Namechange & Introduction: DeafDJ -> Camino
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Camino    posted on 13-05-2010 18:46
Beste resourcers, de mensen die hier al wat langer zitten zullen me vast nog kennen onder de naam DeafDJ, maar ik laat deze naam nu aanpassen naar Camino, de naam die ik nu ook gebruik om te draaien. Het is al een hele tijd geleden dat ik actief was dus zal ik me voorstellen voor de nieuwere mensen. Mijn echte naam is Kjeld, ben 22 maar draai al van in de tijd dat CDJ500's de norm waren in de club en de mp3 nog niet eens uitgevonden was. Ik heb op alle systemen gedraaid, beginnend met Vinyl, daarna op CD, en ben nu op de digitale trein gestapt met Traktor. Tegenwoordig draai ik minimal, progressive, en tech met een latin vleugje er aan. Check deze thread voor een recent mixje van maar 20 minuten om een idee te geven. Keep 'em spinning,?

Camino

What do you think about Namechange & Introduction: DeafDJ -> Camino ??

Vote :   

Dj_Fantasy    posted on 13-05-2010 19:08
Welkom terug Kjeld!
Inderdaad een oude bekende ^^
dj2dj.nl
the-melody    posted on 13-05-2010 19:11
Haha yeah, nog een overblijver uit de oude garde?Cool
Hoelang ben je hier niet meer geweest? 2/3 jaar??Cool
In ieder geval, blij dat je terug bent !
Camino    posted on 13-05-2010 19:44
Pff... is ondertussen toch wel al 3 jaar denk ik, al ben ik toch wel nog af en toe terug gekomen voor hier en daar wat te lezen, leuk om te zien dat jullie er ook nog zijn!
Tekhead    posted on 13-05-2010 20:38
nieuwe naam, nieuwe avatar, nieuwe start. Maar is het al 2/3 jaar geleden ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Camino    posted on 13-05-2010 20:42
Sinds dat ik op de universiteit zit heb ik niet echt de tijd gehad om veel hier te komen, maar zoals ik zei was ik af en toe nog eens komen kijken Happy, laughing
Winston    posted on 14-05-2010 00:25
Goed te horen dat de dove DJ nog actief DJ is. Het enige wat ik erger zou vinden dan nooit meer op DJR komen is als je was gestopt met deejaying...

Ik zal je mixje checken als ik wat tijd heb. Ben erg benieuwd naar je nieuwe sound.
Tic Toc
Camino    posted on 16-05-2010 03:41
Hey, leuk om te zien dat jij er ook nog bent winston!
Lead    posted on 16-05-2010 03:46
Toch leuk als mensen na lange tijd nog een keer terug komen, altijd welkom hoor !
Let the BASS be louder
_Ivan_    posted on 16-05-2010 10:54
Inderdaad, ik moest even diep graven, maar je kwam me nog bekend voor van vroeger. Ze hadden bij jou toch ook die CDJ's gejat toen je net op je kamer zat?

Anyway!Happy, laughing Welkom back!Happy, laughing
Feel&.Celebrate.Life!
Camino    posted on 16-05-2010 13:11
Klopt ja, op een drive-in feest hadden ze een aantal jaar geleden een CDJ 800 en een Kaoss Pad 2 van me gestolen terwijl ik af aan het breken was...
JollyJunkie    posted on 16-05-2010 18:27
Welkom terug!
Volgens mij ben ik ongeveer geregistreerd toen jij net weg ging, heb je geloof ik namelijk nog bijna nooit eerder online gezien?Cool

Lekker mixje, beetje te standaard voor mij, maar wel goed gemixt!

This is an old Topic

No new postings for 5.609 days.
 Post CommentThat would be 187 months
or a whopping 15.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

236 Users online: 73 Guests (163 Unknown)
Pages generated today : 26.419
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.433.053