Poster: bambamstudio
??n tip aan iedereen hier: ga nooit een discussie aan met een apple fan boy, win je nooit, echt NOOIT
Poster: Flexii
ja Blaupunkt is dat merk ja, dus ik zou eigenlijk iets anders kiezen als ik jou was
Poster: djdolivieira
trouwens zit in dubio of ik morgen een HDJ2000 of en Sennheiser HD 25-1 II?ga halen. Welke raden jullie mij aan. HDJ2000 is goed maar ik vind hem wel heel duur.
Poster: Sandr
Zo, 2 weken vakantie gehad en dus nauwelijks op de pc gezeten... Nu weer aan het werk en ik ben dus benieuwd of ik nog boeiende/nuttige discussies heb gemist....
Ik heb de tijd niet om 80 pagina's terug te gaan lezen, vandaar....
Poster: DjVictorFEn de entertainment van bepaalde forum gebruikers niet vergeten?
Neuh, is alleen de eeuwig durende Microsoft vs Apple discussie voorbijgekomen voor zover ik weet...
Poster: djdolivieira
Het is de Sennheizer geworden. De prijs was 179 euros?met krulsnoer. HDJ2000 is mij te duur en hoor hier en daar toch probemen. 289 euro?is toch 636 gulden. Vind ik een beetje veel voor HP.
er zijn? djm 2000 demo vids op youtube, video1, video2, weet er btw iemand waarom Rik Parkinson altijd onnodig op alle knoppen duwt en ze daarna terug zet?
Poster: Roov
Terug van weekend examencursus in Leiden, volgend weekend weer, maarja dan straks wel mijn papiertje op zak
Poster: XMatiC
Valt het op dat ik op mijn avatar-pic hardstyle draai ?
Poster: RemcoV
Ik vind het eerder op K3 lijken...
Poster: ThijsG
Vraag me af hoe je op zoon fotootje moet kunnen z?en wat je draait..:p
Poster: RemcoV
Belgen zijn gewoon raar
Poster: dacuba
Ik zou zeggen dat je in een gaybar bezig was met al dat roze..
Poster: dacuba
Mijn kleuren 'gaan' wel: http://i47.tinypic.com/21l8hat.png