Poster: Hilko-B
Kijk binnen de hele dj industrie, welke apparatuur staat in elke club, op elk festival
en op de rider van de meeste dj's
Poster: Tekhead
?
Ilja, niemand heeft er moeite mee dat je voorkeur naar Pioneer gaat, maar je afkeer?en afgunst tegenover alternatieve merken worden we spuugzat !
Poster: Ilja
Niet zo wild worden, ik zeg wat ik vind, en als je verder had gelezen dan had je meteen gezien, dat ik de 19 inch apparatuur en mixers van Denon zeer waardeer, ?Omdat ik paar modellen niks vind betekend absoluut ?niet dat ik het merk niet mag ( en dat zet ik ook bij ).?
Daarnaast, zo'n beetje alle apparatuur die ik had was minimaal langer dan een maand in mijn bezit ( op Denon DN-S1200 dan ). Dus ervaring met de spullen heb ik weldegelijk ).
Hier een lijstje ( kwa spelers ): ?( hoe hoger hoe fijner ervaring ).
Goed tot voldoende:?
1. CDJ 400
2. DN-HD 2500
3. DN-S3500
4. SL-DZ 1200
Redelijk tot slecht:
1. Denon DN-S1200
2. Reloop RMP-2
3. Cortex HDC 3000
En ik was AXIS 9 niet aan het afkraken, voor een hobby spelertje is het een leuke apparaat, voor het echte werk komt ie op vele punten gewoon tekort. ?En ja Pioneer is naar mijn zeggen het enigste merk met spelers waar alle functies tot op de puntjes zijn uitgewerkt, en daarom prijs ik hun de hemel in. ??
En ik was AXIS 9 niet aan het afkraken, voor een hobby spelertje is het een leuke apparaat, voor het echte werk komt ie op vele punten gewoon tekort. ?En ja Pioneer is naar mijn zeggen het enigste merk met spelers waar alle functies tot op de puntjes zijn uitgewerkt, en daarom prijs ik hun de hemel in. ??
Poster: Bouncy
Ik durf te wedden dat ik beter op mijn oude AXIS2 spelers draai, dan dat jij op 4 CDJ2000's draai...
Daarnaast, zo'n beetje alle apparatuur die ik had was minimaal langer dan een maand in mijn bezit ( op Denon DN-S1200 dan ). Dus ervaring met de spullen heb ik weldegelijk ).? Dit is de beste mop van de avond, als je dat ervaring noemt
Daarnaast ben ik een bezitter van een Denon mixer, en komt ie ik heb de Denon boven DJm 700 verkozen ( die ik op dat moment ook kon kopen ). ? Waarom ? ?Omdat denon full kills heeft en alle kanalen zijn voorzien van faderstarts ).
Enne je daagt mij dus uit, ?kun jij 3 uur non stop trance draaien dan ? ?Ik zie alleen all-round bij je muziek stijlen staan
Poster: Estacy
ik denk dat iedereen wel 3 uur non stop trance kan draaien... ?'k zie de moeilijkheid niet buiten dan dat IK het k*utmuziek vindt (no offense, ik respecteer de trance liefhebbers)
Poster: Bouncy
Eventjes, Ilja (en alle andere pioneer sletjes), zorg eerst eens dat je weet wat gear is en wat je er mee kunt, en DAT je er wat mee kunt, voordat je UBERHAUPT je mond opentrekt over verschillende merken...
Ik ga toch ook niet zeggen dat ik een auto kut vind rijden als ik zelf uberhaupt geen auto kan rijden?
Poster: Tekhead
De oldskool trance vind ik nog steeds whowwwww, de trance van de laatste jaren?is geen trance maar commercieele rimram?
Poster: Hilko-B
@luni?
over sharp en de pio lcds heb je gelijk maar de plasma van pioneer waren de beste ooit gemaakt, voor veel
mensen misschien overpriced maar wel een waardige prijs. K heb de schermen een aantal jaar met plezier mogen verkopen.
maarja is allemaal offtopic
Wacht je snapt het prijs verschil niet tussen CDJ 800 en een numark Axis 9?. ? ?
Hoe zal ik deze uitleggen: ?Oke gaan we: ?
1. Bouwkwaliteit
2. Loop adjust
3. Slot-in drive in plaats van een lade
4. De giga fijne Scratch CUE van Pio ( en dus niet zoals bij numark, zodat je wel scratch hebt maar nog steeds via stotter de beat moet opzoeken ).
En kom AUB niet met een comment, *oh het zijn niet echt de functies die je nodig hebt*, want als dat het geval was dan zou Pioneer niet in zo'n beetje elke club op deze aardkloot hebben gestaan ).?
Enne je daagt mij dus uit, ?kun jij 3 uur non stop trance draaien dan ? ?Ik zie alleen all-round bij je muziek stijlen staan
Poster:?Ilja?
Volgende keer master ik mijn mix wel voor ik hem hier neerzet, hopelijk is het gezeur dan afgelopen.
Toevallig heb ik dat wel paar keer gezien ja, en zal het zelf ook zonder probleem kunnen. ??
Of dacht je dat ik dom was of zo ? ?