Poster: Lucalicious
het moeten indd wel nederlanders zijn h?1
voor mij zijn het toch altijd drie die ik het best vind, en die mij het meest interesseren:
armin van buuren, fedde le grand en laidback luke.
ik vind het alledrie hele goede dj's, ik vind hun muziek erg goed, en ik vind dat ze altijd een erg goede show weggeven.
maar laten we eerlijk zijn, er zijn in dit land gewoon ontzettend veel goede dj's, namen als deadmau5, chuckie, jean, etc. vind ik allemaal ook erg goed, en ik vergget er nu waarschijnlijk nog tien. maar deze drie vind ik het interessantst en heet leukst om bijv sets van te bekijken e.d.
Poster: LilQuint
Chuckie.
Hij vermaakt het publiek gewoon.
Hij zetten en mega vette show neer.
En heeft harde skills.
En hoe snel die gast van player naar player switch..
Niet gezond !
Check bijv. Chuckie @ Bloomingdaal (als is het fout.. SOrry!)
Ik vind Funk D ook wel lekker draaien.
Poster: Electrobeatz
mijn favoriete zijn op dit moment Alvaro & Chuckie,
waarom? ze spelen alle 2 op het publiek en ik vind dat ze echt mega goede producties hebben.
ik vind Vato Gonzalez, Funk'D etc etc ook erg goede dj's & Producers alleen zijn Alvaro & Chuckie op dit moment Favoriet :D
Poster: Electrobeatz
mijn favoriete zijn op dit moment Alvaro & Chuckie,
waarom? ze spelen alle 2 op het publiek en ik vind dat ze echt mega goede producties hebben.
ik vind Vato Gonzalez, Funk'D etc etc ook erg goede dj's & Producers alleen zijn Alvaro & Chuckie op dit moment Favoriet :D
Poster: Roov
Sluit ik me volledig bij aan!
Misschien wel leuk om hier een poll aan te hangen
Poster: viva_la_bram
Joost van Bellen! de house dinosaurus
Alleen jammer dat hij daar zoon ruk publiek heeft
Poster: Jorrit
Ik ben bijna op het niveau dat ik me ga schamen voor Nederlandse DJ's. Wat een hoop koektrommelhouse komt hier de laatste tijd vandaan zeg.
DJ's die ik de laatste tijd erg waardeer:
- Laidback Luke (technisch de beste DJ die ik gezien heb, opbouw van z'n sets is fenomenaal en als je met je idioot drukke leven ook nog tijd heb wat talentjes te supporten en feedback te geven ben je echt een held als je het mij vraagt)
- Chocolate Puma (producties van de bovenste plank, elke keer opnieuw, Nederlands' enige serieuze leden van de Defected familie)
- Erick E (om z'n relaxte houding en z'n entertainend vermogen, deze man heeft een berg ervaring waar je misselijk van wordt)
- Lucien Foort (trekt zich geen reet aan van de meute, en doet z'n eigen ding op een hele toffe manier)
- Kraak & Smaak (zowel live als de DJ-sets zijn geweldig, muzikaal super origineel, herkenbaar zonder kazigheid)
- Shagspeare (eclectic gemixt zoals het hoort, iets wat niet veel DJ's kunnen)
- Benny Rodrigues (leuke kerel met smaak en techniek)