Wat tomazos zegt, reken ff terug naar de 'hitjes' leeftijd van je gasten, vaak ligt die rond de 12/18 jaar.
Is de leeftijd 25, eind jaren 90 is je beste stijl. Ligt de leeftijd rond de 50, ga dan idd denken aan 70's en 80's!?
In jouw geval dus in totaal 70's, 80's en 90's. Maar vergeet daarnaast de hitjes van NU niet. (ik noem een stromae, Grammaphonedzie en de hitjes van David Guetta).
De kracht van allround draaien is uiteindelijk 'hitjes' draaien. van toen en nu. ?Succes!
de hits van David guetta e.d zal ik lekker laten zitten,
daar geven die ouderen echt niks om, en zien het als 'herrie'
die willen liever abba, beastie boys, guns n roses, brian adams, iron maiden, grease, joe cocker, blue's brothers, ac/dc - thunderstruck, ricky martin, meatlove e.d
maar ook Oude dingen van zoals Madonna,
nu heb ik toch wel wat dingen opgenoemd denk ik,
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.