Poster: Tekhead
Kom dan maar op zaterdag of zondag naar Antwerpen, zal je anders piepen, wedden dat je er zelf ambetant van wordt ?
Poster: Ilja
Dit is inderdaad heel erg verschrikkelijk. ?Zo zie je maar, goedkoop is duurkoop, vlieg nou niet met Afrikaanse airline, daar nemen ze op z'n zachts gezegd de onderhoud en veiligheid niet serieus.
Poster: Luni-B
Waar van word ? ik kom minimaal 4x over de ring in de week , en terug uiteraard.
Poster: djdolivieira
Wat is dat nou weer voor een opmerking. Vliegtuig had nog maar 1600 vlieguren. En dat wat jij beweerd is natuurlijk niet waar. 6 maanden geleden is exact hetzelfde type vliegtuig naar beneden gestoort maar dan van Air France en dat is echt geen 3de klas maatschappij. Zolang er nog niks bekent is gaan we maar niet speculeren. Vliegtuig was nog geen 2 jaar oud.
########################
Onderhoud & inspectie was optimaal maatschapij heeft altijd aan alle eisen voldaan netzo als Schiphol Dit bedrijf is mege veel geld ingepompd door EU landen. de inspecteurs , Monteurs kwamen zodus ook uit de EU en deden voldaan aan de genodigde diploma's en certificeringen
My 5 pence
Laten we nou geen tijd verspillen Ilja heeft altijd gelijk , weet je dat nu nog niet ? hij heeft altijd al gelijk gehad.
dat zou je nu inmiddels wel moeten in zien. en eerlijk gezegd denk ik er zwaar over om tijdelijk te stoppen met dj'en en een boek te schrijven over deze man.
Poster: matezo=D
ik vind dat we ilja als nieuwe god moeten eren hij weet echt alles, hij kan echt alles en hij werkt overal.
het enige wat hij niet kan maar dat kan niet z'on kwaad op dit DJ forum is : draaien
Poster: DJJS
De mobiel versie van djr is echt bagger. Ik typ dit nu op mobiel.
Laten we nou geen tijd verspillen Ilja heeft altijd gelijk , weet je dat nu nog niet ? hij heeft altijd al gelijk gehad.
dat zou je nu inmiddels wel moeten in zien. en eerlijk gezegd denk ik er zwaar over om tijdelijk te stoppen met dj'en en een boek te schrijven over deze man.
Poster: qntr0l
@ Lead: Zet die mobiele versie inderdaad maar uit. De enige keer dat ik DJR kijk, heb ik lekker een 3G netwerk of WIFI. Geef mij dus maar de gewone versie op mobiel!
Poster: Yorick
Je moet ook geen scheet laten he, dan ontstaat er een te hoge druk in de cabine en dan is de deur het drukventiel
Poster: Bouncy
Beter laat hij hem aan voor MIJN iphone! :P
Poster: Tekhead
jaja doen Ilja, kunnen we nig wat lachen
@matezo
Vooral naar zulke types als jij luisteren en ik zou nu nog steeds met mijn technics hebben gezeten en niet eens aan gedacht om mij aan te bieden voor draaien op feesten. ?
Wat ben ik blij dat ik eigen verstand heb.
@Luni-B
Moeilijk accepteren he dat er jong iemand niet naar de pijpen van ouwe lullen wil dansen.
Poster: matezo
haha dan had ?je beter bij je technics gebleven, kon je tenminste is beginnen met oefenen voordat je je aanbiede voor 'feesten/bomma trouwfeesten'
Ilja je mag het rooskleurig filtertje voor je ogen halen en is kijken met open ogen naar de werkelijkheid !!!
@Luni-B
Moeilijk accepteren he dat er jong iemand niet naar de pijpen van ouwe lullen wil dansen.
Poster: matezo``
Tekhead ik denk dat je mij niet helemaal begrijpt,ik vond het juist een schande dat hij deed ofdat de technics voor beginners zijn. Hij had ze dus beter bijgehouden dan kon hij nu mischien wel mixen.....