Poster: T-to-the-J
Maar de naam citronic schrikt me af, heeft iemand ervaring met de klantenservice van citronic
Niets mis mee, althans ik had toen nog contact toen ze nog een nederlandse klantenservice kantoor hadden.
Nu kun je contact opnemen in de UK.
Maar lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat je ooit de klantenservice nodig zult hebben bij super OEMs, laat staan dat je ze toch niet direct bij Citronic zult kopen maar bij een audio shop die eventuele garantieproblemen voor zijn rekening mag nemen.
Persoonlijk maak ik mij nooit druk over klantenservices in het algemeen, je moet gewoon je standpunten innemen mochten ze moeilijk doen, en dan kom je al een heel eind.
Poster: matezo
Ten eerste is virtual dj een****** programma, zeker en vast met timecode dus ik raad je dit ten sterkste af om hiermee timecode te gaan draaien (het is trouwens een zeer onprofessioneel programma)
Ik heb het zelf ook gebruikt met timecode, ik vind daar niets mis mee.
Het programma heeft zelf wel zijn beperkingen als je het bijvoorbeeld vergelijkt met Traktor. Vooral het midi mappen is beperkt, waar je bij Traktor modifiers kunt gebruiken.
Maar als je timecode wil spinnen vind ik het goed genoeg, voor de effecten hoef je traktor niet te kopen. Zijn zeker goed, maar externe effecten zijn net zo efficient
Deckadance ben ik ook wel over te spreken.