Nick Naughty & Dj Daniello naar Springbreak
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

NNaughty    posted on 27-05-2010 15:26
Stem Nick Naughty & Dj Daniello naar Springbreak

Dit jaar hebben Nick Naughty en Dj Daniello de kans om op het bekende 'Springbreak' feest in zwemparadijs Stappegoor (Tilburg) te draaien. Elk jaar weer is dit een enorm spektakel met grote artiesten uit de housescene.
Om Nick Naughty en Dj Daniello er dit jaar bij te hebben kunnen jullie vanaf nu op ons stemmen!

Hoe stem je?

... Stem hier ... http://www.springbreakparty.nl/dj-battle/

Het is echt heel simpel, en nog geen twee minuten werk.
Op de website zie je vier opties. De eerste optie is 'Nick Naughty & Dj Daniello'. Selecteer deze optie en verstuur de stem. Klaar!

Het is mogelijk elke 24 uur te stemmen, dus hoe vaker jullie stemmen, hoe meer kans wij maken...

Als je ons nog verder wilt helpen stuur je dit bericht door naar een grote groep vrienden met de persoonlijke boodschap om te stemmen op Nick Naughty & Dj Daniello.

We hebben heel veel stemmen nodig, want alle deelnemers gaan het zo aanpakken natuurlijk.
Sla de link naar de stem-pagina ook op in je favorieten en stem elke dag (elke 24 uur) een keer. Zo help je ons naar de top!

Alvast heel erg bedankt voor je stem en support!
User edit by NNaughty on 27-05-2010 @ 15:28:19 (27%)

What do you think about Nick Naughty & Dj Daniello naar Springbreak ??

Vote :   

MCO    posted on 27-05-2010 15:59
Haha vet, een vriend van mij zit in het dispuut die dat feest organiseertHappy, laughing
Maar hoe was dat dj contest verder verlopen?, kon er ivm tentamens niet bij zijn..
Ik zal op jullie stemmen
NNaughty    posted on 27-05-2010 16:05
P.E.B. !!! All the way haha.

ja contest was super. Meer publiek dan ik verwacht had op dinsdagavond in een tentamenweek.
We gingen lekker los, draaien ging perfect en het publiek ging ook lekker los. dat helpt natuurlijk wel. Ik heb er een goed gevoel over. we zijn zeker goed bezig geweest.
helaas is goed draaien niet genoeg he, stemmen stemmen stemmen. Het is dus meer hoe populair ben je, en zijn je vrienden bereid te stemmen etc ...
We zien het wel. Ons lijkt het heel leuk om op Springbreak te draaien in elk geval
User edit by NNaughty on 27-05-2010 @ 16:34:19 (5%)
Gerdo    posted on 27-05-2010 16:28
ik heb ook op jullie gestemt. Jullie moeten nog wel wat stemmen hebben want jullie staan niet boven aan. Ik zal morgen nog een keer stemmen.

succes
Joep    posted on 27-05-2010 17:03
Ook ff gestemdWinking my eye
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
Vassilli    posted on 27-05-2010 17:04
Gestemd!
NNaughty    posted on 27-05-2010 19:54
bedankt mannen! op het moment dat ik dit typ hebben we 27%
Dat is te weinig om te winnen Happy, laughing maar het gaat goed komen

---

nog maar 20%, peoples we nee you Happy, laughing :P
User edit by NNaughty on 28-05-2010 @ 22:26:01 (40%)
NNaughty    posted on 31-05-2010 09:27
stemmen is over. nu wachten we op de uitslag. we hadden nog minder dan 20% van de stemmen, dus ik verwacht er niet veel meer van Unhappy

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

541 Users online: 367 Guests (174 Unknown)
Pages generated today : 148.590
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.667.505