www.basrose.nl 2010
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Basrose    posted on 22-05-2010 16:04
Na jarenlang met mijn site te hebben gedaan was het tijd voor iets nieuws.

Wat voor mij belangrijk was bij mijn site wat:
Simpel/Overzichtelijk
ff een frisse look.

De tekst moet ik nog wat veranderen maar dat gaat snel gebeuren.

Als jullie het leuk vinden kunnen jullie alvast een kijkje nemen op http://www.basrose.nl

What do you think about www.basrose.nl 2010 ??

Vote :   

Dj_Fantasy    posted on 22-05-2010 16:15
Ik vindt hem veel mooier en duidelijker als je vorige website.
Zeker een vooruitgang!
dj2dj.nl
Limb-Girdle    posted on 22-05-2010 17:31
Mooie duidelijke, frisse en overzichtelijke website. Ik zag dat je CMS werkte via Joomla, en dat je Eventlist hebt ge?nstalleerd... Op mijn eigen website heb ik een vette scroller hiervoor (http://stappenvoorneputten.nl/, website is nog niet helemaal af!), je vindt hem bij 'opkomende events' op de frontpage. Smile
Nog een aantal tips:

• Voeg een favicon toe (het icoontje wat je ziet bij de URL balk van je browser). Via deze website kun je een eigen favicon maken van je logo.
  • Voeg een footer toe aan je website met copyright gegevens etc. Cool
  • Download het Nederlandse taalpakket voor Eventlist, die vind je hier.
  • Persoonlijk zou ik je biografie schrijven in een 'hij' vorm, i.p.v. de ik-vorm.
  • Voeg aan al je externe links het target '_blank' toe, dit zorgt ervoor dat je bezoekers op jouw website blijven.
  • Maak je website SEO vriendelijk met het SH404SEF component voor Joomla. Mensen die jouw via Google opzoeken (bijv. met de zoekwoorden 'hollywood' en 'dj'), komen eerder bij jouw website uit omdat jouw website hoger in de lijst van zoekresultaten staat. (vermeld dan ook jouw DJ naam in de titel van je website. Bijv. BASROSE | DJ & PRODUCER)
  • Waarom heb je op je website niet dj gerelateerde links geplaatst (naar een psychlogisch onderzoek)?
Hopelijk heb je wat aan mijn tips! Cool
Where the music meets the deejay!
User edit by Limb-Girdle on 22-05-2010 @ 17:51:39 (100%)
Yorick    posted on 22-05-2010 17:49
Nette site Bas, Vind wel dat er iets meer informatie op mag komen te staan. Bv een kort verhaaltje van wie je ben, wat je draai en ga zo maar door. Wat ik persoonlijk nooit zou doen is mijn oude agenda er op zetten. Je kijk naar de toekomst niet naar het verledenWinking my eye...?

Het mooie van die site van LimbGirdle vind ik dat ik met flyers voor De Kreek er op staat!

Basrose    posted on 22-05-2010 21:16
Ja de tekst moet er dus nog op komen.

Het is inderdaad een mooie scroller LimGirdle!
Daarnaast bedankt voor de tips. Mijn vorige site was echt in de Hij vorm. Bij deze wil ik het toch wat persoonlijker en informeler houden door de ik vorm te gebruiken.

Ik ga dr eens mee aan de slag!
Dyno    posted on 22-05-2010 22:17
Zo! D?t ziet er goed uit!!
Vond je vorige al goed, maar dit is n?g mooier.

Maar heb je ook gelijk je dj naam veranderd? Er staat nu:

Artiesten naam: Barose

Hahaha
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081

This is an old Topic

No new postings for 5.469 days.
 Post CommentThat would be 182.3 months
or a whopping 15 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

144 Users online: 26 Guests (118 Unknown)
Pages generated today : 57.885
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.730.837