Poster: dacuba
Kijk, dat is zo mooi aan het katholicisme, die dansen er niet meer naar, die zuigen gelijk!
Poster: Ilja
@Luni-B
wel de opbrengst van de boek met mij delen he, ?gaat immers over mij.?
Poster: TimmyV
Stop is met elkaar te zieken of uit te dagen
Poster: Helixon
Hey allemaal ik wil het even hier vragen omdat ik geen nieuw topic wil openen...
weet iemand een prgramma waarmee je tekst van boven naar onder kunt laten lopen...
een soort van 'karaoke screen'? voor windows 7.... k heb het overmorgen nodig... dus dan kan ik het vanavond bij mijn oom vragen...
greetzz en alvast thnx
Poster: T-to-the-J
Nee het is een iPod touch en daarmee kan ik dat niet instellen... Ach dan toch maar ff op de pc
Poster: ThijsG
Mss kan je ook wel instellen op je mobiel om als computer gezien te worden.
Poster: the-melody
dat bedoelde hij
Poster: Ilja
@Luni-B
wel de opbrengst van de boek met mij delen he, ?gaat immers over mij.?
@matezo
Nee lul de behanger?ik deed de technics weg, omdat ze gewoon niet werkten. ?( figuurlijk gezien ).
Er waren in totaal maar 3 spelers die wel deden wat ze hoorden te doen ( die ik in mijn bezit heb gehad ), ?DN-S3500, CDJ-400en DN-HD2500. ? ?
En ik hoef mij niet te verontschuldigen dat ik de beste van het beste gear wil hebben, dat is mijn goed recht.?
En ja ik ben een PIO fan, maar ik zeg absoluut niet dat Technics SL-DZ1200 beginners tafels zijn ( daar was hun prijs ook echt niet naar ).?
Poster: Tekhead
Wat is dit voor een kortzichtige opmerking ? De daders zijn ziekelijke smeerlappen, daar heeft katholiek zijn niks mee te maken, net alsof elke geestelijke een pedo is.
Poster: Phenix
@ RemcoV: Oke, hoe dat zo op het laatste moment?
Jij bent echt niet bekend met het woord 'sarcasme' he..
Jij bent echt niet bekend met het woord 'sarcasme' he..