Zijn we nou zo dom of? (3/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

ArCee    posted on 27-05-2010 16:27
Zijn wij deejays nou zo dom?
Zijn wij nou echt van die kuddedieren?
hebben we nou allemaal oogkleppen op?
Lopen we elkaar op te naaien?

Is iedereen nou helemaal Pioneer?ge*l geworden of worden alle (toekomstige) deejays helemaal gek gelult door anderen?
Hiet is toch werkelijk van de zotte, dat een 8 (ACHT) jaar oude mixer ,DJM 600, waar nog 400 euro voor word gevraagt, door een stel mafkezen word opgedreven qua prijs tot ver voorbij de vraagprijs? Cool
Dus ver boven de 400 euro, wat op zich al teveel is voor een 8 jaar oude mixer!!
Je zou zowat denken dat Pioneer zelf mensen in dienst heeft om de gebruikte prijzen hoog te houden?
Mocht het zo zijn dat het echt alleen deejays zijn, dan zijn ze echt helemaal van het padje hoor en hebben zwaar geestelijke hulp nodig!!
Echt te dom voor woorden, dit is elkaar echt gewoon gek maken, of weet ik veel wat, maar recht aan het apparaat doet het absoluut niet.
Zwaaaaaaaar overschat..........................Cool?

Check: http://verkopers.marktplaats.nl/6182848
User edit by ArCee on 27-05-2010 @ 16:29:17 (5%)

What do you think about Zijn we nou zo dom of? ??

Vote :   

Dolivieira    posted on 28-05-2010 18:51
Poster: Ilja
En om even bij te zetten, Denon DN-S3700 ziet er enorm cheap uit .

Dat is jou mening. ik vind hem wel mooi. Weleens waar te veel knoppen maar cheap ziet die er zeker niet uit.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
qntr0l    posted on 28-05-2010 19:35
En om even bij te zetten, Denon DN-S3700 ziet er enorm cheap uit ( veel te veel kleuren, en knopjes ), en Pioneer's CDJ 400, 800, 900, 1000, 2000 zien er allemaal tot in de puntjes pro uit en stralen gewoon uit ?dat ze voor het echte werk gemaakt zijn, dan kan ik helaas van geen enkele denon table top zeggen. ?

Kwa 19 inch apparatuur is Denon wel super goed, en ook kwa mixers, maar hun table tops hebben een speelgoed uitstraling.

Zucht...

Het is voor jou nog steeds moeilijk je eigen mening van harde feiten te onderscheiden. Zo ook weer in de post boven deze,?een aantal van je argumenten slaat nergens op.
Lead    posted on 28-05-2010 19:38
Gelieve meningen altijd te onderbouwen met argumenten (waarom is iets zo)

Dit komt de inhoud van de discussie ten goede en kan er geargumenteerd worden over inhoudelijke zaken. Meningen geven is leuk, maar onderbouw deze met feiten.

bijv: 'Ik vind het een cheape CD speler want de knopjes breken als je erop drukt en het jogwheel wiebelt als je het aanraakt...'
Let the BASS be louder
main    posted on 28-05-2010 19:39
en dat ze er cheap uitzien betekend dat ze cheap reageren?
heb vorige zaterdag nog op cdj 800 mk2's gedraaid, heerlijke dingen hoor daar niet van. maar als ik ze vergelijk met mn axis 9 snap ik dat 500 euro prijs verschil niet... enige wat ik er lekkerder aan vond was die ECHT seamless loop (wat de axis toch niet heeft heb ik gemerkt) en de lekker grote jog. (ook al mixt de jog van de axis lekkerder als je verschillende stijlen met uiteen lopende bpm's mixt)
edit: dit omdat hij veel losser draait en dus sneller beatmatcht
User edit by main on 28-05-2010 @ 19:40:23 (15%)
Ilja    posted on 28-05-2010 20:35
Wacht je snapt het prijs verschil niet tussen CDJ 800 en een numark Axis 9?Cool. ? ?

Hoe zal ik deze uitleggen: ?Oke gaan we: ?

1. Bouwkwaliteit
2. Loop adjust
3. Slot-in drive in plaats van een lade
4. De giga fijne Scratch CUE van Pio ( en dus niet zoals bij numark, zodat je wel scratch hebt maar nog steeds via stotter de beat moet opzoeken ).

En kom AUB niet met een comment, *oh het zijn niet echt de functies die je nodig hebt*, want als dat het geval was dan zou Pioneer niet in zo'n beetje elke club op deze aardkloot hebben gestaan ).?

Flaged
main    posted on 28-05-2010 20:45
bouwkwaliteit... vind ik meevallen het verschil daar tussen.
dus jij wilt 500 euro betalen voor die 4 verschillen? eh kerel, die loop adjust is geen 100 euro waard voor mij hoor..
indra123    posted on 28-05-2010 20:46
Maar waarom staat er dan in (bijna) alle clubs Pioneers??
Daar is toch wel een reden voor?

Omdat ze goed gebouwd zijn?? Tegen een stootje kunnen?
Of zijn het gewoon HELE chille dingen op te draaien.

edit: oow srry dat zei ilja ook al (ongeveer)
User edit by indra123 on 28-05-2010 @ 20:47:41 (24%)
qntr0l    posted on 28-05-2010 20:48
Waarom begin je nu weer over de bouwkwaliteit? Je hebt 99% zeker geen van alle apparaten open gehad. Tuurlijk, het is algemeen bekend dat Pioneer een goede bouwkwaliteit heeft, maar wie zegt een Axis of Denon niet? Ik had?dan toevallig een set CDJ400's waarvan de bouwkwaliteit gewoon niet goed was (of slecht). Ik denk dat ik heel toevallig twee maandagmorgenmodellen heb gehad, maar bij mij was het jogwheel telkens kapot. dus niet ?lke Pio is goed.

Daarom ben ik ook maar overgegaan op de CDJ800MK2's.

Verder moet ik je gelijk geven met je post, loop adjust, slot-in drive, scratch cue en cue-play kan ik gewoon echt niet meer missen.

@ main: Ik vind juist dat losser draaiende jogwheel giga irritant. Het gaat bij mij dan altijd veel te hard Cool. Maarja, dit is dan weer een kwestie van wat je gewend bent.
Ilja    posted on 28-05-2010 20:50
Ga ook nog je?behringer vergelijken met een DJM, en vertellen dat DJM uit heel veel nutteloze functies bestaat ??Cool

Mischien moet je even de eerstvolgende club waar je komt een behringer aanraden in plaats van een update naar een DJM 2000 of DN-X1700?Cool Ben benieuwd wat ze zullen zeggen.
User edit by Ilja on 28-05-2010 @ 20:52:49 (100%)
Flaged
Vassilli    posted on 28-05-2010 20:52
Poster: main
bouwkwaliteit... vind ik meevallen het verschil daar tussen.
dus jij wilt 500 euro betalen voor die 4 verschillen? eh kerel, die loop adjust is geen 100 euro waard voor mij hoor..

Voor mij is loop adjust zeker 100 eu waard! Heerlijke functie!Cool
main    posted on 28-05-2010 20:55
... ik heb het over het prijs verschil. niet over het feit dat ze wel degelijk goed zijn..
blijkbaar moeilijk om goed te lezen als je snel op je teentjes getrapt bent, beetje jammer.
zal er maar niet verder op ingaan, word ik weer afgezeken door pioneer geilers..
Vassilli    posted on 28-05-2010 20:57
Heb je het tegen mij of tegen Ilja? Want ik bedoelde het niet negatief..
main    posted on 28-05-2010 21:21
nee, over de mensen die niet snapten dat ik het over het PRIJS VERSCHIL had, ipv dat pioneer niet goed is. want dat is het wel.
alleen het prijs verschil van 500,- tussen de numark en de pio is veeeels te veel. zeker als je de prijzen van denon ernaast legt
Ilja    posted on 28-05-2010 21:24
Waarom ? ?

Pioneer heeft veel meer te bieden, heeft betere vormgeving en gaat zelfs bij intensief gebruik tegen de 10 jaar mee ( en ga nou niet zeggen dat het ook voor de AXIS geldt ). ?

Dus die 500 euro prijs verschil is gewoon terecht eigelijk. ( naar numark is heel weinig vraag dus kosten ze ook niet duur ), naar Pioneer is veel vraag dus zij weten dat ze kunnen cashen.
Vassilli    posted on 28-05-2010 21:25
Ben ik helemaal met je eens!
dJORD    posted on 28-05-2010 21:32
Wacht je snapt het prijs verschil niet tussen CDJ 800 en een numark Axis 9?Cool. ? ?

Hoe zal ik deze uitleggen: ?Oke gaan we:??

1. Bouwkwaliteit
2. Loop adjust
3. Slot-in drive in plaats van een lade
4. De giga fijne Scratch CUE van Pio ( en dus niet zoals bij numark, zodat je wel scratch hebt maar nog steeds via stotter de beat moet opzoeken ).

En kom AUB niet met een comment, *oh het zijn niet echt de functies die je nodig hebt*, want als dat het geval was dan zou Pioneer niet in zo'n beetje elke club op deze aardkloot hebben gestaan ).?

daar klopt dus geen zak van, ik ken zat mensen die axissen al jaren hebben en die er geen enkel probleem mee hebben gehad, terwijl?de mensen die ik?ken met cdj's allemaal last hebben gehad van de play/cue buttons en soms ook de laser.?De loop adjust van de cdj is fijn maar de axis heeft een dubbele loop!! n
Ilja    posted on 28-05-2010 21:45
Ik zie soms wel in clubs hoe DJ als gekken op de CUE knop aan het rammen zijn, vind je het gek dat het op gegeven moment lam wordt.
dJORD    posted on 28-05-2010 21:47
Ik zie soms wel in clubs hoe DJ als gekken op de CUE knop aan het rammen zijn, vind je het gek dat het op gegeven moment lam wordt.
 maar ik praat niet over clubs, ik praat over nog geen 2jaar oude?cdj's die op keurige manier bij mensen thuis gebruikt worden!
Vassilli    posted on 28-05-2010 21:49
@djord
ik ken ook heel veel mensen die problemen hebben met Axis spelers.. dus zo kan je eeuwig doorgaan.
dJORD    posted on 28-05-2010 21:54
Poster: Vassilli
@djord
ik ken ook heel veel mensen die problemen hebben met Axis spelers.. dus zo kan je eeuwig doorgaan.
 daar heb je ook helemaal gelijk in, maar ilja prijst pio helemaal de hemel in en zeikt onterecht de rest?af!! je kunt toch waarachtig niet zeggen dat ilja ervaring heeft met?gear die niet afkomtig is?van een a-merk, als hij zijn?trots al aan de?kant kan zetten heeft hij het?binnen?een?week al weet verkocht!?
nu probeer ik niet meer te reageren
User edit by dJORD on 28-05-2010 @ 21:55:53 (8%)
main    posted on 28-05-2010 22:20
HET GAAT NIET OM HET VERSCHIL TUSSEN NUMARK EN PIONEER.

holy shit.. prijs verschilConfused
Hilko-B    posted on 28-05-2010 22:22
Om er nog maar ff een schepje boven op te doen :P?

Kijk binnen de hele dj industrie, welke apparatuur staat in elke club, op elk festival
en op de rider van de meeste dj's

Blijkbaar is deze apparatuur de beste apparatuur.
User edit by Hilko-B on 28-05-2010 @ 22:24:05 (4%)
main    posted on 28-05-2010 22:25
gast, ben ik niet duidelijk? PRIJS VERSCHIL, WE WETEN DAT PIONEER GOED IS. DAAR GAAT HET NIET OM
Hilko-B    posted on 28-05-2010 22:29
i know alleen deze discussies zijn zo zinloos dat k ff moest teasen
Ilja    posted on 28-05-2010 22:38
@main
Ik heb je toch al gezegd waarom ze duur zijn, omdat er veel vraag naar is, dus wil de fabrikant cashen.

148 Users online: 57 Guests (91 Unknown)
Pages generated today : 48.784
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.956.076