Hoelang doe jij met je apparatuur?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ArCee    posted on 15-05-2010 10:15
Hoe lang doe jij gemiddeld met je apparatuur, of dit nu een cd speler, mixer of iets anders is? Ilja even buiten beschouwing laten, die ziet wat en begint meteen te gillen dat hij het gaat kopenals hij iets nieuws op het spoor is?Cool?maar hoe lang doe jij gemiddled met je apparatuur?

-Ben jij zo'n iemand van: hee, weer wat nieuws, hebben, hebben, hebben.
-Of iemand als: iedereen heeft m, dus ik moet m ook hebben?
-Of ben jij iemand als: Zolang hij goed werkt, en ik er lekker mee werk blijft het, ongeacht hoe oud het is?
-Of ben jij iemand die zijn apparatuur om de zoveel tijd vervangt?

Ps: wilde er een poll van maken, maar forum werkt niet mee dus dan maar zo.
User edit by ArCee on 15-05-2010 @ 10:16:16 (3%)

What do you think about Hoelang doe jij met je apparatuur? ??

Vote :   

Dolivieira    posted on 15-05-2010 10:19
Zolang hij goed werkt, en ik er lekker mee werk blijft het, ongeacht hoe oud het is. Al ga ik wel 2 van mijn spelers ooit vervangen voor de CDJ2000 of CDJ900. Heb nu het geld maar ga nog even wachten.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Vassilli    posted on 15-05-2010 11:13
Zolang het lekker en goed werkt hoef ik niks te vervangen! Daarom ga ik binnekort mijn Behringer vervangen voor een Ecler/Pioneer/Denon mixer...
niiicola    posted on 15-05-2010 11:26
Ik probeer meer uit te breiden in het begin. Nog niet vervangen, dat komt later wel..
Gewoon.
RAS    posted on 15-05-2010 11:28
Maargoed dat je er geen poll van hebt gemaakt want ik zou op 3 dingen willen stemmen.

-Ben jij zo'n iemand van: hee, weer wat nieuws, hebben, hebben, hebben.
Hier kan ik kort over zijn: Ik wil al het nieuws wel hebben, maar heb er toch geen geld voor.

-Of iemand als: iedereen heeft m, dus ik moet m ook hebben?
Handig om dezelfde apparatuur te hebben als in de discotheken. Ja dus.

-Of ben jij iemand als: Zolang hij goed werkt, en ik er lekker mee werk blijft het, ongeacht hoe oud het is?
Ik heb dure apparatuur gekocht zodat ik er lang mee kan doen en op de lange termijn dus geld mee bespaar. In de ongeveer 8 jaar dat ik nu cdj100's heb, is er maar 1 keer een probleem mee geweest: De potmeter van een jogweel kapot. Mijn cdj-1000mk3's bezit ik nu 2 en 3 jaar en ook nooit problemen mee gehad. Ze blijven misschien wel 10 jaar.

Ik wil echter wel graag nog over naar het mp3 tijdperk dus grote kans dat er in de verre toekomst nog grotere broertjes naast komen te staan. Maarja, geldgebrek en het is nog niet 'de cd-speler die iedereen heeft', ofwel overal al in de kroegen en discotheken staat.
User edit by RAS on 15-05-2010 @ 11:33:34 (12%)
RiX    posted on 15-05-2010 13:14
Optie 3: Ik loop sowiezo anderen niet achterna. Als ik er genoeg mee kan, vind ik het top!

Timecode Setup (TS):
2x SL
1x Nuo 3
1x KP3
MaximDJ    posted on 15-05-2010 14:05
CD Spelers en DJ Gear rag ik helemaal af tot POT meters beginnen te kraken ofzo, het is voor Drive-in dus dat kan ik dan niet maken en dan doe ik dan weg.?

Het licht vervang ik wel om de zoveel tijd.
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Ilja    posted on 15-05-2010 14:10
Met mixers meestaal langer dan met spelers?Cool.?

Maar omdat ik vanaf september weer ga studeren ( een kantoorbaan is veels te saai geworden ), zal het stuk rustiger worden, ik ga wel mijn booth uitbouwen tot september ( wil graag alle 4 kanalen bezetten ).
Estacy    posted on 15-05-2010 15:40
maar nog steeds niet erg lang :p ik denk dat ik mn mixer en koptelefoon de komende 5 jaar zowiezo niet ga vervangen, maar mn cd spelers en draaitafels wel (DN-S3700, Technics/SuperOEM)
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
djjw    posted on 15-05-2010 16:53
Ik vind het soms leuk om thuis een plaatje temixen, dus ik wilde wel wat goeds..
In de tijd dat ik het kocht was de CDJ800 net uit! en die heb ik nog steeds 2,
ze werken nog steeds prima en voor te mixen heb ik niet meer nodig...

Mn mixer is een xone 62, ook al een aantal jaartjes oud!
maar vol doet nog steeds uitstekend... met mn hele set heb ik nog nooit problemen gehad!!
Voor mij ook heel belangrijk.

Ik hoef dus niemand achter na telopen, en net als RAS zou ik al het nieuwe graag
hebben, maar ik kies er voor om andere dingen tekopen omdat ik het toch?zeer zelden
gebruik thuis!
Tomazos    posted on 15-05-2010 17:03
hdj2000, 1,5 jaar..
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
djjw    posted on 15-05-2010 17:09
Uhm jah nou je het zegt, hoofdtelefoons sloop ik wel gemiddeld 1 per jaar!

Heb al een aantal stantons gehad, en hdj's ook!
zit nu op ongeveer 3 maanden met een hdj 2000,
maar die is gelukkig nog heel!
Ilja    posted on 15-05-2010 17:13
Headphones slopen, hoe doen jullie dat toch ? ??

Ik heb mijn sony MDR-500 al meer als een jaar, en draai af en toe 3 uur achter elkaar, en neem hem heel vaak mee om muziek onderweg te luisteren, en hij is alsnog helemaal goed ( gebruik hem nu als studio ?headphone ).
main    posted on 15-05-2010 18:38

-Of ben jij iemand die zijn apparatuur om de zoveel tijd vervangt?

als er geld is.
Bvanleeuwen    posted on 15-05-2010 19:24
Zoooooo laaaaaaaaanngggggg als mogelijk natuurlijk! Tenzij het product minder toevoeging heeft dan gedacht (3e CDJ1000mk3 & EFX500R) en die knaken beter besteed kunnen worden (TT's!).
M'n Stanton 2000 gaat al meer dan drie jaar mee maar begint toch uit elkaar te vallen.
Ik heb het stukje stof rondom de schelpen zojuist geplakt omdat ik geen nieuwe wil kopen. hahaha!
(kost geld en ik wil mij niet met de vraag bezig houden welk model ik wil, dezelfde of iets anders proberen?!).

M'n CDJ1's wil ik nog een poosje houden totdat misschien de mk2 van de CDJ2000 uit is, ofdat de 2000 jong gebruikt iets goedkoper zal worden!

This is an old Topic

No new postings for 5.596 days.
 Post CommentThat would be 186.5 months
or a whopping 15.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

586 Users online: 503 Guests (83 Unknown)
Pages generated today : 108.220
Most visitors online this month : 652
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.627.135