Welk statief voor KRK RP 6?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Sunrise8    posted on 26-05-2010 22:19
Beste DJ Resourcers,

Ik zit met een klein dillema: Ik heb namelijk 2 KRK RP 6 speakers gekocht, maar wil ze op een statief zetten. Nu is dit op zich geen probleem, alleen ik wil de statieven op mijn DJ meubel monteren om vervolgens mijn speakers 25-30 cm hoger te plaatsen. Zulke kleine statieven zijn er vrijwel niet (althans ik kom ze niet tegen).

Hebben jullie suggesties, opties of idee?n hoe ik dit het beste aan zou kunnen pakken??

Ik weet wel dat KRK een speciale adapter heeft om op een 35 mm statief te plaatsen. Als iemand een statief tegen kan komen met een 35mm doorsnede en die 25 cm is, hoor ik het natuurlijk graag LOL

Deze adapter bedoel ik:
Music made me who i am

What do you think about Welk statief voor KRK RP 6? ??

Vote :   

LouisCasper    posted on 26-05-2010 22:27
Je hebt een pm
http://www.louiscasper.com
Sunrise8    posted on 26-05-2010 22:52
pm terug, maar de QL-322 is niks voor mij, wil ze echt in rechte positie hebben staan Winking my eye
Music made me who i am
DanielD    posted on 26-05-2010 23:01
volgens mij kan je de QL-322 ook in een recht positie zetten en niet onder een schuine hoek??

of ik kan mij vergissenCool
TH3llC    posted on 27-05-2010 04:01
ken je niemand die kan lassen?
heel simpel om te maken, en dan kost het praktisch niets..
LouisCasper    posted on 27-05-2010 08:17
Ik heb mijn KRK's gewoon recht op die QL-322's staan.
http://www.louiscasper.com
Prozei    posted on 27-05-2010 09:13
Een 35mm tafelpoot van 100mm op zijn kop monteren. Hier de krk steun opzetten.
Sunrise8    posted on 27-05-2010 15:53
Is inderdaad een idee om het zelf te maken (nu ben ik niet zo handig met hout, want wil het wel in het hout).
Had hier op het forum een mooie gezien die mij erg aansprak. Ik ga diegene even een pm sturen of die zoiets zou kunnen maken tegen een vergoeding Winking my eye

Overigens heb ik Bax-Shop ook een mailtje gestuurd of zij suggesties hadden, wie weet wat daar uit komt.
@ iedereen: bedankt voor jullie reacties, als er nog meer suggesties zijn, hoor ik ze graag natuurlijk LOL
Music made me who i am
TH3llC    posted on 27-05-2010 16:47
probeer het eens uit om zelf te maken.. het is makkelijker dan het lijkt hoor en veel verlies ga je niet kunnen maken, moest het mislukken
Sunrise8    posted on 27-05-2010 20:59
Klopt inderdaad, ben ook wel her en der aan het kijken om het zelf te gaan bouwen.
Ik kwam ook nog iets anders tegen, geen idee of ze nog worden verkocht en waar ze te krijgen zijn. Weet de naam niet eens, dus als iemand wat meer info heeft:

Deze verhogen ongeveer 20 cm en zouden dus perfect zijn.
Music made me who i am
Sunrise8    posted on 02-06-2010 20:26
Ik heb toch steuntjes zelf gemaakt. Was niet heel moeilijk en zelfs leuk om te doen. Natuurlijk niet zo professioneel geworden als 'gekochte' steuntjes, maar goed te doen Happy, laughing.

Hier kan een slotje op..
Music made me who i am
Boyd    posted on 02-06-2010 21:05
Pic's or it didn't happenCool
Lead    posted on 03-06-2010 21:25
Poster: Sunrise8
Ik heb toch steuntjes zelf gemaakt. Was niet heel moeilijk en zelfs leuk om te doen. Natuurlijk niet zo professioneel geworden als 'gekochte' steuntjes, maar goed te doen Happy, laughing.

Hier kan een slotje op..

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

440 Users online: 395 Guests (45 Unknown)
Pages generated today : 27.780
Most visitors online this month : 793
Lifetime Pageviews since 2003 : 241.362.066