Poster: qntr0l
Ingebouwde graka werkt in deze tijd prima hoor voor muziektoestanden. Voor games zou je een externe kunnen nemen.
Ja dit ben ik met je eens... het zijn weer extra kosten, die je dus kunt besparen.
maar van de andere kant gebruikt een ingebouwde grafische kaart weer geheugen op het moederbord... dus hier zou het wat langzamer door kunnen draaien...
Ik vind echter het systeem hierboven nog steeds te duur. Waarom wordt er niet gekozen voor een AMD processor. Is vergelijkbaar met die i5 maar toch 35 euro goedkoper. Ook een goed mobo scheelt je dan 30 euro in prijs, dus totaal bespaar je dan ongeveer?60 euro.
Ja klopt AMD processors zijn goedkoper, maar ik kies voor regelrechte prestaties dus Intel Core i5.. bovendien kun je ook nog kiezen voor voor een core i5 met een ingebouwde GPU....
Ook zie ik dat je geen voeding hebt opgenomen in jou configuratie?
Klopt ben ik vergeten te vermelden
Poster: tek-zotic
zou je wel ingebouwde graka nemen

plug ins enzo gaan veel sneller met een deftige graka
Nou de techniek is al heel veel verbeterd, een tweetal jaar geleden kon je dit inderdaat niet...
Poster: MoXeGy
grof voorbeeldje: mijn pc cpu is 2x 3ghz en mijn laptop maar 2Ghz en een lagere Fsb. Toch doet mijn laptop een aantal dingetjes sneller dan mijn pc.
De Ghz frequentie zegt bijna niks meer over de snelheid van je pc... Het is de combinatie van
Processor clock+Memory clock+Snelheid van je HDD
Poster: MoXeGy
Ik denk dat dirk genoeg verstand van pc's heeft
Dit wist ik niet, dit staat niet in zijn post vermeld. ik probeer hem te helpen door een suggestie te geven... wat hij daar mee doet moet hij zelf weten...
Poster: TH3llC
de i5 processor is 1 van de beteren in prijs/kwaliteit verhouding
Klopt daarom heb ik ook voor de i5 gekozen... Niet te duur en toch perfecte prestaties.
een externe videokaart hoeft niet meer lawaai te maken..
Inderdaad je kunt ook een passief gekoelde grafischekaart pakken
en het is altijd beter als je een externe neemt maar niet noodzakelijk,
Hmmm dit ligt er aan waarvoor je hem wit gebruiken
bv. coolermaster maakt behuizingen waardoor je je computer nauwelijks hoort..
deze kosten altijd wel meer als de gewone..
\
Daarvoor heb ik voor de Antec Performance One gepakt.. deze is redelijk goedkoop voor de prijs/kwaliteit..
nou even gereageerd...