Poster: LauWBen ik nu voor aan het sparen
Had de 1000 gekocht dan
Poster: JonasVerdickt
Hoi allemaal ik heb zopas een cdj-800 gekocht maar ik vind het spijtig dat je er geen meerdere cue-pionts(of hoe da het schrijft) opzitten.
Wat vinden jullie
Poster: LauW
Had de 1000 gekocht dan
Poster: MifexNu ben ik al er al wat aant het wennen maarja naar de winkel waar ik men gear koop is meer om te verhuren enzo dus maar nu heb ik een winkel gevonden waar ik het allemaal kan uittesten en daar ga ik nu alles kopen.
Dj basrose heeft helemaal gelijk, dat cuepunt gedoe is leuk maar als je even met de cdj 800 speelt wen je eraan en dan kom je er gauw genoeg achter dat je niets te kort komt. Ik had voorheen 2x tec2300 van skytecs die hadden 3 hotstarts en een normale cue en ik ben toen overgestapt op de cdj 800, ik mis ze niet zo heel erg dus voor mij geen probleem. En ik vind wel een beetje dom van je dat je iets koopt zonder het getest te hebben? Dan wist je dat er geen meerdere cuepunten op zaten.
Poster: DJ-BasRose
went vanzelf.... die meerdere que's zijn leuk maar niet noodzakelijk voor een goeie set... k bedoel dat heb je op vinyl ook niet :D
Poster: MifexThanks voor de tip
Btw.. De loop kan je als hotstart gebruiken, maak een loop druk cue. als je nu met de 8 gaat spelen heb je een soort hotstart maar let op!!!.. je kan maar 1 cue, dus je kan niet een loop en een cue punt, maar een cue punt of een loopje (met loop in als cue punt).. maargoed verder geen last van ik vermaak me prima met deze cd spelers.