Poster: matezo
hij weet dat niet hij is gewoon een en al racist die denkt dat zijn russisch volkje het allemaal beter deed.
Poster: Ilja
Rot is op man, open de lijst met verboden maatschapijen ( eu lijst ) en je zal zien dat grote meerderheid uit afrika komt, en ik werk in de luchtvaart ( op schiphol ), en heb al meer dan zat verhalen gehoord over fijne afrikaanse vliegtuigen.
Daarom ook voor mij, al kost de ticket met afrikaanse Airline een 10tje, dan nog vlieg ik niet met hun.
Rain-man Gekeken ??( wat ie overigens zegt is nog steeds de waarheid ).
Poster: Iljageweldige film, pas nog op dvd gekregen!!
Rain-man Gekeken ??( wat ie overigens zegt is nog steeds de waarheid ).
Rot is op man, open de lijst met verboden maatschapijen ( eu lijst ) en je zal zien dat grote meerderheid uit afrika komt, en ik werk in de luchtvaart ( op schiphol ), en heb al meer dan zat verhalen gehoord over fijne afrikaanse vliegtuigen.
Daarom ook voor mij, al kost de ticket met afrikaanse Airline een 10tje, dan nog vlieg ik niet met hun.
en ik werk in de luchtvaart ( op schiphol ), en heb al meer dan zat verhalen gehoord over fijne afrikaanse vliegtuigen.
Poster: matezo
Volgens mij snapt hij niet da wij niets aan zijn doorenroosje sprookjes hebben. Z'on mensen hebben geen echte identiteit dus gaan ze maar wat virtueel zitten lullen en als dit als afbreken beschouwt word boeit me dat niet. Het punt is gewoon dat ik op dit forum niets maar dan ook niets aan hem heb. Na 30x afgebroken te worden leert hij het nog niet dus zal ik het maar is doen .
Anders openen we de late ilja!!
Poster: DJJS
De mobiel versie van djr is echt bagger. Ik typ dit nu op mobiel.
Poster: MaximDJ
Gelijk heb je. Ik heb een keer gevlogen met zon afrikaanse Airline (Iets uit Zuid Afrika) en bij het opstijgen viel de deur eruit...lekker dan