Poster: Cyberstorm
Het zou me verbazen mocht de cdj1000 mk3 nu al uit de rekken verdwijnen als je ziet hoelang de cdj100 er nog ingezeten heeft (tot enkele maanden geleden) en de cdj200 nog steeds verkocht wordt. In ieder geval, je kan ze nu tenminste 2dehands kopen voor een prijs die eindelijk niet overpriced is voor een 2dehands spul. Het is trouwens niet zo dat je nu verplicht bent de cdj2000 te kopen, de cdj900 heeft dezelfde en meer functies dan de cdj1000 mk3.
Poster: matezo
haha je komt er achter als het product er is dus ? dat is dan toch niet laat ?
Poster: Cyberstorm
...de cdj900 heeft dezelfde en meer functies dan de cdj1000 mk3.
Poster: Xtremer
Jog adjust.. Hot cue's/loops.. Waveform display. Zijn toch wel belangrijke punten die een CDJ-900 niet heeft.
Poster: feestbeest
Vind ik juist DE functies die de cdj2000/cdj1000mk3 aantrekkelijk maakt!
Poster: CoenBaas5300
CDJ900 heeft ook waveform display, daarnaast heeft tie een autobeat loop, wat de 2000 weer niet heeft.
Poster: feestbeest
Volgens mij niet(Ik ga zo maar eens even google'n!)En over je autobeat loop, een beetje dj kan zelf ook prima loopen(gevoel van ritme/timing),??en mocht je het nog fout doen hebben we daar de real time/loop adjust voor uitgevonden!En om het nog makkelijker te maken heeft de cdj 2000 een knop als hij nog niet in een loop zit automatisch een 4 beat's loop maakt. Wanneer je hem tijdens een loop indrukt gaat hij je loop halveren.
(IK SPREEK MET DE CDJ1000MK3 UIT ERVARING, DE CDJ2000 HEB IK NOG NOOIT AAN GERAAKT EN KEN IK ALLEEN VANAF INTERNET(en een keer in het ec(ht gezien bij feedback)DUS ALS IK HET FOUT HEB, CORRECT ME PLEASE!)
Poster: MCO
ik vroeg me alleen af of al die cdj1000's nu ook vrij vlot uit de clubs / cafe's verdwijnen en daar 2000's in de plaats voor komen?
Poster: Estacy
grote clubs als de Zenith zullen bijv. sneller over stappen dan een kleine bar dancing in 't dorp.
Poster: main
denk dat die overstap nog even duurt.
waarom ineenkeer overstappen op iets duurders als dit prima werkt? (en dat is voor de kleine clubs natuurlijk)
Poster: tairip
Omdat DJ's ze op hun rider gaan zetten.