Ik zit met een klein probleem. Het volgende namelijk: als ik cds heb gebrand en ik speel die helemaal af op mijn cd speler hoor ik bij de laatste 5 seconden van de track(als de track al is afgelopen) ineens nog een stukje van een ander nummer. Nu heb ik al meerdere brandprogrammas gebruikt en verschillende cd's(sony en tayo yuden o.i.d). Kan iemand mij hier mee helpen? Het is niet zo'n groot probleem want ik draai de nummer toch nooit helemaal af als ik aan het draaien ben maar alsnog.
tsjauw
What do you think about Problemen met het branden van cd's ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Staat dat nummer op de cd en is het steeds hetzelfde nummer?? Als dit zo is zou ik gewoon dat nummer weglaten en kijken of die het dan wel doet... Zeker geen legale muziek :P of wel??
Ik denk persoonlijk dat het niet aan je cd's ligt maar aan je muziek. Hoogst waarschijnlijk is het een premixed cd die later weer uit elkaar is geknipt en zo kan het voorkomen dat je bij bepaalde nummers een volgend nummer al hoort
Nee mijn muziek is allemaal netjes gekocht, dus allemaal volledige versies en dus geen premixed cd. En het is niet steeds hetzelfde nummer dat terug komt op het einde, maar steeds een ander nummer op de cd. Het is trouwens ook niet niet bij elk nummer ontdek ik net maar bij sommige. Ik zal eens kijken naar de laadtijd tussen de nummers.
Btw welk programma om te branden raden jullie aan?
Ik raad ook Nero aan; heb dat programma ook en geen problemen mee. Had wel met mijn oude cdspelers het grapje dat ie het laatste stukje skipte, dat ie iets vroeger afgelopen was ofzo dan geplanned.
ik raad je ook nero aan. Dat werkt voor mij het best. met welk programma brand je nu dan?
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.