Qlimax 2005
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Leon    posted on 20-11-2005 11:09
So hey mensen! net een uurtje terug van Qlimax en wat was het beuken! ongelofelijk zeg... De party van het jaar!

Nog meer mensen die zijn geweest?

What do you think about Qlimax 2005 ??

Vote :   

Lukaz    posted on 20-11-2005 11:34
helaas wat was ik graag heen geweest! maar ben  nog maar 14
Blast    posted on 20-11-2005 11:53
@ TheTapDanceR ik ben t helemaal met je eens, ik zou er ook graag naar toe willen, maar ik ben ook nog maar 14

Basrose    posted on 20-11-2005 11:55
en hoe was het geluid?
Leon    posted on 20-11-2005 17:34
Geluid was prima! in de zaal lekker hard natuurlijk en op de vip decks en tribune een heel klein beetje zachter. Op zich dus best goed.

Tijdens Zany hoorde je wel dat ie wat te hard stond aan het gekraak en zag je de geluidstechnici al met tranen in de ogen gebaren dat ie iets zachter moest
Basrose    posted on 20-11-2005 17:35
haha :P vorige x was ik er wel bij en toen vond ik het geluid best schel klinken...
Illusion    posted on 20-11-2005 20:10
Ik ga er ook nog ff een keer heen, k'ben er nog nooit geweest, wel veel dvd's van gekeken. Vet Strak. Duss ik moet zelf ook maar eenk eer daar uit m'n dak gaan.  Het liefst als Disc Jockey natuurlijk:D
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Basrose    posted on 20-11-2005 21:42
defqon nog steeds nr 1 voor mij :D
Leon    posted on 21-11-2005 13:12
defqon was ook super alleen wat te warm overdag... 5 graden koeler ofzo was voldoende. Q-base was ook goeie, maar Qlimax heeft deze 2 gewoon overtroffen! (weet alleen niet of het echt te vergelijken valt)

Geluid was dit keer dus blijkbaar niet schel ofzo, in mijn oren klonk het allemaal prima

@Djillusion: m'n droom om een solo(concert a la Exqlusive o.i.d.) te geven is idd wat bijgeschaafd naar draaien op Qlimax . Dan heb ik het al netjes gedaan denk ik...
Sicco    posted on 23-11-2005 11:24
Wat ging dat hard op Qlimax hè!! Sow echt genoten daar :D
Wij waren ook met z'n allen VIP en vond ik echt heerlijk, vooral de fruitbar.. ghehe..
VIP had echt voordelen zoals: leren stoelen, appart podium, relaxed VIP-Lounge, bovendien waren de wc's een stuk langer schoon en hoefde je eigenlijk nergens echt lang te wachten. Ook stonden er demo kasten van de Xbox 360, maar daar heb ik nix van meegekregen, ik kwam uiteindelijk voor het feest.. En om nog ff terug te komen op de fruitbar: die was helemaal gratis!!

Al met al een aanraden voor die paar euro's meer!
Laidback    posted on 24-11-2005 01:04
Ik ben ook geweest.. Ook ViP. en ik kan je zeggen, Sicco heef helemaal gelijk. alleen heb ik ook van die Xboxjes nix meegekregen :S

Het geluid was relaxt. alleen soms net iets TE ..

Beste Set van de Avond: The Prophet en de set van Technoboy (A)

wat niet had gehoeven was de Fruitbar :S.. welke idioot verzint het om een Fruitbar op een Hardstyle Feest in de VIP te zetten :S... hijs wel leeg gegaan btw. in de auto terug
hahahaha:P

maar het licht was wel het top-punt!!! ZOVEEEEEEL LASERS WOW  dat was echt ff Mondje open toen ik van de Vip naar main liep WOW :P
Het was een mega Fuif..Nu op naar Innercity, XQ The Prophet en Trance Energy 06

Nog meer mensen hier die naar Qlimax Zijn geweest ?
Of die naar 1 van de Bovenstaande feesten gaat ?

Greetsz! Robert
NeXGeN    posted on 04-03-2006 18:25
MAN !!! ,, die set van the prophet is gewoon TE HARD , alleen jammer dat de kwaliteit niet goed is ,, dat nummer van unknown analoq - pass out (Blademasterz & Brennan Mix) is niet normaal gek  zoo hard ,, jammer dat je hem nergens kan downloaden of kopen
the-melody    posted on 04-03-2006 19:39
kzou wel naar van die feesten willen maar kben maar 13Unhappy
_Ivan_    posted on 04-03-2006 19:41
Zo'n feest is echt heel heftig aangezien jij meer van trance houd zou trance energy misschien meer voor je zijn:P

Poster: djliberty
kzou wel naar van die feesten willen maar kben maar 13Unhappy

Feel&.Celebrate.Life!
the-melody    posted on 04-03-2006 19:42
:p geef mij ook maar Jump en hardstyle hoor:d maar vooral hardtrance en tarnceWinking my eye
_Ivan_    posted on 04-03-2006 19:44
Draaien ze dat op Qlimax danConfused:P

Feel&.Celebrate.Life!
the-melody    posted on 04-03-2006 19:45
kwete niet kdenk wel dat dat hardtsyle is
_Ivan_    posted on 04-03-2006 19:54
K'las in de krant (jaja ik lees soms de krant:P) dat er een hoop mensen ook waren opgepakt met drugs enzo... maarja dat valt te verwachten op zo'n feestWinking my eye
Feel&.Celebrate.Life!

This is an old Topic

No new postings for 7.130 days.
 Post CommentThat would be 237.7 months
or a whopping 19.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

265 Users online: 139 Guests (126 Unknown)
Pages generated today : 13.743
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.707.134