Mooie duidelijke, frisse en overzichtelijke website. Ik zag dat je CMS werkte via Joomla, en dat je Eventlist hebt ge?nstalleerd... Op mijn eigen website heb ik een vette scroller hiervoor (
http://stappenvoorneputten.nl/, website is nog niet helemaal af!), je vindt hem bij 'opkomende events' op de frontpage.

Nog een aantal tips:
- Voeg een favicon toe (het icoontje wat je ziet bij de URL balk van je browser). Via deze website kun je een eigen favicon maken van je logo.
- Voeg een footer toe aan je website met copyright gegevens etc.

- Download het Nederlandse taalpakket voor Eventlist, die vind je hier.
- Persoonlijk zou ik je biografie schrijven in een 'hij' vorm, i.p.v. de ik-vorm.
- Voeg aan al je externe links het target '_blank' toe, dit zorgt ervoor dat je bezoekers op jouw website blijven.
- Maak je website SEO vriendelijk met het SH404SEF component voor Joomla. Mensen die jouw via Google opzoeken (bijv. met de zoekwoorden 'hollywood' en 'dj'), komen eerder bij jouw website uit omdat jouw website hoger in de lijst van zoekresultaten staat. (vermeld dan ook jouw DJ naam in de titel van je website. Bijv. BASROSE | DJ & PRODUCER)
- Waarom heb je op je website niet dj gerelateerde links geplaatst (naar een psychlogisch onderzoek)?
Hopelijk heb je wat aan mijn tips!