Ik heb grote plannen met het nummer ''Gostosa - Sutra'' Alleen zoek ik nu nog de accapelle van het nummer wat zich in het midden afspeelt. Kunnen jullie mij helpen ? @ google niks gevonden.
What do you think about Gostosa - Sutra (accapelle gezocht) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik denk niet dat Headhunterz die acapella vrijgeeft, want die is volgens mij toch opnieuw opgenomen. Dus je zult het denk ik met die andere acapella moeten doen.
Mocht je alleen officieel een release willen maken, Scantraxx is 3 kwart jaar bezig geweest met overleggen en besprekingen over wie welke rechten zou hebben, dus je bent wel ff bezig:p
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.