De Late Leeuw Deel 38 (4/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

LilQuint    posted on 11-05-2010 19:28

What do you think about De Late Leeuw Deel 38 ??

Vote :   

Ilja    posted on 12-05-2010 14:56
Poster: matezo

hij weet dat niet hij is gewoon een en al racist die denkt dat zijn russisch volkje het allemaal beter deed.

Rot is op man, open de lijst met verboden maatschapijen ( eu lijst ) en je zal zien dat grote meerderheid uit afrika komt, en ik werk in de luchtvaart ( op schiphol ), en heb al meer dan zat verhalen gehoord over fijne afrikaanse vliegtuigen.

Daarom ook voor mij, al kost de ticket met afrikaanse Airline een 10tje, dan nog vlieg ik niet met hun.
User edit by Ilja on 12-05-2010 @ 14:57:48 (5%)
Flaged
Vassilli    posted on 12-05-2010 15:07
Kan je beter met Quatas vliegen :P
Ilja    posted on 12-05-2010 15:12
Rain-man Gekeken ??Cool ( wat ie overigens zegt is nog steeds de waarheid ).
Mitchell2    posted on 12-05-2010 15:14
Vind ook dat je Ilja niet zomaar een racist kan noemen...hij is weliswaar weleens subjectief maar heeft daar denk ik geen slechte bedoelingen bij. Aan de andere kant moeten we pas conclusies trekken als alle uitkomsten van de ramp bekent zijn. Het was een vrij nieuwe vliegtuig van Airbus, maar ook dat zegt niet veel over de oorzaak van het ongeluk. Mijn medeleven aan alle nabestaanden en betrokkenen.
qntr0l    posted on 12-05-2010 15:20
Poster: Ilja

Rot is op man, open de lijst met verboden maatschapijen ( eu lijst ) en je zal zien dat grote meerderheid uit afrika komt, en ik werk in de luchtvaart ( op schiphol ), en heb al meer dan zat verhalen gehoord over fijne afrikaanse vliegtuigen.

Daarom ook voor mij, al kost de ticket met afrikaanse Airline een 10tje, dan nog vlieg ik niet met hun.

Ik heb die lijst nu voor m'n neus maar volgens mij bestaat een kwart tot 1/3e van de lijst uit Afrikaanse landen, en de rest veelal uit Aziatische landen.

Niet dat ik met ??n of andere vage?Afrikaanse luchtvaartmaatschappij wil vliegen hoor, maar ik word een beetje gek van jou geblaat en betweterige gedrag zo in de rondte, zonder ook echt met bewijs te komen.

User edit by qntr0l on 12-05-2010 @ 15:21:02 (1%)
Vassilli    posted on 12-05-2010 15:20

Ja heb ik ook gezien :P
Maar ik wist het daarvoor ook al :D
Ilja    posted on 12-05-2010 15:50
@qntr0l

Zoals ik al zei, over het grote algemeen, zijn airlines uit afrika zeer onveilig, als je op schiphol werkt, kom je daar wel achter.

Het is een on ontwikkelde continent, dus het is niet zo gek dat vliegtuigen daar amper onderhouden worden.
( ken paar piloten die tijdelijk in Nigeria en Centraal afrika hebben gewerkt, ?nou je gelooft niet wat je hoort.

Vee op het landingsbaan
Landingsbanen vol gaten
Vliegtuigen in zulke verschrikkelijke staat dat ze eigenlijk als voor de sloop rijp zijn. ( en daarbij zeiden ze, als hetzelfde vliegtuig bij een europese maatschapij in dienst was, zou dezelfde vliegtuig in nieuwstaat geweest zijn ) ?( een wereld van verschil tussen onderhoud daar en onderhoud in Europa, VS ).
qntr0l    posted on 12-05-2010 16:25
Kijk, nu snap ik het beter Happy, laughing.

Nu onderbouw je je kreet, en begrijpen meer mensen het. Begrijp me niet verkeerd, ik heb verder niks tegen jou ofzo, maar ik erger me een beetje aan sommige niet ondergronde kreten die je doet. Deze kunnen bij sommige mensen in het verkeerde keelgat schieten (bij mij overigens niet hoor Tongue)
-FLoriZ-    posted on 12-05-2010 16:33
Poster: hoppie
is wel heel mooi dit
  Epic fail.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
dJORD    posted on 12-05-2010 16:39
 geweldige film, pas nog op dvd gekregen!!
Mathiz    posted on 12-05-2010 16:39

jij werkt bij spinnin records , je werkt op schiphol als je morgen zegt dat je ook nog eens sinterklaas bent dan geloof ik je helemaalWinking my eye
Lucalicious    posted on 12-05-2010 16:44
en ik werk in de luchtvaart ( op schiphol ), en heb al meer dan zat verhalen gehoord over fijne afrikaanse vliegtuigen.

ik dacht dat jij bij spinnin records werkte?
Mathiz    posted on 12-05-2010 16:47
Volgens mij snapt hij niet da wij niets aan zijn doorenroosje sprookjes hebben. Z'on mensen hebben geen echte identiteit dus gaan ze maar wat virtueel zitten lullen en als dit als afbreken beschouwt word boeit me dat niet. Het punt is gewoon dat ik op dit forum niets maar dan ook niets aan hem heb. Na 30x afgebroken te worden leert hij het nog niet dus zal ik het maar is doen .

Anders openen we de late ilja!!
Boyd    posted on 12-05-2010 16:49
Ik dacht dat ilja z'n eigen label had?

Maar goed: Hoe werkt die nieuwe Hyves pimp editor. Ik las op Hyves dat er een nieuwe is, maar ik kan hem nergens vinden!
Lucalicious    posted on 12-05-2010 17:12
Poster: matezo
Volgens mij snapt hij niet da wij niets aan zijn doorenroosje sprookjes hebben. Z'on mensen hebben geen echte identiteit dus gaan ze maar wat virtueel zitten lullen en als dit als afbreken beschouwt word boeit me dat niet. Het punt is gewoon dat ik op dit forum niets maar dan ook niets aan hem heb. Na 30x afgebroken te worden leert hij het nog niet dus zal ik het maar is doen .

Anders openen we de late ilja!!

amen!
das trouwens niet eens zo'n slecht idee!
Ilja    posted on 12-05-2010 17:27
@matezo

Ik heb volgens mij al tig keer gezegd dat Spinnin Entertainment ?freelance is, en op schiphol werk ik fulltime, om aan het einde van de maand zeker te zijn van mijn salaris.
Xurion    posted on 12-05-2010 17:29
De mobiel versie van djr is echt bagger. Ik typ dit nu op mobiel.
Ilja    posted on 12-05-2010 17:32
Ongeveer hetzelfde als het was eigenlijk.
dacuba    posted on 12-05-2010 17:57
Poster: DJJS
De mobiel versie van djr is echt bagger. Ik typ dit nu op mobiel.

Jup is echt rotzooi atm.
ThijsG    posted on 12-05-2010 18:13
Ow ik zit altijd meteen op de standaard site op mn mobiel en die werkt gewoon prima.
MaximDJ    posted on 12-05-2010 19:35

Gelijk heb je. Ik heb een keer gevlogen met zon afrikaanse Airline (Iets uit Zuid Afrika) en bij het opstijgen viel de deur eruit...lekker dan
Party Sensations. Excellence in entertainment.
the-melody    posted on 12-05-2010 19:40
Poster: MaximDJ

Gelijk heb je. Ik heb een keer gevlogen met zon afrikaanse Airline (Iets uit Zuid Afrika) en bij het opstijgen viel de deur eruit...lekker dan
 CoolCool
Yorick    posted on 12-05-2010 19:42
Je moet ook geen scheet laten he, dan ontstaat er een te hoge druk in de cabine en dan is de deur het drukventielWinking my eye
Tekhead    posted on 12-05-2010 19:52
Nou Libie kan je nou niet vergelijken met Timboekistan he Ilja, dit vliegtuig een Airbus A310 was nog geen jaar oud, met 200 vluchten in het logboek, kan je moeilijk een gamele kist noemen. Heb even contact genomen met m'n zuster die bij Britisch Airways werkt als chairman (woman eig. in haar geval) en zeij vertelde dat deze luchtvaartmaatschappij een zeer hoog aanzien heeft, en er nog nooit geen problemen zijn geweest, integendeel ze worden aangeprezen en zijn gegeerd voor charters van de grote maatschappijen.
Btw Ilja, dit vliegtuig was onderweg naar zaventem voor tussenlanding, en als dat niet in orde zou zijn dan mogen ze in Zaventem niet landen, doen ze het wel, dan wordt dat vliegtuig aan de ketting gelegd. Trouwens vele Lowcost m'ij laten onderhoud in West Europa doen.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Ilja    posted on 12-05-2010 20:06
Ik heb vanuit andere bronnen andere dingen over Afrikian gehoord.

En daarbij, Geen enkele A310 kan maar een maand oud zijn, want die model wordt niet meer gemaakt Winking my eye

het was een A330-200.

95 Users online: 13 Guests (82 Unknown)
Pages generated today : 42.967
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.431.341