In totaal heeft Pioneer maar liefst 13 nieuwe producten gepland voor 2010 waarvan er 3 reeds gekend zijn: de DJM-2000, DJM-350 en CDJ-350. Centrale leidraad in al deze apparaten wordt de Rekordbox software!
Poster: Xtremer
DVJ-1000 ---> BRJ-2000. Blu-ray schijfjes zouden er dan beter bij passen lijkt mij. Gewoon hetzelfde idee als de CDJ-2000, maar dan in video versie. Video previews op je display, dus geen externe monitor meer nodig. Ook een vervanger voor de SVM-1000. Een DJM-2000 met video mogelijkheden (SVM-2000). Lijkt mij een mooi vooruitzicht en slimme zet van Pioneer. Een goedkopere variant van de DJM-2000 sluit ik ook niet uit. Zeker aangezien de CDJ-850's er zijn.
DJ-sets:
Video: BRJ(DVJ)-2000 - SVM-2000 - BRJ(DVJ)-2000 - HDJ-2000
Pro Audio: CDJ-2000 - DJM-2000- CDJ-2000 - HDJ-2000
Pro Audio #2: CDJ-900 - DJM-2000 - CDJ-900 - HDJ-2000
Klein pro audio: CDJ-850 - DJM-850 - CDJ-850 - HDJ-500
Thuis en onderweg: CDJ-350 - DJM-350 - CDJ-350 - HDJ-500
Poster: Ywe
En wat betreft een mixer voor bij de CDJ850's. (NU ga ik helemaal fantaseren) Als ze een Recordbox functionele mixer willen doen, die moet dan link hebben. Maar dat zou bij de 850 weer nutteloos zijn. Dus de 'DJM750' zou dan 2 USB poorten kunnen hebben voor de CDJ850's De mixer sluit je dan weer aan op je laptop, en voila... recordbox link via USB
Poster: Estacy
nog niet mischien dat ze een mixer maken met CDJ 850 link opties. wil je link, dan moet een CDJ900/2000 hebben. maar dat er een mixer met link gaat komen staat eigenlijk wel vast.
Poster: Sebasz
ik hoop een DJM 900... Lead wanneer kunnen we weer iets nieuws verwachten? :P
Poster: DJELVRIESO
Ik weet niet of dit hier thuis hoort, maar lees ook zojuist dat Pioneer een prijsverhoging gaat doen bij een aantal producten. :S
Wordt het nog duurder!
Poster: DJELVRIESO
Ik weet niet of dit hier thuis hoort, maar lees ook zojuist dat Pioneer een prijsverhoging gaat doen bij een aantal producten. :S
Wordt het nog duurder!
Poster: Sebasz
ik hoop een DJM 900... Lead wanneer kunnen we weer iets nieuws verwachten? :P
The?Pioneer DJ?BPM Show?stand will this year play host to a range of?world class DJs. Regular sets will take place with DJs giving you a demonstration of the?latest Pioneer kit. For the first time ever you will be able to get your hands on three?brand newproducts; the active reference speakers,?S-DJ08 & S-DJ05?and the?HDJ-500?headphones. Test them out for yourself alongside our growing range of?rekordbox? compatible players and mixers
Poster: T-to-the-J
Het zou geen slimme zet van ze zijn als ze g??n nieuwe mixer uitbrengen, maar dat is mijn mening.