Poster: Luni-BEen Nederlander is een goede chauffeur dus ? Mijn oor ja, na de Fransen, de meest irritante chauffeurs van Europa, jullie komen de grens over in Be of De of... maakt niet uit, en er zijn voor jullie geen regels meer, dat ondervind ik zeer regelmatig
je moet voor de fuck is op zondag middag in Hulst rond kijken 80% met belgische kentekens kent niet goed te verkeers regels. je moet natuurlijk wel bedenken dat ze niet in eigen land zijn waar andere verkeers regels gelden.
van verkeers regels niet kennen is dus bijv het stoppen OP een rotonde om fietsers voor te laten gaan ( zonder haaitanden ) zo vreselijk iritant.
dit is mijn belevenis hier dus maak er geen herrie van
Poster: Luni-B
uit die tekst kan ik niet uit maken dat ik nederlandse chaffeurs goed praat? zomaar wat blaten hebt niemand wat aan.
als je zulken uitspraken doe kom dan met bronnen. Edit alsje bedoeld dat nl opde franse na de slechtste chaffeur zijn
Poster: main
dit is pure bullshit, 750,- voor 2x pioneer cdj 1000 mk2 en een xone 92...
dan ook nog het gebrekkige gebruik van een vertaalmachine, het meteen willen verkopen en afspraken maken, het zeggen dat de belastingen en verzendkosten zijn inbegrepen (maakt het makkelijker voor koper, en dus sneller voor handelaar) en daar bovenop nog zijn slechte excuus dat ie slecht engels kan.
edit: en daar komt nog het feit bij dat er staat dat hij in haarlem woont en plots in italie is en toch geen nl kan praten.
Poster: Ilja
heb deze ook gezien, wist bijna zeker dat dit klets was.
Ik ga es een gein met hem uithalen, nu ga ik mij als een Nigeriaan vorstellen, kijken hoever ik met hem kom :P .
@Woudtje
Nou nou Woudtje, om nou CDJ's meteen te gaan uitschelden vind ik gewoon niet kunnen
uit die tekst kan ik niet uit maken dat ik nederlandse chaffeurs goed praat? zomaar wat blaten hebt niemand wat aan.
Poster: Tekhead
Wat doe jij dan bleiter ? Waar zijn jouw bronnen dat wij de verkeersregels niet kennen,gevaar op de baan zijn, enz...
@Woudtje
Nou nou Woudtje, om nou CDJ's meteen te gaan uitschelden vind ik gewoon niet kunnen
Poster: dacuba
heeft*
lijd je aan waan idee?n ? vermelde dat het mijn belevenis is hier in hulst is op de zondag middag.
en kom je nog met het bewijs dat Nederlanders op de franse na de slechtste chaffeur zijn?
Poster: LilQuint
Vliegtuig neergestord...
61 nederlanders opslag dood.
1 nederlands jongetje heeft het overleefd.
Hij is 8 en nu helemaal alleen!
Nieuwsbericht:
http://www.nrc.nl/buitenland/article2542766.ece/61_Nederlanders_dood_bij_vliegtuigcrash_Libie
Dit is inderdaad heel erg verschrikkelijk. ?Zo zie je maar, goedkoop is duurkoop, vlieg nou niet met Afrikaanse airline, daar nemen ze op z'n zachts gezegd de onderhoud en veiligheid niet serieus.
Poster: djdolivieira
Daar hebben we onze schoolmeester nederlands weer!
Poster: qntr0l
Hoe weet je dat?
Poster: matezo
hij weet dat niet hij is gewoon een en al racist die denkt dat zijn russisch volkje het allemaal beter deed.