De Late Leeuw Deel 38 (9/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

LilQuint    posted on 11-05-2010 19:28

What do you think about De Late Leeuw Deel 38 ??

Vote :   

Tekhead    posted on 14-05-2010 22:56
Poster: Estacy
nee, is toch echt Alpha track. zoals Ilja al zei: 2 tracks afspelen op 1 cd speler. vandaar de dubbele pitchfaders

Ha rechtsboven, had ik nog niet gezien, wel die 2 pitch schuiven, maar die cue en start/stop button rechtsboven niet.Cool
Is dan idd Alpha track.

@ilja: ja om een dier te neuken moet je goed ziek in je hoofd zijn, en dan nog een dode inktvis, jezus, opsluiten en spuitje met cyaankali geven, gelijk verlost van dergelijke zieke zielen. En dan moet je weten dat er landen zijn waar bestialiteitensex niet verboden is (o.a. NL )
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 14-05-2010 @ 23:03:01 (93%)
ThijsG    posted on 14-05-2010 23:13
Dolivieira    posted on 14-05-2010 23:17
Poster: Tekhead

Ha rechtsboven, had ik nog niet gezien, wel die 2 pitch schuiven, maar die cue en start/stop button rechtsboven niet.Cool
Is dan idd Alpha track.

@ilja: ja om een dier te neuken moet je goed ziek in je hoofd zijn, en dan nog een dode inktvis, jezus, opsluiten en spuitje met cyaankali geven, gelijk verlost van dergelijke zieke zielen. En dan moet je weten dat er landen zijn waar bestialiteitensex niet verboden is (o.a. NL )

Idd Tek. Mijn Oma zei altijd. Onze lieve heer heeft rare kostgangers. Ik vind als je ontucht met dieren of kinderen doet. Ben je het gewoon niet waard om te leven. Zieke geesten allemaal op deze aard bodem ?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
RAS    posted on 14-05-2010 23:22

Is dan idd Alpha track.

In Nederland is het tegenwoordig ook verboden, maar nog niet zo lang. Zou wel eens dit jaar kunnen zijn dat die wet van kracht is gegaan.
-FLoriZ-    posted on 14-05-2010 23:23
Tekhead    posted on 14-05-2010 23:31
@Floriz & RAS: Mijn excuses aan Nederland, wist het niet dat het nu ook bij jullie vberboden is. Sorry jongens en meisjes.

De 3700 begint al aardig naar die fictieve 8000 te lijken, wss gaat deze toch nog ooit op de markt komen, ik hoop het alvast, zoooooooooooooo mooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Vandaag mega baaldag gehad, deze morgend naar de voetbal gegaan, met 1 vd kids van m'n overleden kameraad, en dat liep volledig mis toen een medeleerling van zijn school, gefrustreerd geraakte omdat hij niet kon winnen, en toen deed die iets heel smerig, hij riep iets naar Redgy over z'n vader en die ging kompleet door het lint, en het werd zo erg dat ik mee moest tussenkomen om ze te scheiden, maar de vader en z'n broers van die onnozele Abdel vonden het nodig van mij te bedreigen en ineens aan te vallen, en toen werd ik echt kwaad, je wil niet weten hoeveel spijt dat die kloothommels nu hebben. En het ergste van al, toen de politie aankwam hebben ze mij mee naar kantoor genomen, want ik wwas de agressieveling begrijp je dat nu ? Tijdens verhoor belde mijn vrouw dat m'n jongste zoontje met spoed opgenomen werd in kinderhospitaal met een redelijk gevaarlijk en agressief virus, en de politie wou me dan eerst nog niet laten gaan.

Nu gelukkig hebben ze het onder controle en is onze Eli al aan de betere hand, was toch effe schrikken en bang afwachten, amai
User edit by Tekhead on 14-05-2010 @ 23:34:36 (12%)
Estacy    posted on 14-05-2010 23:38
ai ai ai.... 't gaat allemaal niet echt geweldig de laatste tijd! maar ik heb al wat geruchten gehoord van een nieuwe Denon speler, dus mischien dat je wens in vervulling gaat?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 14-05-2010 23:47
Poster: Estacy
ai ai ai.... 't gaat allemaal niet echt geweldig de laatste tijd! maar ik heb al wat geruchten gehoord van een nieuwe Denon speler, dus mischien dat je wens in vervulling gaat?

neen, heb al betere tijden gekend, soms vraag ik mij af waaraan ik dat verdiend heb ! En dan die flikken die dan nog zo laf zijn ook, we zullen de ruzie oplossen en ze namen mij mee, coole job Politie amai !
Bouncy    posted on 14-05-2010 23:48
Vandaag mega baaldag gehad, deze morgend naar de voetbal gegaan, met 1 vd kids van m'n overleden kameraad, en dat liep volledig mis toen een medeleerling van zijn school, gefrustreerd geraakte omdat hij niet kon winnen, en toen deed die iets heel smerig, hij riep iets naar Redgy over z'n vader en die ging kompleet door het lint, en het werd zo erg dat ik mee moest tussenkomen om ze te scheiden, maar de vader en z'n broers van die onnozele Abdel vonden het nodig van mij te bedreigen en ineens aan te vallen, en toen werd ik echt kwaad, je wil niet weten hoeveel spijt dat die kloothommels nu hebben. En het ergste van al, toen de politie aankwam hebben ze mij mee naar kantoor genomen, want ik wwas de agressieveling begrijp je dat nu ? Tijdens verhoor belde mijn vrouw dat m'n jongste zoontje met spoed opgenomen werd in kinderhospitaal met een redelijk gevaarlijk en agressief virus, en de politie wou me dan eerst nog niet laten gaan.

Godverdomme man, jezus, hoeveel shit kun je over je heen krijgen? :O
Tekhead    posted on 14-05-2010 23:49
zoveel je dragen kan Bouncy, en bij mij is dat blijkbaar heel veel
Ilja    posted on 14-05-2010 23:55
@Tek

Abdel zeg je, die zijn hele familie erbij haalde en jij bent ernaa alsnog opgepakt, waarom heb ik het idee dat het om een getint klootzak gaat die uit de rif-gebergte komt ?

Als je ze goed in elkaar had geramd, heb je mijn grote zegen.
User edit by Ilja on 14-05-2010 @ 23:57:07 (42%)
Flaged
Tekhead    posted on 15-05-2010 00:00
idd,? en het ergst van al was de reactie van de flikken, mijn tussenkomst op het veld heeft de escalatie veroorzaakt, ik wist niet wat ik hoorde, zei hen nog, jullie waren er niet dus trek geen conclussie's, en als ik niet was tussengekomen waren er wss serieuze gewonden gevallen, ach zei die flik, de jongen (op redgy) zal wel iets racistisch gezegd hebben, toen heb ik me omgedraaid en in de leuning van de stoel gebeten, twas dat of die flik op z'n b*k slaan.
Bouncy    posted on 15-05-2010 00:02
toen heb ik me omgedraaid en in de leuning van de stoel gebeten, twas dat of die flik op z'n b*k slaan.

Ik weet wel zeker dat het mij niet was gelukt om me in te houden... respect!
Tekhead    posted on 15-05-2010 00:12
Twas moeilijk maar op kantoor is het niet echt slim, en had net telefoontje gehad over onze kleinste dus moet wel
Vassilli    posted on 15-05-2010 00:20
Wederom weer heftig Tek... Sterkte met je zoontje!
Sound-Division    posted on 15-05-2010 00:35
Dat iets zeggen over een overleden vader herken ik direct Roger,

Bij een van me vrienden was er ook iemand die er zo nodig een rot opmerking over moest maken, en als je dan kwaad wordt, en uiteindelijk slaat ben jij ook nog diegene die ervoor gestraft wordt.

En diegene die schelden die zijn dan het slachtoffer Cool Heb daardoor (door een keer te meppe, om die reden) naar de rechtbank gemoete, en heb ipv 25 uur halt, een curcus gekregen ''omgaan met het slachtoffer'', daardoor heb ik ook moeite gehad met het verkrijgen van een grijs legitimatiepas die noodzakelijk is om in de beveiliging te werken.
Tekhead    posted on 15-05-2010 00:44
@vassilli, haha heftig, ikke ? Nooit Cool Ik kan me toch heel lang kalm houden, maar opeens begeven m'n potmeters en dan is 't bal populaire. Ik ben zoals jullie weten iemand die niet op z'n bek gevallen is, en dat is veelal een handig wapen gebleken, maar soms wil hond niet luisteren en de uil niet zien, en dan...

@sound-Division, dat pasje heb je hier ook nodig, attest wet Tobback heet dat in Belgie, dat mag ik allang vergeten. Ze kennen me op het P-bureel, weten daar dat ik niet zwijg als er onrecht gebeurt is.
Winston    posted on 15-05-2010 00:56
Gelukkig weekend en kun je even bezinnen en alles binnenin weer kalm en stabiel maken.
Tic Toc
Sound-Division    posted on 15-05-2010 01:13
@ Tekhead: Dat wist ik niet haha Cool maar zoals Winston al zegt:

Poster: Winston
Gelukkig weekend en kun je even bezinnen en alles binnenin weer kalm en stabiel maken.

Tekhead    posted on 15-05-2010 02:01
we wish !
Helixon    posted on 15-05-2010 03:43
Nou Tek.... jij hebt het aardig t pakken... in ieder geval heel veel sterkte met je zoontje...

groetjes Dean
Yorick    posted on 15-05-2010 06:21
Slaap lekker mensenWinking my eye
XMatiC    posted on 15-05-2010 10:46
Poster: Yorick
Slaap lekker mensenWinking my eye

Goeiemorgen !
www.youtube.com/LennertDJ
Ilja    posted on 15-05-2010 13:40
Klein vraagje, ?al toen ik mijn DN-X1100 uit de doos haalde, was de fader van 2e kanaal vrijstroef ( voelde aan alsof er zandkorrels in zaten, terwijl de andere 3 faders op en top zijn ). ? ??

Wat kan ik het beste doen ?

BAX laten weten of zelf een nieuwe fader kopen ?
Seca    posted on 15-05-2010 13:48
BAX laten weten, valt onder garantie. Anders moet je zelf de kosten betalen.

Net terug in Belgie, was op eindejaarsreis naar Italie: Firenze & Venetie.
Toen ik in Firenze was aangekomen vroeg iemand de eerste dag of ik die avond mocht draaien in een Bar.
Dit mocht, en toen heb ik de resterende dagen van mijn verblijf in Firenze gedraait Happy, laughing
Leuke ervaring! Happy, laughing

127 Users online: 26 Guests (101 Unknown)
Pages generated today : 12.891
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.749.406