De Late Leeuw Deel 38 (5/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

LilQuint    posted on 11-05-2010 19:28

What do you think about De Late Leeuw Deel 38 ??

Vote :   

FML    posted on 12-05-2010 20:08
Poster: Tekhead

Kom dan maar op zaterdag of zondag naar Antwerpen, zal je anders piepen, wedden dat je er zelf ambetant van wordt ?

Waar van word ? ik kom minimaal 4x over de ring in de week , en terug uiteraard.
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 12-05-2010 @ 20:31:53 (15%)
Dolivieira    posted on 12-05-2010 20:10
Poster: Ilja

Dit is inderdaad heel erg verschrikkelijk. ?Zo zie je maar, goedkoop is duurkoop, vlieg nou niet met Afrikaanse airline, daar nemen ze op z'n zachts gezegd de onderhoud en veiligheid niet serieus.

Wat is dat nou weer voor een opmerking. Vliegtuig had nog maar 1600 vlieguren. En dat wat jij beweerd is natuurlijk niet waar. 6 maanden geleden is exact hetzelfde type vliegtuig naar beneden gestoort maar dan van Air France en dat is echt geen 3de klas maatschappij. Zolang er nog niks bekent is gaan we maar niet speculeren. Vliegtuig was nog geen 2 jaar oud.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Tekhead    posted on 12-05-2010 20:11
Poster: Luni-B

Waar van word ? ik kom minimaal 4x over de ring in de week , en terug uiteraard.

Cool

@dennis: nog geen jaar oud zelfs Dennis
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 12-05-2010 @ 20:13:00 (31%)
FML    posted on 12-05-2010 20:17
Poster: djdolivieira

Wat is dat nou weer voor een opmerking. Vliegtuig had nog maar 1600 vlieguren. En dat wat jij beweerd is natuurlijk niet waar. 6 maanden geleden is exact hetzelfde type vliegtuig naar beneden gestoort maar dan van Air France en dat is echt geen 3de klas maatschappij. Zolang er nog niks bekent is gaan we maar niet speculeren. Vliegtuig was nog geen 2 jaar oud.

########################

Onderhoud & inspectie was optimaal maatschapij heeft altijd aan alle eisen voldaan netzo als Schiphol Dit bedrijf is mege veel geld ingepompd door EU landen. de inspecteurs , Monteurs kwamen zodus ook uit de EU en deden voldaan aan de genodigde diploma's en certificeringen

My 5 pence

Laten we nou geen tijd verspillen Ilja heeft altijd gelijk , weet je dat nu nog niet ? hij heeft altijd al gelijk gehad.
dat zou je nu inmiddels wel moeten in zien. en eerlijk gezegd denk ik er zwaar over om tijdelijk te stoppen met dj'en en een boek te schrijven over deze man.
User edit by FML on 12-05-2010 @ 20:19:33 (45%)
Mathiz    posted on 12-05-2010 20:24
ik vind dat we ilja als nieuwe god moeten eren hij weet echt alles, hij kan echt alles en hij werkt overal.

het enige wat hij niet kan maar dat kan niet z'on kwaad op dit DJ forum is : draaien
Tekhead    posted on 12-05-2010 20:25

Laten we nou geen tijd verspillen Ilja heeft altijd gelijk , weet je dat nu nog niet ? hij heeft altijd al gelijk gehad.
dat zou je nu inmiddels wel moeten in zien. en eerlijk gezegd denk ik er zwaar over om tijdelijk te stoppen met dj'en en een boek te schrijven over deze man.

Cool
Mixt-Ape    posted on 12-05-2010 20:43
@ Luni: Als jij niet onnozel wordt van op de ring van Antwerpen te rijden ben je ofwel heel geduldig, ofwel kan je zelf ook niet rijden.

@ matezo: hahah zalig, love you

User edit by Mixt-Ape on 12-05-2010 @ 20:43:58 (18%)
-FLoriZ-    posted on 12-05-2010 20:53
Poster: matezo
ik vind dat we ilja als nieuwe god moeten eren hij weet echt alles, hij kan echt alles en hij werkt overal.

het enige wat hij niet kan maar dat kan niet z'on kwaad op dit DJ forum is : draaien
  =D
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Bouncy    posted on 12-05-2010 21:05
Inderdaad, die Ilja verdient gewoon een lintje voor alles wat hij heeft bijgedragen aan dit forum!
Lead    posted on 12-05-2010 21:09
Poster: DJJS
De mobiel versie van djr is echt bagger. Ik typ dit nu op mobiel.

Ja jammer genoeg heb ik nog geen tijd gehad deze aan te pakken en deze opnieuw te maken.
Gezien het aantal verschillende mobieltjes zal de mobiele versie nooit goed zijn op alle phones.

Ik zal hem voor nu uitzetten, krijg je altijd de normale versie...
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 12-05-2010 21:11 (41%)
qntr0l    posted on 12-05-2010 21:50

Gast, ik ga jou serieus voordragen voor een lintje Cool

Vanaf nu ben je mijn held!Cool

@ Lead: Zet die mobiele versie inderdaad maar uit. De enige keer dat ik DJR kijk, heb ik lekker een 3G netwerk of WIFI. Geef mij dus maar de gewone versie op mobiel!
Bouncy    posted on 12-05-2010 21:53
Poster: qntr0l

@ Lead: Zet die mobiele versie inderdaad maar uit. De enige keer dat ik DJR kijk, heb ik lekker een 3G netwerk of WIFI. Geef mij dus maar de gewone versie op mobiel!

Beter laat hij hem aan voor MIJN iphone! :P
MaximDJ    posted on 12-05-2010 22:02
Poster: Yorick
Je moet ook geen scheet laten he, dan ontstaat er een te hoge druk in de cabine en dan is de deur het drukventielWinking my eye

Cool
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Ilja    posted on 12-05-2010 22:09
@matezo

Vooral naar zulke types als jij luisteren en ik zou nu nog steeds met mijn technics hebben gezeten en niet eens aan gedacht om mij aan te bieden voor draaien op feesten. ?

Wat ben ik blij dat ik eigen verstand heb.

@Luni-B

Moeilijk accepteren he dat er jong iemand niet naar de pijpen van ouwe lullen wil dansen.
User edit by Ilja on 12-05-2010 @ 22:11:52 (45%)
Flaged
qntr0l    posted on 12-05-2010 22:33
Poster: Bouncy

Beter laat hij hem aan voor MIJN iphone! :P

Op mijn iPhone werkt die perfect zo hoor haha! Maar dat komt misschien omdat ik een witte heb, die zijn opperdikvetopgetj0ent, jwt! Cool
Ilja    posted on 12-05-2010 22:37
Poster: Tekhead

jaja doen Ilja, kunnen we nig wat lachen

Ach wat jammer nou, waneer ik me voorstelde als mr. Ali Baba ?uit Lagos, Nigeria heb ik niets meer gehoord.?Cool
User edit by Ilja on 12-05-2010 @ 22:37:57 (1%)
Flaged
TimmyV    posted on 12-05-2010 22:39
Op mijn Nokia E75 werkte hij perfect. Nu heb ik wegens omstandigheden een HTC Snap. En daar werkt hij dus helemaal niet op. Kan alleen fatsoenlijk google zien. Wat een ongelofelijk k*t apparaat. Naja eigenlijk Windows mobile. Nog nooit zo'n slecht besturingssysteem meegemaakt voor een telefoon.
Let's go f*cking mental
Mathiz    posted on 12-05-2010 23:04
@matezo

Vooral naar zulke types als jij luisteren en ik zou nu nog steeds met mijn technics hebben gezeten en niet eens aan gedacht om mij aan te bieden voor draaien op feesten. ?

Wat ben ik blij dat ik eigen verstand heb.

@Luni-B

Moeilijk accepteren he dat er jong iemand niet naar de pijpen van ouwe lullen wil dansen.

haha dan had ?je beter bij je technics gebleven, kon je tenminste is beginnen met oefenen voordat je je aanbiede voor 'feesten/bomma trouwfeesten'

Ilja je mag het rooskleurig filtertje voor je ogen halen en is kijken met open ogen naar de werkelijkheid !!!
User edit by Mathiz on 12-05-2010 @ 23:10:36 (22%)
TimmyV    posted on 12-05-2010 23:09
Stop is met elkaar te zieken of uit te dagenCool
Let's go f*cking mental
dacuba    posted on 12-05-2010 23:20
@Luni-B

Kijk, dat is zo mooi aan het katholicisme, die dansen er niet meer naar, die zuigen gelijk!
User edit by dacuba on 12-05-2010 @ 23:21:56 (10%)
Tekhead    posted on 12-05-2010 23:22

haha dan had ?je beter bij je technics gebleven, kon je tenminste is beginnen met oefenen voordat je je aanbiede voor 'feesten/bomma trouwfeesten'

Ilja je mag het rooskleurig filtertje voor je ogen halen en is kijken met open ogen naar de werkelijkheid !!!

Allez leuk voor mij, heb buiten mixer, alleen maar technics ! Ben dus een beginner nog Cool

PS: correctie, heb ook nog een EFX-500, en die is niet van technics
Mathiz    posted on 12-05-2010 23:32
Tekhead ik denk dat je mij niet helemaal begrijpt,ik vond het juist een schande dat hij deed ofdat de technics voor beginners zijn. Hij had ze dus beter bijgehouden dan kon hij nu mischien wel mixen.....
TimmyV    posted on 12-05-2010 23:36
Ben zojuist verliefd geworden op een nummer. Het nummer is van Second Identity en heet IdentifySmile
Het is hardstyle: KLIK

Moet er wel bij zeggen dat hij op youtube heel leeg klinkt.
De 320 KB versie is WAANZINNIG Cool
Let's go f*cking mental
FML    posted on 12-05-2010 23:42
@Luni-B

Deze uitspraak ga ik verzilveren voor mijn boek !

@ mix-tape ,heb er niet zoveel problemen mee heb de tijd Happy, laughing
Tekhead    posted on 12-05-2010 23:52
Tekhead ik denk dat je mij niet helemaal begrijpt,ik vond het juist een schande dat hij deed ofdat de technics voor beginners zijn. Hij had ze dus beter bijgehouden dan kon hij nu mischien wel mixen.....
 ``
Ik begrijp je wel hoor, maakte maar een onnozel grapje, vandaar men knipoog icoontje.

Ach, hij is een Die hard Pioneer fan, en vindt (zoals vele hier op djr, dat Pioneer alle andere merken tot speelgoed prullen degradeerd. Als hij dan maar goed beseft, dat status en succes van de Technics SL's, onaantastbaar is. Pioneer zal nooit een even groot status of succes worden als technics.

119 Users online: 10 Guests (109 Unknown)
Pages generated today : 70.156
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.458.530