt gewoon gek maken, of weet ik veel wat, maar recht aan het apparaat doet het absoluut niet.
Zwaaaaaaaar overschat..........................Cool?

Check: http://verkopers.marktplaats.nl/6182848
User edit by ArCee on 27-05-2010 @ 16:29:17 (5%)

What do you think about Zijn we nou zo dom of? ??

Vote :   

Hilko-B    posted on 28-05-2010 22:45
@ilja

ik denk dat dat in verhouding wel mee valt, ?

als je het marketing technisch bekijkt:

de prijs is laag bij veel vraag en productie, kijk maar naar de lcd tv, die was eerst duur omdat deze weinig gemaakt werd en weinig verkocht, nu zijn ze ontzettend goed koop bijv 1000 eu ipv 50.000 eu omdat er veel aanbod en vraag is

Als een product schaars is gaat de prijs flink omhoog bijv een ferrari waar er maar 3 van op de wereld zijn.
User edit by Hilko-B on 28-05-2010 @ 22:46:10 (8%)
Ilja    posted on 28-05-2010 22:51
Ik denk als de verkopen niet lekker liepen Pioneer allang de prijzen had verlaagd, dus ze verkopen nog steeds als een tiet. ( en ik heb zoveel verschillende merken uitgeprobeerd, jullie mogen zeggen wat je wilt, maar met Pioneer heb ik de beste ervaring ).
User edit by Ilja on 28-05-2010 @ 22:51:28 (2%)
Flaged
FML    posted on 28-05-2010 22:57
Poster: Hilko-B
Kijk binnen de hele dj industrie, welke apparatuur staat in elke club, op elk festival
en op de rider van de meeste dj's

dat kan om deze voor grote clubs te doneren of flinke kortingen, zo krijg je in grote clubs een standaard booth --> dj koopt zelfde booth--> andere clubs volgen.

De tv's worden goedkoper i.v.m concurentie en mede door massa productie kunnen deze goedkoper worden gemaakt.

bij pioneer is het dus vreemd dat ze zo'n hoge prijs willen aanhouden , dat heet gewoon dik zakken vullen want we kopen het toch wel. en dat is hun concept zo ook bij hun plasma's en lcd's v?????l te overpriced voor een sharp.

andere kant is natuurlijk wel dat pioneer veel onderzoek doet en vaak ( niet altijd ) andere merken volgen.

@ilja

pioneer houd liever zijn prijzen hoog en op hun smoel gaan dan ze te verlagen en niet op hun smoel gaan. weer terug te komen op de lcd tv Winking my eye
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 28-05-2010 @ 22:57:54 (20%)
Hilko-B    posted on 28-05-2010 23:04
@luni?

over sharp en de pio lcds heb je gelijk maar de plasma van pioneer waren de beste ooit gemaakt, voor veel
mensen misschien overpriced maar wel een waardige prijs. K heb de schermen een aantal jaar met plezier mogen verkopen.
maarja is allemaal offtopic
Tekhead    posted on 29-05-2010 00:19
@Ilja,

Sorry maat, maar hou nu gewoon je wafel, want je maakt je zo hopeloos belachelijk met je heilig maken van alles waar Pioneer op staat. Kom van je wolk gast, zelfs ik?begin er stilaan?gedegouteerd van te worden.

Als eerste moet je mij eens uitleggen wat jij verstaat onder bouwkwaliteit !
?
Een plastic doos?die minder weegt dan mijn zoontje z'n school broodtrommel?? Gebrek aan duurzame metalen en materialen ?? LEG UIT ILJA !!!

De beste ervaring heb je met Pioneer ?

Sorry gast, maar jij hebt helemaal geen ervaring, of tel je die 2 a 3 keer dat je ze aan en uit doe mee als ervaring ? pfffff

Het aanhalen van jouw punten waarom Pioneer zoveel beter is dan andere merken, bevestigd de juistheid in welke dj?categorie jij thuis hoort,? SALON DJ, klasse bling - bling, lukt het anders niet zonder al die onnozele hulpmiddelen als BPM counter, faderstart, sync-knop etc... ? Shame on you !?

De dn-s3700 cheap uitzien ? Waarom ? Ha ja inderdaad, moest er Pioneer op staan was dat waarschijnlijk de vetste aller spelers he ? Jij?draait rond?gelijk de zon Ilja, eerst is een draaiende platter jouw wow gevoel, paar spelers en merken verder is?hij en z'n draaiende platter ineens kut en is Denon een flutmerk !??Gast toch, wedden dat pioneer het nooit zo lang gaat uitzingen als Denon, of zelfs Numark ?

2 - ?ik moet de eerste verhuurfirma, populaire dancing of club zien die een intensief gebruikte en/of afgeramde Pioneer speler of mixer heeft staan die ouder is?dan 5 jaar ?

Eerste pioneer desillusie, waarom is de TV afdeling van Pioneer opgedoekt ? Overpriced, kwaliteit en uitstraling van 13 in een dozijn ! Behalve de Pioneer plasma's, dat waren mooie toptoestellen, maar ze werden gekocht bij Panasonic en werden niet gemaakt bij Pioneer !

Tweede, hun segment Autoradio's en toebehoren, hun lelijke instapradio's worden bij Pio gemaakt, hun toppers kopen ze bij Clarion.
?
Waarom de pioneer in de meeste clubs of op rider staat van vele dj's daar hebben we het al zo vaak over gehad.

Pioneer is een goed merk, en heeft enkele leuke spelers een trouwe en grote achterban aan fans en gebruikers, maar ook een geslaagd marketing product dat de arrogante en nonchalante 'je mon fou' houding van Denon, maar vooral Technics, keihard heeft getackeld.?

Ilja, niemand heeft er moeite mee dat je voorkeur naar Pioneer gaat, maar je afkeer?en afgunst tegenover alternatieve merken worden we spuugzat !
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Dolivieira    posted on 29-05-2010 00:44
Poster: Tekhead
?

Ilja, niemand heeft er moeite mee dat je voorkeur naar Pioneer gaat, maar je afkeer?en afgunst tegenover alternatieve merken worden we spuugzat !

Ilja@ Hier heeft Rodger wel een punt. Pioneer is en blijft een top DJ merk. Maar dat wil niet zeggen dat andere merken slechter zijn. Mijn voorkeur gaat ook naar Pioneer. Maar het is een feit dat merken als DENON, A&H, Elcer, Rodec, Dateq, Numark noem ze allemaal maar op allemaal topspullen maakt. Een ding je voorkeur naar Pioneer mag je best aan de grote klok hangen, Maarje kritiek op andere merken moet je toch gaan afleren. Er zijn hier members die andere merken beter vinden. Leer dat te respecteren. Zelf ik als pioneer liefhebber kwa DJ gear begin me er een beetje aan te irriteren.??

CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Ilja    posted on 29-05-2010 00:49
Niet zo wild worden, ik zeg wat ik vind, en als je verder had gelezen dan had je meteen gezien, dat ik de 19 inch apparatuur en mixers van Denon zeer waardeer, ?Omdat ik paar modellen niks vind betekend absoluut ?niet dat ik het merk niet mag ( en dat zet ik ook bij ).?

Daarnaast, zo'n beetje alle apparatuur die ik had was minimaal langer dan een maand in mijn bezit ( op Denon DN-S1200 dan ). Dus ervaring met de spullen heb ik weldegelijk ).

Hier een lijstje ( kwa spelers ): ?( hoe hoger hoe fijner ervaring ).

Goed tot voldoende:?

1. CDJ 400
2. DN-HD 2500
3. DN-S3500
4. SL-DZ 1200

Redelijk tot slecht:

1. Denon DN-S1200
2. Reloop RMP-2
3. Cortex HDC 3000

En ik was AXIS 9 niet aan het afkraken, voor een hobby spelertje is het een leuke apparaat, voor het echte werk komt ie op vele punten gewoon tekort. ?En ja Pioneer is naar mijn zeggen het enigste merk met spelers waar alle functies tot op de puntjes zijn uitgewerkt, en daarom prijs ik hun de hemel in. ??

Daarnaast ben ik een bezitter van een Denon mixer, en komt ie ik heb de Denon boven DJm 700 verkozen ( die ik op dat moment ook kon kopen ). ? Waarom ? ?Omdat denon full kills heeft en alle kanalen zijn voorzien van faderstarts ).

User edit by Ilja on 29-05-2010 @ 00:53:48 (24%)
Flaged
Dolivieira    posted on 29-05-2010 00:54
Poster: Ilja
Niet zo wild worden, ik zeg wat ik vind, en als je verder had gelezen dan had je meteen gezien, dat ik de 19 inch apparatuur en mixers van Denon zeer waardeer, ?Omdat ik paar modellen niks vind betekend absoluut ?niet dat ik het merk niet mag ( en dat zet ik ook bij ).?

Daarnaast, zo'n beetje alle apparatuur die ik had was minimaal langer dan een maand in mijn bezit ( op Denon DN-S1200 dan ). Dus ervaring met de spullen heb ik weldegelijk ).

Hier een lijstje ( kwa spelers ): ?( hoe hoger hoe fijner ervaring ).

Goed tot voldoende:?

1. CDJ 400
2. DN-HD 2500
3. DN-S3500
4. SL-DZ 1200

Redelijk tot slecht:

1. Denon DN-S1200
2. Reloop RMP-2
3. Cortex HDC 3000

En ik was AXIS 9 niet aan het afkraken, voor een hobby spelertje is het een leuke apparaat, voor het echte werk komt ie op vele punten gewoon tekort. ?En ja Pioneer is naar mijn zeggen het enigste merk met spelers waar alle functies tot op de puntjes zijn uitgewerkt, en daarom prijs ik hun de hemel in. ??

Joj mag vinden wat je wil. Zit het ook duidelijk in je post.
BV
Ik vind het ruk. En niet het is ruk. Als je tegen een politieagent zeg. Je bent een lul. Kan je ook een probleem aan je broek verwachten.?Maar als je zeg:?ik vind je een lul. komt het ten eerste?netter over en ten tweede kan hij je niks maken
Bouncy    posted on 29-05-2010 00:55

Ik durf te wedden dat ik beter op mijn oude AXIS2 spelers draai, dan dat jij op 4 CDJ2000's draait...
Dolivieira    posted on 29-05-2010 00:57
Poster: Bouncy

Ik durf te wedden dat ik beter op mijn oude AXIS2 spelers draai, dan dat jij op 4 CDJ2000's draai...

Dat?denk?ik ook.
Tekhead    posted on 29-05-2010 01:04

Cool? Dit is de beste mop van de avond, als je dat ervaring noemt

Daarnaast ben ik een bezitter van een Denon mixer, en komt ie ik heb de Denon boven DJm 700 verkozen ( die ik op dat moment ook kon kopen ). ? Waarom ? ?Omdat denon full kills heeft en alle kanalen zijn voorzien van faderstarts ).

Haha, Faderstart, het onnozelste toevoegsel op een mixer ooit, kompleet nutteloos.
?
@djdoliviera:

Dat is nu net wat ik waardeer aan jou.

Bouncy    posted on 29-05-2010 01:08
Eventjes, Ilja (en alle andere pioneer sletjes), zorg eerst eens dat je weet wat gear is en wat je er mee kunt, en DAT je er wat mee kunt, voordat je UBERHAUPT je mond opentrekt over verschillende merken...

Ik ga toch ook niet zeggen dat ik een auto kut vind rijden als ik zelf uberhaupt geen auto kan rijden?
Ilja    posted on 29-05-2010 01:12
Volgende keer master ik mijn mix wel voor ik hem hier neerzet, hopelijk is het gezeur dan afgelopen.?

Enne nog iets, ik ben geen Pioneer sletje.

Enne je daagt mij dus uit, ?kun jij 3 uur non stop trance draaien dan ? ?Ik zie alleen all-round bij je muziek stijlen staan Cool
User edit by Ilja on 29-05-2010 @ 01:16:02 (88%)
Flaged
Estacy    posted on 29-05-2010 01:27

Enne je daagt mij dus uit, ?kun jij 3 uur non stop trance draaien dan ? ?Ik zie alleen all-round bij je muziek stijlen staan Cool

ik denk dat iedereen wel 3 uur non stop trance kan draaien... ?'k zie de moeilijkheid niet buiten dan dat IK het k*utmuziek vindt (no offense, ik respecteer de trance liefhebbers)

'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 29-05-2010 01:30
Poster: Estacy

ik denk dat iedereen wel 3 uur non stop trance kan draaien... ?'k zie de moeilijkheid niet buiten dan dat IK het k*utmuziek vindt (no offense, ik respecteer de trance liefhebbers)

De oldskool trance vind ik nog steeds whowwwww, de trance van de laatste jaren?is geen trance maar commercieele rimram?
Vassilli    posted on 29-05-2010 01:30
Poster: Bouncy
Eventjes, Ilja (en alle andere pioneer sletjes), zorg eerst eens dat je weet wat gear is en wat je er mee kunt, en DAT je er wat mee kunt, voordat je UBERHAUPT je mond opentrekt over verschillende merken...

Ik ga toch ook niet zeggen dat ik een auto kut vind rijden als ik zelf uberhaupt geen auto kan rijden?

Alsof alle 'pioneer sletjes' niet weten wat gear is.. Ook al zijn ze irritant, iedereen over een kam scheren is ook niet nodig.
Ilja    posted on 29-05-2010 01:59
Poster: Tekhead

De oldskool trance vind ik nog steeds whowwwww, de trance van de laatste jaren?is geen trance maar commercieele rimram?

Mee eens.
FML    posted on 29-05-2010 07:59
Poster: Hilko-B
@luni?

over sharp en de pio lcds heb je gelijk maar de plasma van pioneer waren de beste ooit gemaakt, voor veel
mensen misschien overpriced maar wel een waardige prijs. K heb de schermen een aantal jaar met plezier mogen verkopen.
maarja is allemaal offtopic

offtopic is het niet , zo zie je dus duidelijk waar pioneer voor staat , beter een vette prijs dan een goed apparaat.
die plasma's waren niet verkeerd maar voor een veel minder geld kon je de zelfde panel kopen. dus alweer overpriced.

maarja niemand die zon overpriced ding koopt gaat natuurlijk zeggen van , h? voor minder geld had ik ook net zo goed...
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
ArCee    posted on 29-05-2010 08:32
Wacht je snapt het prijs verschil niet tussen CDJ 800 en een numark Axis 9?Cool. ? ?

Hoe zal ik deze uitleggen: ?Oke gaan we: ?

1. Bouwkwaliteit
2. Loop adjust
3. Slot-in drive in plaats van een lade
4. De giga fijne Scratch CUE van Pio ( en dus niet zoals bij numark, zodat je wel scratch hebt maar nog steeds via stotter de beat moet opzoeken ).

En kom AUB niet met een comment, *oh het zijn niet echt de functies die je nodig hebt*, want als dat het geval was dan zou Pioneer niet in zo'n beetje elke club op deze aardkloot hebben gestaan ).?

Ilja, het is mij duidelijk dat jij hier dingen roept die je duidelijk niet uit eigen ervaring hebt, maar slechts hier en daar opgevangen hebt. En 1 x een uurtje met een ander merk draaien is nou niet echt 'gebruikers ervaring' te nomen, da';s meer een 1e indruk.
Numark maakt vind ik, heel goede en solide spelers. Zowel de enkele als de dubbelaars.

En om ff olie op t vuur te gooien, deze man gaat straks een djm 600 bekijken Cool
User edit by ArCee on 29-05-2010 @ 08:41:43 (9%)
Bouncy    posted on 29-05-2010 08:41

Al moet ik tiroler holzhakker muziek draaien, all-round is allround, en daar valt ook trance onder...

3 uur lang, non stop trance... no probs...?

Poster:?Ilja
Volgende keer master ik mijn mix wel voor ik hem hier neerzet, hopelijk is het gezeur dan afgelopen.
 ?

Masteren? weet je uberhaupt wat het is?
Ilja    posted on 29-05-2010 08:44
Toevallig heb ik dat wel paar keer gezien ja, en zal het zelf ook zonder probleem kunnen. ??
Of dacht je dat ik dom was of zo ? ?

@ArCee
Welke gedeelte van de text, dat ik apparatuur minimaal een maand in bezit heb gehad begrijp je niet.
User edit by Ilja on 29-05-2010 @ 08:49:10 (18%)
Flaged
ArCee    posted on 29-05-2010 08:59
.......eeeeeh, zo'n beetje alles wat je qua apparatuur hier loopt rond te strooien, want jij verslijt cd spelers zowat sneller als een paar nieuwe schoenen? Cool
Bouncy    posted on 29-05-2010 09:00
Toevallig heb ik dat wel paar keer gezien ja, en zal het zelf ook zonder probleem kunnen. ??
Of dacht je dat ik dom was of zo ? ?

ECHT masteren is een techniek die maar een paar mensen in Nederland beheersen (een stuk of 10), dus je maakt me niet wijs dat jij het zonder probleem zou kunnen...
Ilja    posted on 29-05-2010 09:14
@Bouncy
Ik zeg ook helemaal niet dat ik het even doe ( wat zo werkt het niet ), wel dat ik het kan leren en toepassen op mijn volgende mix.?

@ArCee
Die tijd is nu over, ik ben er voorgoed uit dat PIO de beste is en daar hou ik het bij. ?
Verwacht nu per post 1x CDJ 800 MK2 en 1x CDJ 400, en volgende maand 2de CDJ 400 en een maand ernaa 2de CDJ 800.
Tekhead    posted on 29-05-2010 09:28
jong en onervaren hehe

251 Users online: 160 Guests (91 Unknown)
Pages generated today : 45.624
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.952.916