Poster: specialm
Hi mensen,
mijn vraag is hoeveel Vrouwelijke DJ's zijn er op DJR??
Gewoon benieuwdt omdat ik er maar paar zie en de meeste zijn mannen:P
greets Special M
Poster: Bouncy
Was jouw naam niet Maikel ofzo?
Poster: main
misstress barbara, ida engberg. toch wel grote namen dacht ik zo
Poster: DJADMIN-
Wat te denken van miss Saskia F...
Grooooooooote naam ! :D
Vrijdag nog mee gedraaid, hehe ! En dat was...top ! :D
Poster: Saskia
-
Haha jaa het was erg gezellig!
Poster: ArCee
In fact, ze zouden zelfs wel eens een stukje beter kunnen zijn om de simpele reden dat vrouwen veel makkelijker met me4erdere dingen tegelijkertijd bezig kunen zijn als mannen.
Poster: dacuba
Naja, ze kunnen dan wel met meerdere dingen tegelijk bezig zijn, helaas moeten ze het dan ook 3x opnieuw doen voor het echt goed is.
Poster: Ilja
Volgens mij iets van 5.?
@djdolivieira
Waarom helaas ?
Poster: ArCee
Vrouwelijke deejays doen trouwens niets af?tegenover hun mannelijke collega's. In fact, ze zouden zelfs wel eens een stukje beter kunnen zijn om de simpele reden dat vrouwen veel makkelijker met me4erdere dingen tegelijkertijd bezig kunen zijn als mannen. Mannen kunnen zich slecht voor de volle 100% op 1 ding consentreren en richten, vrouwen op meerdere dingen, dus dat zou een voordeel in muziek en draaien kunnen zijn?
Wij hebben een aantal vrouwelijke deejays draaien op TotaalFM zoals Fei-Fei, Suzy Solar, Miss Phoenix, Nathalia Barbin, Dakova Dae, Marscha, Niki Belucci (dat zijn er al 2 meer als hier op t forum zitten, neh, neh)?maar deze dames draaien geweldig.
Ik heb wel eens het idee dat vrouwen wat meer moeite hebben met maatgevoel??
Ik heb ooit eens een jaar lang iets van 4?promo mixen gehad van een dame die het echt amper begreep, maar ook niet lang geleden een meid zien dansen op een trance feest, echt exact tegen de maat in!!?
Dat is nog moeilijker als op de maat dansen, op zich ook best knap
Poster: Ilja
Korsakoff ? ?ja deze naam hoorde ik paar keer zeer vaag langskomen, maar de rest ken ik helemaal niet.