Dj Contest in Oosterhout (NB)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

will-m    posted on 25-05-2010 15:31
Hey allemaal ik vond dit op internet, voor mij iets te ver weg, maar misschien voor anderen interessant:

www.beat2be.com

Het word donker. De kinderen gaan slapen. De ouderen pakken de puzzel of gaan yathzee spelen, en gaan daarna naar bed. Hun dag komt aan een eind. Maar jouw dag nog lang niet. Beter gezegd, jouw dag moet nog beginnen! Want jij bent een entertainer, jij geeft mensen de ultieme vrijheid die muziek met zich meebrengt.? Nog even en er staan weer honderden, zo niet duizenden mensen te juichen, te knallen, uit hun dak te gaan en jouw aan te moedigen. Want jij bent DJ.
Bevalt het bovenstaande? verhaaltje jouw? Lijkt het jouw wat om? zo te leven, om die enorme kick die je krijgt van honderden, zoniet duizenden knallende mensen jouw geven, te voelen?? Dan is dit je kans! Cultural Hangout Outflow te Oosterhout organiseert op zaterdag 12 juni 2010 het beste, vetste DJ Contest van de omgeving! Sta in de line up met de enige echte DJ REHAB en maak kans op die super vette eerste prijs : een spetterend optreden, waarin je je zelf kan laten zien, kan laten voelen, kan laten horen op het jaarlijks terugkerende evenement dat door duizenden bezoekers word bezocht: Oosterhouse 2010.
Mis deze kans niet!!? Schrijf je nu in op www.beat2be.com en verzamel de meeste stemmen en wie weet word jouw droom werkelijkheid!

What do you think about Dj Contest in Oosterhout (NB) ??

Vote :   

tek-zotic    posted on 25-05-2010 15:58
haha die dag moet ik naar cherry moon dj contest dus zal niet gaan :D
Bootstrap    posted on 25-05-2010 16:24
Cool Happy, laughing ik ga wel meedoen denk ik.

Edit: Hmm balen, je moet er ook in de buurt wonen om mee te mogen doen.. Wat een verschikkelijk lelijke site en poster trouwens Cool Ik ga nu trouwens niet alweer om stemmen bedelen bij vrienden/familie. Heb ik voor de DJ op de Dom contest al genoeg gedaan Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
User edit by Bootstrap on 25-05-2010 @ 16:47:03 (100%)
FML    posted on 26-05-2010 08:14
Poster: tek-zotic
haha die dag moet ik naar cherry moon dj contest dus zal niet gaan :D

wat is er @ cherry te doen?
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3

This is an old Topic

No new postings for 5.585 days.
 Post CommentThat would be 186.2 months
or a whopping 15.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

518 Users online: AudioRelives & 424 Guests (93 Unknown)
Pages generated today : 107.334
Most visitors online this month : 652
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.626.249