alleen heb ook van andere dj's (o.a yorick) die hetzelfde probleem hebben,
dat de plaatjes met schroefjes in de hoofdband afbreken, en dan is het plastig slechts een los Omhulsel om het ijzer heen..
heb hier me nek mee opengehaalt omdat ik dat niet zag, en nu dus ook terug laten sturen onder garantie,
Mensen hier die dit ook hebben gedaan? en weten of dit onder garantie viel?
anders moet ik even Snel een nieuwe hdj kopen namelijk voor me boekingen, en als dat wel onder garantie viel, wil ik best paar weken met de Stanton draaien,
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
What do you think about Garantie HDJ 2000 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Gewoon met de bon terug gaan naar de winkel en garantie claimen. Dan onderzoekt Pioneer Service of het garantie is of niet. Je hebt garantie, hij kan nooit ouder zijn dan een jaar...
RemcoV je moet ook zien of het service is vanuit Bax-Shop dan of vanuit Pioneer. Maar ik ben bijna zeker dat Pioneer ook wel hetzelfde zou hebben gedaan.
Onderdeling van dat ding zijn vrij prijzig ben ik achter gekomen. Heb het krulsnoer van mijn HDJ laten liggen op een boeking. Krijg de prijsopgave terug ? 112,00 inclusief verzenden naar mij thuis.... Schrok er best wel van.
Bestel een HDJ-CA01, deze kost je zo'n 27,50. Verkrijgbaar bij de officiele dealer. Dit is uiteraard zonder verzendkosten, maar die zijn nooit 90 euro.
Poster: feestbeest Zo duur? Heb je hem bij een shop gekocht of een officele pioneer dealer/verkoop punt.?
Oude voorraad is nog zo duur, nieuwe niet meer.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.468 days. Post CommentThat would be 182.3 months or a whopping 15 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...