Poster: Estacy
nee, is toch echt Alpha track. zoals Ilja al zei: 2 tracks afspelen op 1 cd speler. vandaar de dubbele pitchfaders
Poster: Tekhead
Ha rechtsboven, had ik nog niet gezien, wel die 2 pitch schuiven, maar die cue en start/stop button rechtsboven niet.
Is dan idd Alpha track.
@ilja: ja om een dier te neuken moet je goed ziek in je hoofd zijn, en dan nog een dode inktvis, jezus, opsluiten en spuitje met cyaankali geven, gelijk verlost van dergelijke zieke zielen. En dan moet je weten dat er landen zijn waar bestialiteitensex niet verboden is (o.a. NL )
Ha rechtsboven, had ik nog niet gezien, wel die 2 pitch schuiven, maar die cue en start/stop button rechtsboven niet.
Is dan idd Alpha track.
@ilja: ja om een dier te neuken moet je goed ziek in je hoofd zijn, en dan nog een dode inktvis, jezus, opsluiten en spuitje met cyaankali geven, gelijk verlost van dergelijke zieke zielen. En dan moet je weten dat er landen zijn waar bestialiteitensex niet verboden is (o.a. NL )
Poster: Estacy
ai ai ai.... 't gaat allemaal niet echt geweldig de laatste tijd! maar ik heb al wat geruchten gehoord van een nieuwe Denon speler, dus mischien dat je wens in vervulling gaat?
Vandaag mega baaldag gehad, deze morgend naar de voetbal gegaan, met 1 vd kids van m'n overleden kameraad, en dat liep volledig mis toen een medeleerling van zijn school, gefrustreerd geraakte omdat hij niet kon winnen, en toen deed die iets heel smerig, hij riep iets naar Redgy over z'n vader en die ging kompleet door het lint, en het werd zo erg dat ik mee moest tussenkomen om ze te scheiden, maar de vader en z'n broers van die onnozele Abdel vonden het nodig van mij te bedreigen en ineens aan te vallen, en toen werd ik echt kwaad, je wil niet weten hoeveel spijt dat die kloothommels nu hebben. En het ergste van al, toen de politie aankwam hebben ze mij mee naar kantoor genomen, want ik wwas de agressieveling begrijp je dat nu ? Tijdens verhoor belde mijn vrouw dat m'n jongste zoontje met spoed opgenomen werd in kinderhospitaal met een redelijk gevaarlijk en agressief virus, en de politie wou me dan eerst nog niet laten gaan.
toen heb ik me omgedraaid en in de leuning van de stoel gebeten, twas dat of die flik op z'n b*k slaan.
Poster: Winston
Gelukkig weekend en kun je even bezinnen en alles binnenin weer kalm en stabiel maken.
Poster: Yorick
Slaap lekker mensen