Nadat ik een DN-HD2500 uit USA had binnen gekregen, zat er nog een berg muziek op, voor de grootste gedeelte Psytrance. Nu had ik tot nu toe maar in totaal 1 CD ( in Japan gekocht ) van Psytrance, maar na aantal albums te hebben geluisterd van Psy en Goa, klonk het zeer goed en heel anders dan standaard Trance.?
Vooral Artiest:?Infected Mushroom spraak me zeer aan
Hoe leven die genres bij jullie ? ?En hoe groot is het in NL of/en in Europa ?
What do you think about PsyTrance & GoaTrance genre ??
Infected Mushroom is wel redelijk bekend. Ik vind sommige nummers wel geinig, is weer eens wat anders. Maar ik kan niet zeggen dat het mijn genre is. Ik ben ?berhaupt niet echt een trance liefhebber.
Er zit hier een dj op het forum, Seth uit belgie. Deze draaide tot voor kort elke week Goa sets bij ons op TFM Radio voor hij over stapte op meer house achtige dingen. Ik denk dat deze man je best verder kan helpen.
This is an old Topic
No new postings for 5.608 days. Post CommentThat would be 186.9 months or a whopping 15.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.