Poster: Estacy
ehhh. die is niet nederlands
Poster: Lucalicious
serieuz... dat wist ik dus echt niet, dacht altijd dat die kerel nederlands was aangezien ik hem twee jaar geleden ofzo in een intervieuw bij dancedepartment gewoon nederlands hoorde praten...
Poster: Jorrit
Ik ben bijna op het niveau dat ik me ga schamen voor Nederlandse DJ's. Wat een hoop koektrommelhouse komt hier de laatste tijd vandaan zeg.
DJ's die ik de laatste tijd erg waardeer:
- Laidback Luke (technisch de beste DJ die ik gezien heb, opbouw van z'n sets is fenomenaal en als je met je idioot drukke leven ook nog tijd heb wat talentjes te supporten en feedback te geven ben je echt een held als je het mij vraagt)
- Chocolate Puma (producties van de bovenste plank, elke keer opnieuw, Nederlands' enige serieuze leden van de Defected familie)
- Erick E (om z'n relaxte houding en z'n entertainend vermogen, deze man heeft een berg ervaring waar je misselijk van wordt)
- Lucien Foort (trekt zich geen reet aan van de meute, en doet z'n eigen ding op een hele toffe manier)
- Kraak & Smaak (zowel live als de DJ-sets zijn geweldig, muzikaal super origineel, herkenbaar zonder kazigheid)
- Shagspeare (eclectic gemixt zoals het hoort, iets wat niet veel DJ's kunnen)
- Benny Rodrigues (leuke kerel met smaak en techniek)
Elke avond met Chuckie trekt ruk publiek. Popie-jopie's, kijk-mij-nou'ers, zonnebril-binnen-dragers, bliepjeshouse-fanaten en petjesurban-liefhebbers. Niet mijn ding.?
Poster: Jorrit
Ik ben bijna op het niveau dat ik me ga schamen voor Nederlandse DJ's. Wat een hoop koektrommelhouse komt hier de laatste tijd vandaan zeg.
DJ's die ik de laatste tijd erg waardeer:
- Laidback Luke (technisch de beste DJ die ik gezien heb, opbouw van z'n sets is fenomenaal en als je met je idioot drukke leven ook nog tijd heb wat talentjes te supporten en feedback te geven ben je echt een held als je het mij vraagt)
- Chocolate Puma (producties van de bovenste plank, elke keer opnieuw, Nederlands' enige serieuze leden van de Defected familie)
- Erick E (om z'n relaxte houding en z'n entertainend vermogen, deze man heeft een berg ervaring waar je misselijk van wordt)
- Lucien Foort (trekt zich geen reet aan van de meute, en doet z'n eigen ding op een hele toffe manier)
- Kraak & Smaak (zowel live als de DJ-sets zijn geweldig, muzikaal super origineel, herkenbaar zonder kazigheid)
- Shagspeare (eclectic gemixt zoals het hoort, iets wat niet veel DJ's kunnen)
- Benny Rodrigues (leuke kerel met smaak en techniek)
Elke avond met Chuckie trekt ruk publiek. Popie-jopie's, kijk-mij-nou'ers, zonnebril-binnen-dragers, bliepjeshouse-fanaten en petjesurban-liefhebbers. Niet mijn ding.?
Poster: main
+83540345017305498362405610347851386542938465923874650172368587
vandaag weer wat oude erick e en roog tracks geluisterd, van een paar jaar geleden, toen house nog house was..
Poster: Snoey
Zonder twijfel Afrojack!
Poster: Miba
@maximdj.
Rank 1 heeft is een keer een nummer gemaakt met een hele onbekende dj vriend van mij. Hij zegt dat ie daar aardig wat money voor zou krijgen maar hij heeft hem nooit meer gesproken. En opnemen doet hij niet. Ik weet eerlijk gezegt nooit of dat verhaal waar is geweest.
Zelf vind ik op dit moment DJ Chuckie een van de betere. Alvaro maakt ook hele leuke remixen trouwens.