Poster: TimmyV
Net terug van Disneyland Parijs met familie. Wat een drukte, echt abnormaal. Wachtrijen van 75 minuten..bah. Wel ontzettend lekker weer gehad. Tussen de 26 en 30 graden.
Poster: matezo
en sedert 2005 is er niemand in geslaagd een mac te kraken
Poster: dacuba
Hierzo: http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=vit%C3%B3ria,+espirito+santo&sll=-19.916471,-43.936543&sspn=0.013799,0.01929&ie=UTF8&hq=&hnear=Vit%C3%B3ria+-+Esp%C3%ADrito+Santo,+Brazil&ll=-20.339476,-40.440674&spn=1.761467,2.469177&z=9
Poster: Ilja
chill, ?rustige vredige omgeving ?
Poster: Seca
Woon je daar Dacuba? Vakantie? Of ben je er voor je werk ofzo?
Poster: djdolivieira
Of een goede virusscanner installleren. Wat ook helpt is je systeem schoon houden. Ik heb geen last van Popups. Op miin vista systeem niet maar ook niet op mijn XP en windows 7 systeem. Zo zie je maar ook apple kapt er mee. ?
Poster: Sebasz
Wat is dat nou weer voor onzin :') het is zelfs zo dat voor windows de laatste maanden minder lekken gevonden zijn dan voor mac os x
Poster: Tekhead
Dennis, het is een zo goed als lege PC, met bijna lege HD, en gedurig valt die rotbak uit. Ik heb genoeg van die prullenbak, weg ermee
Poster: djdolivieira
Ik heb echt geen probs met vista. Maar wat voor PC is het.
Poster: DJJS
Altijd je gear goed onderhouden
Poster: TekheadConfiguratiescherm-->Vormgeving aan persoonlijke voorkeur aanpassen --->Beeldscherm resulutie aanpassen
Een GMT Pentium 4 3.0 GHZ. En weet iemand hoe ik mijn beeldscherm moet verkleinen, dus bedoel ik, hoe ik het beeldscherm kan instellen, staat veel te groot nu
Poster: matezo
elk jaar worden deze contests gehouden en sedert 2005 is er niemand in geslaagd een mac te kraken
Poster: Tekhead
Een GMT Pentium 4 3.0 GHZ. En weet iemand hoe ik mijn beeldscherm moet verkleinen, dus bedoel ik, hoe ik het beeldscherm kan instellen, staat veel te groot nu