Poster: maarten_geurts
Kwestie van vraag en aanbod icm bewezen diensten en kwaliteit.
Poster: ThirTeen
Vergelijk eens met de Rodec MX180 reeksen, die gaan ook nog niet voor een prietprijsje weg hoor. Kwaliteit daar betaal je gewoon voor. Ik ben zelf geen pioneer-fan maar ze zijn gewoon martkleider, daar kan je niet omheen.
En ja dat mensen er nog veel willen voor betalen dat is hun keuze. Als ik iets 2de hands koop wacht ik gewoon tot ik een degelijk iets voor de juiste prijs kan kopen. Maar mensen die er niet zoveel vanaf kennen of zich niet goed informeren laten zich welleens vangen.
Tot hier mij bijdrage
Groetjes
Poster: dacuba
Echt Arcee, jij opent dit topic om gewoon op Pioneer te bashen.
Producten met een hoge waarde gaan voor een hoge prijs weg. Ga je ook klagen als een oldtimer voor 50 000 euro verkocht wordt? Nee, dat heet economie.
En dan die zin dat Pioneer er mensen voor zou hebben.. wat heef Pioneer nu in hemelsnaam te maken met de (2e hands) prijs dat iemand voor zijn toestel wil?? Zij hebben hun unit aan bedrag x verkocht, dan maakt het toch helemaal niet uit als hun eerste koper die unit na verloop van tijd aan prijs y, hoe hoog die ook mag zijn, verkoopt.
Misschien beter eens goed nadenken over wat je allemaal neerschrijft en dan een topic openen. Het is niet omdat jij geen logische verbanden kan leggen dat we 'allemaal zo dom zijn'.
Poster: Yorick
Kwa spelers ook
Heb liever een denon die eerlijk is dat een cd niet goed is dan een Pioneer die halverwege een tack stopt
Poster: Sjoewe
neemt niet weg dat een DJM-600 wel gewoon een stukje kwaliteit is verder. Die dingen zijn amper stuk te krijgen
Poster: Ilja
@dJORD
Hier haak ik toch echt even op in. CDJ 400 is op alle fronten beter en mooier dan DN-S1200. En dan bedoel ik echt alles.
@dJORD
Hier haak ik toch echt even op in. CDJ 400 is op alle fronten beter en mooier dan DN-S1200. En dan bedoel ik echt alles.
-Looping is veel beter dan op Denon.?
-Effecten dat op de CDJ 400 klinken veel fijner en zijn veel fijner te bedienen.?
-Jog vele malen beter. ?
-Veel sneller CD lader
-USB ondersteuning is heel goed ( laad snel en schakelen tussen de 2 is makkelijker ).
-Bouwkwaliteid is gewoon zo veel beter dan op de Denon.
-Snel CUE punten saven en laden ( bij denon gaat het moeilijker ).?
-Beat counter van Pioneer is de beste, van denon blijft maar heen en weer jumpen.
Poster: Victor
Hmmm... dan had ik vroeger zeker pech met een DJM-600 waarvan de faders erg snel begonnen te kraken. Wat dat betreft deed het ding niet onder voor een Behringer mixertje (en die kosten dan maar een fractie van wat de 600 kostte).
Qua opbouw en betrouwbaarheid is de DJM-600 helemaal niks bijzonders. Echt geen solide bak voor on-the-road. En zeker niet voor die prijs.
Poster: dJORD
compleet gelijk, iedereen was ook super blij met de komst van de cdj-900/cdj-2000 terwijl de denon dn-s3700 al lang midi/usb/harddisk mogelijkheden had voor een fractie van de prijs, ook verslaat de denon dn-s1200 de cdj 400 op gebied van usb wat niet aan de prijs te zien is!!