hey hallo ik ben DJ Balou ik ben 27 jaar en ik kom uit den bosch dit jasar ga ik mijn 14de jaar als dj in. ik ben een house dj in hart en nieren ik heb in verschillende horeca gelegenheden in den bosch gedraait maar ik wil nu wel eens naar wat groters een leuke discotheek of een tegek festival lijkt me toch wel geweldig. ik draai met een compleet pioneer set (2x cdj-800 mk2 en 1x djm-700 koptelefoon is ook van pioneer een hdj-2000) zijn er mensen aanwezig die me verder kunnen en willen helpen
greetings Dj Balou
What do you think about Hey Hallo ik ben Dj Balou ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Poster: DJBalou hallo mensen ik had een vraag. ik heb van de week een mix gemaakt. kan iemand mij vertellen hoe ik die kan uploaden dat die beluistert kan worden
thx alvast
maak een acount aan op soundcloud, gratis en iedereen heeft het
nuja je maakt het je zelf wel heel gemakelijk, in de eerste 10 minuten heb je nog maar 2 liedjes gespinned. Ik draai er soms 6 in 10 minuten met deftige timing en beatmatch. Voorderest heb je denk ik het beatmatchen wel onder de knie maar aan timinig , songkeuze en eq'ing ?zou ik nog wat finetune
ik ben geen snelle mixer ik hou er niet van om veel nummer in korte tijd er door heen te stampen
en deze mix heb ik gauw tussen door gemaakt niet echt de tijd voor genomen
?
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.592 days. Post CommentThat would be 186.4 months or a whopping 15.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...