Poster: djdolivieira
Maar dan nog. Grote?clubs?waar bekende namen geboekt worden die zullen wel snel overstappen. Maar de minderbekende clubs die af en toe een topdj heb staan die huren ze wel en de kleinere clubs en cafe`s met Pioneers die zie ik niet zo gauw overstappen.?
Moet het geld er ook zijn LuniB. Heleboel horecazaken kan soms heel moeilijk de touwtjes aan elkaar knopen.
Moet het geld er ook zijn LuniB. Heleboel horecazaken kan soms heel moeilijk de touwtjes aan elkaar knopen.
Maar dan nog. Grote?clubs?waar bekende namen geboekt worden die zullen wel snel overstappen. Maar de minderbekende clubs die af en toe een topdj heb staan die huren ze wel en de kleinere clubs en cafe`s met Pioneers die zie ik niet zo gauw overstappen.?
Poster: DonBasco
Ik zag laatst dat bij een sportschool ook 2 dozen van een CDJ2000 in de container lagen. Is dan ook wel een hippe (lees: dure) sportschool.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.