Poster: Ilja
En om even bij te zetten, Denon DN-S3700 ziet er enorm cheap uit .
Poster: Ilja
En om even bij te zetten, Denon DN-S3700 ziet er enorm cheap uit ( veel te veel kleuren, en knopjes ), en Pioneer's CDJ 400, 800, 900, 1000, 2000 zien er allemaal tot in de puntjes pro uit en stralen gewoon uit ?dat ze voor het echte werk gemaakt zijn, dan kan ik helaas van geen enkele denon table top zeggen. ?
Kwa 19 inch apparatuur is Denon wel super goed, en ook kwa mixers, maar hun table tops hebben een speelgoed uitstraling.
Poster: main
bouwkwaliteit... vind ik meevallen het verschil daar tussen.
dus jij wilt 500 euro betalen voor die 4 verschillen? eh kerel, die loop adjust is geen 100 euro waard voor mij hoor..
Poster: Iljadaar klopt dus geen zak van, ik ken zat mensen die axissen al jaren hebben en die er geen enkel probleem mee hebben gehad, terwijl?de mensen die ik?ken met cdj's allemaal last hebben gehad van de play/cue buttons en soms ook de laser.?De loop adjust van de cdj is fijn maar de axis heeft een dubbele loop!! n
Wacht je snapt het prijs verschil niet tussen CDJ 800 en een numark Axis 9?. ? ?
Hoe zal ik deze uitleggen: ?Oke gaan we:??
1. Bouwkwaliteit
2. Loop adjust
3. Slot-in drive in plaats van een lade
4. De giga fijne Scratch CUE van Pio ( en dus niet zoals bij numark, zodat je wel scratch hebt maar nog steeds via stotter de beat moet opzoeken ).
En kom AUB niet met een comment, *oh het zijn niet echt de functies die je nodig hebt*, want als dat het geval was dan zou Pioneer niet in zo'n beetje elke club op deze aardkloot hebben gestaan ).?
Poster: Iljamaar ik praat niet over clubs, ik praat over nog geen 2jaar oude?cdj's die op keurige manier bij mensen thuis gebruikt worden!
Ik zie soms wel in clubs hoe DJ als gekken op de CUE knop aan het rammen zijn, vind je het gek dat het op gegeven moment lam wordt.
Poster: Vassillidaar heb je ook helemaal gelijk in, maar ilja prijst pio helemaal de hemel in en zeikt onterecht de rest?af!! je kunt toch waarachtig niet zeggen dat ilja ervaring heeft met?gear die niet afkomtig is?van een a-merk, als hij zijn?trots al aan de?kant kan zetten heeft hij het?binnen?een?week al weet verkocht!?
@djord
ik ken ook heel veel mensen die problemen hebben met Axis spelers.. dus zo kan je eeuwig doorgaan.