Eindexamens 2010 (3/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Roov    posted on 14-05-2010 22:36
De eindexamens komen er weer aan! Ten eerste wil ik iedereen heel veel sterkte en succes wensen bij het maken van de toetsen en natuurlijk ook het leren. Zijn er al mensen met dikke plannen voor een eindexamenfeest/eindexamenvakantie?

Ik doe dit jaar eindexamen Havo, ben al behoorlijk lang aan het leren, gewoon om zeker te zijn dat ik straks weg mag van het middelbaar onderwijs. Heb hier helaas ook al wat boekingen moeten afzeggen, maarja, even bikkelen en dan een prachtige vakantie tegemoet! Happy, laughing

Succes voor de gene die het nodig hebben Winking my eye

What do you think about Eindexamens 2010 ??

Vote :   

Ewoud    posted on 18-05-2010 17:42
Dat heb je dan goed gedaan! Cool
DJ Ecs
Ilja    posted on 18-05-2010 18:06
Poster: Twizz
Wiskunde B op de havo vond ik ook maar lastig, maar heb t idee dat k wel n voldoende heb..
Al die Goniometrie, ik hoopte er juist op dat dat wat minder aan bod kwam dit jaar, maar nee hoor, minstens dubbel zoveel. Al waren niet al die opdrachten even moeilijk.

Geef mij maar liever meer geometrie dan Algebra ( waar ik gruwelijke hekel aan heb ).
Twizz    posted on 18-05-2010 18:21
Poster: Ilja

Geef mij maar liever meer geometrie dan Algebra ( waar ik gruwelijke hekel aan heb ).

Njah uiteindelijk valt t mee, n 6.5-8.5 voor wiskunde. lekker:D
Decepticon    posted on 18-05-2010 21:51
Succes allemaal. Ik kijk ze wel weer voor mn mensen na Cool
Convert    posted on 18-05-2010 23:09
Poster: Roov
Nu net terug van Wiskunde A (Havo) cijfer berekend online. Zit tussen de 7.7 - 9.3 Happy, laughing

Zo die heb jij dan wel goed gemaakt! Ik vond het echt een examen van niks. Ondanks dat wiskunde m?n slechtste vak is heb ik hem volgens mij niet zo goed gemaakt. Unhappy Heb hem niet nagekeken, kan me alleen maar meer demotiveren. :P
Roov    posted on 19-05-2010 00:07
Poster: Convert

Zo die heb jij dan wel goed gemaakt! Ik vond het echt een examen van niks. Ondanks dat wiskunde m?n slechtste vak is heb ik hem volgens mij niet zo goed gemaakt. Unhappy Heb hem niet nagekeken, kan me alleen maar meer demotiveren. :P

Had ik het toch even goed he, je had geen LIST nodig Winking my eye
Phenix    posted on 19-05-2010 09:29
WisB gister gehad en vond het redelijk moeilijk, sommige vraqgen waren dan wel weer vrij makkelijk en bij sommige vragen heb ik domme fouten gemaakt of dingen niet opgeschreven.

@ Roov en alle anderen met WisA: Even een korte mededeling over het WisA examen.
Ik hoorde dat het te makkelijk was en dat het cijfer een flink stuk omlaag gaat!
http://www.djmillhouse.nl
Convert    posted on 19-05-2010 10:47

Had ik het toch even goed he, je had geen LIST nodig Winking my eye

Haha klopt, maar je moest wel een standaardafwijking uitrekenen. Ik wist dat echt niet meer... :P
ccc    posted on 19-05-2010 11:17
Ik doe dit jaar eindexamen Havo, ben al behoorlijk lang aan het leren,

Mhauhahaa. Kom op zeg behoorlijk lang. Hoe lang dat dan? Tongue
Roov    posted on 19-05-2010 11:31
Poster: ccc

Mhauhahaa. Kom op zeg behoorlijk lang. Hoe lang dat dan? Tongue

Twee weken ofzo? 4 uur per dag. Happy, laughing
Flexii    posted on 19-05-2010 12:13
boh over dat wiskunde a havo zijn echt al veel klachten. meer dan 11000 daarna vwo m&o 5000
Convert    posted on 19-05-2010 12:16
Poster: Flexii
boh over dat wiskunde a havo zijn echt al veel klachten. meer dan 11000 daarna vwo m&o 5000

Nee op HAVO Nederlands zijn iets van 13000 klachten.
Op Wiskunde A maar iets van 3500 klachten, hoop dat er nog wat meer komen dan gaat de norm misschien wat omlaag.

Maar toen ik gister op die site een klacht stuurde waren er 18000 klachten in totaal. Nadat ik die klacht had verstuurd vernieuwd ie de site en stond er 20000 klachten in totaal dat zijn gewoon 2000 in 5 minuten. :P
Joep    posted on 19-05-2010 15:04
Op examenklacht.nl kun je precies zien hoeveel klachten er al zijn. Op dit moment meer dan 44000!

Ik doe dit jaar ook eindexamen (VWO)
Het maakt voor mij niet echt uit wat ik voor punten haal, omdat mijn gemiddelde ongeveer een 8,3 is.
Toch probeer ik cum laude te slagen, maar tot nu toe gaat het niet echt lekker.

Nederlands: eerste deel was goed te doen, maar de samenvatting ging echt ruk
Latijn: eerste deel ging redelijk, de proefvertaling viel me echt mee, terwijl ik dat normaal zo moeilijk vind
M&O: normaal een van mijn beste vakken (sta een 8,8Cool), maar het ging echt slecht. Opgave 1 en 2 waren echt vaag, waardoor ik daar veel te lang ben blijven hangen. Toen ik thuis de antwoorden zag, bleek dat Opgave 1 en 2 juist helemaal niet moeilijk waren, maar dat ik het gewoon niet helemaal heb begrepen.
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
ccc    posted on 19-05-2010 17:37

Twee weken ofzo? 4 uur per dag. Happy, laughing

wooow heftig man. Respect dat je dat kan.
Jobe    posted on 19-05-2010 17:58
Poster: Joep
Latijn: eerste deel ging redelijk, de proefvertaling viel me echt mee, terwijl ik dat normaal zo moeilijk vind

Ik dacht ook dat het eerste deel redelijk ging, maar achteraf bleek het toch tegen te vallen. En die proefvertaling? Ik vond het niet echt makkelijk en vele zijn het met me eens, want er zijn daar aardig wat klachten over binnengekomen Winking my eye maar relaxt dat het bij jou wel goed ging dan!Winking my eye
Joep    posted on 19-05-2010 19:20
Poster: Jobe

Ik dacht ook dat het eerste deel redelijk ging, maar achteraf bleek het toch tegen te vallen. En die proefvertaling? Ik vond het niet echt makkelijk en vele zijn het met me eens, want er zijn daar aardig wat klachten over binnengekomen Winking my eye maar relaxt dat het bij jou wel goed ging dan!Winking my eye

Het probleem van het eerste deel is dat als je een vraag niet helemaal goed hebt, je ook gewoon 0 punten haalt. Dan tikken de fouten inderdaad aardig aan. Voor mijn gevoel ging het eerste deel namelijk heel goed (op die vragen over het gedicht na), maar toen ik het nakeek, zag ik dat ik een paar dingen n?t niet goed hadCool
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
Meks    posted on 20-05-2010 00:01
Pff examens nu 1 week blok dan 3 weken examens dan vakantie
En dan... 29 junie mijn eerste grote gig XD

Promnight 2010 @ Fabriekspand in Roeselare
Ksta nu al te popelen om daar te draaien kan echt nie wachten XP Cool
Gerhard    posted on 20-05-2010 16:41
Vandaag mijn 3e examen gehad, volgende week Economie en dan alweer klaar Happy, laughing

Ga het ook nog gewoon halen denk ik.
Ilja    posted on 21-05-2010 23:36
Een hele blije dag vandaag voor mij. ? ?Kreeg een brief van Universiteit Utrecht dat ik aangenomen ben voor Studie Sterrenkunde. Vanaf komende September weer fulltime naar school ?( zal mijn werkgever niet blij mee zijn HahahahaCool )
Helixon    posted on 21-05-2010 23:49
Nou dat gaat goed:

Totaal aantal klachten tot nu toe: 68493

User edit by Helixon on 21-05-2010 @ 23:49:59 (2%)
Ilja    posted on 22-05-2010 00:04
Cool waarom in godsnaam zoveel ? ? Ik heb geen berichten over explosies gehoord, dus zo lawaaierig kan het toch niet zijn ?
User edit by Ilja on 22-05-2010 @ 00:05:01 (2%)
Flaged
Vassilli    posted on 22-05-2010 01:18
Grotendeels het Examen NL van Havo :P
Limb-Girdle    posted on 22-05-2010 17:42
Dinsdag heb ik wiskunde... stress hem er behoorlijk voor! Cool
Where the music meets the deejay!
MaximDJ    posted on 22-05-2010 20:57
Nu al 71.748
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Convert    posted on 22-05-2010 23:29
Zo nu eindelijk weekend, afgelopen vrijdag Geschiedenis gehad. Ging volgens mij wel redelijk! Happy, laughing
Dinsdag heb ik 's ochtends Duits en dan 's middags Economie best 2 kritische vakken dus wordt een lastig dagje. Dan heb ik woensdag vrij en m'n laatste examen, Engels, heb ik donderdag! En dan wachten tot 17 juni op de uitslag! Happy, laughing

339 Users online: 112 Guests (227 Unknown)
Pages generated today : 54.614
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.442.988