Hallo,
Even voorstellen, Ik ben Dj Hugo (m),?of wel?Hugo Midden
Ik weet niet of dit de bedoeling is als introductie, maar hier mijn verhaal:
Ik ben begonnen met?draaien op m'n 16e,?en leerde bij een?vriend draaien op vinyl.
Al gauw kocht ik een basis set,
bestaande uit de Jbsystems Classic 9(de grote 19inch met van die leuke vu meters analoog),
jb-systems dubbele?cd-speler.
(toen werd je nog wel eens?uitgelachen als je op?cd draaide

)
Wat later,?kocht ik 2?desktop's ook van jb-systems, (kopie?n van de pioneer cdj500mk2),?samen met deze spelers wilde ik toch nog een 19 inch hebben dat werd een andere oem speler.(merk weet ik zo gauw niet meer)
Op m'n 19e draaide ik in m'n eerste club, en maakte gebruik van een denon?2000F/2500F, en 1 draaitafel, later werd er een 2e bijgezet, waardoor ik meer en meer op vinyl ging draaien.
En na flink wat ervaringen in diverse clubs,?en?zag?toen voor het eerst de Dateq XTC in?een bekende platen winkel staan, en zonder twijfel was ik zo verliefd en kocht en net?gereleasde?exemplaar. Zonder er eigenlijk bij nagedacht te hebben of ik het geld wel voor over had,?Deze heb ik jaren gehad.
Kort daarna kocht ik de?bekende technics sl1210 mk2 welke ik nog steeds heb.
Omdat ik graag mee wilde met de stroom,?wilde ik ook een 2600f van denon die elke club toen had naast de technics. En werd naast m'n technics, een echte denon fan.
Toen de eerste cdj1000 het licht zag, werd ik besmet met het pioneer virus, en?kocht ik eerst nog een 19inch pioneer cd-speler cmx3000. (goedkopere oplossing in de tijd)
Ook kocht ik in de tijd de airFX van Alesis, omdat ik niet aan een pioneer mixer wilde, en zweerde bij Dateq en toch effecten wilde.
Maar toen de effect mixers steeds meer en meer in opmars waren samen met de djm600, wilde ik eigenwijs iets anders en kocht een?nuo5 welke ik nog altijd gebruik.
Ook wilde ik mee in het digitale draaien, kocht de eerste serie cdj800mk2, uit 2006 deze heb ik nog altijd.
Hoewel de djm700 in de planning ligt, blijf ik nog even bij de ecler.
Op het moment ligt de wens eerst?bij de cdj2000

(wie niet!

)
Tot zover mijn korte?introductie