10 juni moet ik op een groot feest draaien, maar er komt ook een dansvloer. Normaal draai ik vooral house en deep house, maar deze avond moet met lounge en deep house, maar dus ook dans muziek. Nou weet ik niet zo goed wat allemaal dans muziek is. Ik had er zelf al 1 bedacht: Lets get loud. Dat soort nummers moet ik eigenlijk hebben.
Weten jullie misschien nog een paar goede dans nummers?
What do you think about Dans muziek? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Voor lounge moet je maar is naar de Supperclub CD's kijken. Of Budda Bar. We hebben ook een paar van die CD's voor als we lekker in het zonnetje liggen.. Dan is het chill. Je moet ze echt eens checken. Ze zijn zo hard!
Ik bedoel dans muziek voor mensen rond de 30,40, 50 jaar. Het is een feest van een winkel die 1 jaar bestaat, en een nieuwe dealer erbij krijgt. Ik moet dus beginnen met lounge en deep house. Het zou dus kunnen dat mensen op de dansvloer gaan staan. Wat zou ik dan voor muziek kunnen draaien? Om een beetje op te dansen!
Ja dat vind ik ook wel een goede cd voor dit soort dingen, alleen zit er ook wel een beetje stomme muziek tussen, als K3.?Maar hebben mensen nog meer nummers van dit soort?
foute cd's van Q-music cd's met thema: girls nights (altijd goed!) motown cd's dance classics
Paar hits die het altijd goed doen: - Junori Senoir - Move your feet - Elvis - A crazy little thing called love - Katrina and the Waves - Walking on sunshine - Pointer sisters - I'm so exited - Dan Hartman - Relight my fire
Even kijken naar Big Ali en Bob Sinclair voor de 'lekkere popdance' zoals ik het altijd noem haha. Qua klassiekers heeft Rix hierboven al een paar leuken. Kijk ook ff naar Kool & The Gang
Kijk eens of je via google ofzo een top40 lijst van uit hun jeugdjaren (20,30,40) jaar geleden dus. En dan die nummers draaien En wat deephouse/house/lounge betreft, ik haal m'n nummers van beatport.
Je zult wel muziek moeten draaien waar deze mensen op kunnen stijldansen, zoals een quickstep, weense wals, tango etc. Dar zal de bedoeling wel zijn vrees ik.
uhmm, ik denk niet dat dat echt de bedoeling is. Het is een groot feest, en er zijn standjes enzo, er komen mooie auto's lekker eten enzo. En Gare Du Nord treed op. Ik moet draaien met beetje lounge en deep house, maar stel dat ze gaan dansen moet ik wel iets leuks mee hebben natuurlijk. En dat is eigenlijk mijn bedoeling
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.598 days. Post CommentThat would be 186.6 months or a whopping 15.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...