Ik weet eigenlijk niet goed wat ik van jou moet denken ? Soms denk ik dat je een leerkracht Nederlands bent, want taal en spellingfouten zijn soms een echte kwelling voor jou he

.
Ik erger me meer aan het niet gebruiken van leestekens, moet ik meestal meerdere keren lezen om te begrijpen.
Over de argumenten nog even nu, 'goede' argumenten die ook worden weggelachen als onzin, zal idd wel gebeuren, maar dat zijn de Apple extremisten die dat doen.
Het is mss ook wel zo dat een PC gebruiker een bepaald argument zeer goed vind, maar als er een alternatief op Mac wordt gegeven of opgenoemd, lachen de PC gebruikers dat meestal ook weg. Een argument over de Ipad vind ik niet toepasselijk op Mac Computers, een ipad is geen Imac.
Als alternatief op de vele uitbreidingmogelijkheden van de pc, heeft Mac een Power Mac, is ook een Tower behuizing, kan je ook uitbreiden uiteraard, en wat gaande die zware bestanden: denk dat Mac daar een redelijk aanzienlijke voorsprong heeft, of ben je vergeten wat altijd hun trouwe professionele gebruikers zijn geweest ?
Architecten, Ingenieurs, Academici, Cad Cammers enz.. die draaien programma's die nog niet zolang te verkrijgen zijn voor PC, sommige zelfs niet.