Wie is jou favoriete Nederlandse DJ/Producer? (2/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

t-age    posted on 18-05-2010 23:05
Hallo allemaal,

Ik wou wel eens weten wat jullie favoriete Nederlandse DJ/Producer is omdat er dit nogal veel verschilt ook door draaistijlen etc.
Mijn favoriete dj op het moment is?zonder twijfel Alvaro, alhoewel ik het chuckie ook erg goed vind doen.
Ik vind het geweldig hoe hij zijn publiek inpakt tijdens het draaien en precies weet wat ie moet draaien.
Ook vind ik dat hij de laatste tijd goede platen heeft zoals:
I took the night, Break up to make up enz...

Dus...
- Laat weten wie je favoriete Nederlandse DJ is.
- Beargumenteer dit met wat je goed vind wat hij doet of draaistijl etc..
- Plaats eventueel een fototje zoals hierboven.
- En wat ook mischien leuk is, is om te zeggen of je al veel tracks van hem live hebt gedraaid.

Greetz..
User edit by t-age on 24-07-2010 @ 09:09:26 (8%)

What do you think about Wie is jou favoriete Nederlandse DJ/Producer? ??

Vote :   

Mon-D    posted on 19-05-2010 19:19
(1) Housequake: Roog, Erick E
(2) Hardsoul: Roog, Greg van Bueren
LilQuint    posted on 19-05-2010 19:22
Chuckie.
Hij vermaakt het publiek gewoon.
Hij zetten en mega vette show neer.
En heeft harde skills.
En hoe snel die gast van player naar player switch..
Niet gezond !
Check bijv. Chuckie @ Bloomingdaal (als is het fout.. SOrry!)
Ik vind Funk D ook wel lekker draaien.
indra123    posted on 19-05-2010 19:29
@alle mensen die mijn zagen failen:D

ahah ja nu je het zegt niet echt nederlands nee:P
maar komt omdat ik die er later bij had gezet dus toen had ik niet meer aan NL gedacht.
Sorry daar voor.

ahaha
Ridalio    posted on 19-05-2010 19:36
Zonder twijfel: Sunnery James & Ryan Marciano

Als je die twee gasten alleen al ziet draaien kan ik al van genieten,
omdat ze er zelf ook zo ontzettend in op gaan.
En hun muziekkeuze is echt fantastisch en dan samen met
die vocals er doorheen. Perfect DJ duo als je het mij vraagt!
main    posted on 19-05-2010 19:44
Poster: Lucalicious
het moeten indd wel nederlanders zijn h?1

voor mij zijn het toch altijd drie die ik het best vind, en die mij het meest interesseren:

armin van buuren, fedde le grand en laidback luke.

ik vind het alledrie hele goede dj's, ik vind hun muziek erg goed, en ik vind dat ze altijd een erg goede show weggeven.
maar laten we eerlijk zijn, er zijn in dit land gewoon ontzettend veel goede dj's, namen als deadmau5, chuckie, jean, etc. vind ik allemaal ook erg goed, en ik vergget er nu waarschijnlijk nog tien. maar deze drie vind ik het interessantst en heet leukst om bijv sets van te bekijken e.d.

the mau5 is niet echt nederlands, net als zijn naam: joel zimmerman
dacuba    posted on 19-05-2010 19:53
Armin ja, die draait echt heerlijk (zijn EM is gewoon geweldig). Maar er zijn er zoveel..
the-melody    posted on 19-05-2010 19:56
Deadmau5 --> nederlands? Beste mop van het jaar?Cool

t-age    posted on 19-05-2010 21:07
Poster: LilQuint
Chuckie.
Hij vermaakt het publiek gewoon.
Hij zetten en mega vette show neer.
En heeft harde skills.
En hoe snel die gast van player naar player switch..
Niet gezond !
Check bijv. Chuckie @ Bloomingdaal (als is het fout.. SOrry!)
Ik vind Funk D ook wel lekker draaien.

Alleen jammer dat hij daar zoon ruk publiek heeft..
DTwisted    posted on 19-05-2010 21:16
mijn favoriete zijn op dit moment Alvaro & Chuckie,

waarom? ze spelen alle 2 op het publiek en ik vind dat ze echt mega goede producties hebben.
ik vind Vato Gonzalez, Funk'D etc etc ook erg goede dj's & Producers alleen zijn Alvaro & Chuckie op dit moment Favoriet :D
t-age    posted on 19-05-2010 21:24
Poster: Electrobeatz

waarom? ze spelen alle 2 op het publiek en ik vind dat ze echt mega goede producties hebben.
ik vind Vato Gonzalez, Funk'D etc etc ook erg goede dj's & Producers alleen zijn Alvaro & Chuckie op dit moment Favoriet :D

Ik vind dat je smaak hebt..
JollyJunkie    posted on 19-05-2010 21:29
Brutuzz, nieuw talentje van Nederland

Nou, waarom zijn Soundcloud spelertjes illegal??Cool
User edit by JollyJunkie on 19-05-2010 @ 21:29:52 (100%)
RickyRamirez    posted on 19-05-2010 21:40
Alvaro & Vato Gonzalez! ?

Rocken de tent overal waar ze komen.
Roov    posted on 19-05-2010 21:43
Poster: Electrobeatz

Sluit ik me volledig bij aan!

Misschien wel leuk om hier een poll aan te hangen Winking my eye
User edit by Roov on 19-05-2010 @ 21:44:04 (15%)
dacuba    posted on 19-05-2010 21:47
Poster: Roov

Sluit ik me volledig bij aan!

Misschien wel leuk om hier een poll aan te hangen Winking my eye

Roov vind ik trouwens ook een superDJ. Cool
Sebasz    posted on 20-05-2010 01:21
Nicky Romero?Cool
danielvds    posted on 20-05-2010 02:22
Ik ben zelf erg fan van Tony Cha Cha maar ik vind Roog toch wel de nr 1 in Nederland!Smile Don Diablo vind ik ook echt goed alleen zijn muziekstijl vind ik persoonlijk wat minder..
Visionair Records | Daniel Danté
Stagiar    posted on 20-05-2010 02:27
Heel erg moeilijke keus, qua Duo moet ik toch gaan voor SJ&RM puur omdat ze gewoon een heel erg leuke show neerzetten met z'n 2en.

Als individu durf ik het bijna niet te zeggen. Elke DJ die zelf gewoon een mooi feestje bouwt in zijn booth en die dat uitdraagt naar zijn publiek krijgt voor mij een plus Happy, laughing
viva_la_bram    posted on 20-05-2010 10:08
Joost van Bellen! de house dinosaurus
Bootstrap    posted on 20-05-2010 10:17
Poster: viva_la_bram
Joost van Bellen! de house dinosaurus

Mee eens Happy, laughing Ik heb hem afgelopen zaterdag nog zien draaien. Leuk dat hij altijd buitenlands electro talent naar Nederland haalt bij Rauw.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
PaulStikz    posted on 20-05-2010 10:23
Duo's: HouseQuake, dit weekend weer van genieten!

Individuen: Moeilijk, ik denk Fedde le Grand, Roog en?Erick E

Ik wordt een beetje moe van de WIEP WIEP BLIEP BLIEP house. Er zitten wel goede nummers tussen, maar dat komt voornamelijk door de rest van de productie en niet die ontzettend vervelende melodietjes. Ik hou meer van de gevarieerde house, vandaar de keus op deze DJ's.
Jorrit    posted on 20-05-2010 10:43
Ik ben bijna op het niveau dat ik me ga schamen voor Nederlandse DJ's. Wat een hoop koektrommelhouse komt hier de laatste tijd vandaan zeg.
DJ's die ik de laatste tijd erg waardeer:
- Laidback Luke (technisch de beste DJ die ik gezien heb, opbouw van z'n sets is fenomenaal en als je met je idioot drukke leven ook nog tijd heb wat talentjes te supporten en feedback te geven ben je echt een held als je het mij vraagt)
- Chocolate Puma (producties van de bovenste plank, elke keer opnieuw, Nederlands' enige serieuze leden van de Defected familie)
- Erick E (om z'n relaxte houding en z'n entertainend vermogen, deze man heeft een berg ervaring waar je misselijk van wordt)
- Lucien Foort (trekt zich geen reet aan van de meute, en doet z'n eigen ding op een hele toffe manier)
- Kraak & Smaak (zowel live als de DJ-sets zijn geweldig, muzikaal super origineel, herkenbaar zonder kazigheid)
- Shagspeare (eclectic gemixt zoals het hoort, iets wat niet veel DJ's kunnen)
- Benny Rodrigues (leuke kerel met smaak en techniek)

Alleen jammer dat hij daar zoon ruk publiek heeft

Elke avond met Chuckie trekt ruk publiek. Popie-jopie's, kijk-mij-nou'ers, zonnebril-binnen-dragers, bliepjeshouse-fanaten en petjesurban-liefhebbers. Niet mijn ding.?

Dolivieira    posted on 20-05-2010 11:25
Poster: Jorrit
Ik ben bijna op het niveau dat ik me ga schamen voor Nederlandse DJ's. Wat een hoop koektrommelhouse komt hier de laatste tijd vandaan zeg.
DJ's die ik de laatste tijd erg waardeer:
- Laidback Luke (technisch de beste DJ die ik gezien heb, opbouw van z'n sets is fenomenaal en als je met je idioot drukke leven ook nog tijd heb wat talentjes te supporten en feedback te geven ben je echt een held als je het mij vraagt)
- Chocolate Puma (producties van de bovenste plank, elke keer opnieuw, Nederlands' enige serieuze leden van de Defected familie)
- Erick E (om z'n relaxte houding en z'n entertainend vermogen, deze man heeft een berg ervaring waar je misselijk van wordt)
- Lucien Foort (trekt zich geen reet aan van de meute, en doet z'n eigen ding op een hele toffe manier)
- Kraak & Smaak (zowel live als de DJ-sets zijn geweldig, muzikaal super origineel, herkenbaar zonder kazigheid)
- Shagspeare (eclectic gemixt zoals het hoort, iets wat niet veel DJ's kunnen)
- Benny Rodrigues (leuke kerel met smaak en techniek)

Goeie smaak Jorrit.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
MCO    posted on 20-05-2010 11:39
@Jorrit

Idd, had het zelf niet beter kunnen zeggen hahaHappy, laughing
en ik ben me op dit moment al aan het schamen haha, vind het dan ook vrij jammer dat ik dan een tijdje geleden hoorde dat Pete Tong had gezegd dat de Swedish House Mafia hype afgelopen is, en dat de Dutch House Scene het overneemtCool

Geef mij dan maar gewoon het lijstje dat jij geeft en dan vooral de artiesten die voor Defected en Strictly Rhythm bezig zijn
Vibemaster-D    posted on 20-05-2010 11:40
Chuckie?Cool
Gerdo    posted on 20-05-2010 16:30
fedde le grand

421 Users online: 334 Guests (87 Unknown)
Pages generated today : 47.903
Most visitors online this month : 576
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.254.903